شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه پایتون PYTHON

انجام پروژه پایتون – انجام پروژه PYTHON – انجام پروژه با نرم افزار پایتون 

اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم‌افزار پایتون خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، به جای درستی اومدید!

در اینجا می‌توانید پروژه نرم‌افزار پایتون خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشه.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های خود با نرم‌افزار پایتون، می‌توانید درخواست خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در قسمت پایین صفحه ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

چرا شبیه‌سازان امیرکبیر؟

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می‌باشد.  هسته‌ی فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می‌نماید. بهترین قیمت‌ها و متخصصان در زمینه‌ی شبیه سازی پایتون PYTHON را می‌توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره‌ی کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند، به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا با شماره‌ی ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

بعضی از سایت‌ها با نام جعلی دانشگاه‌های معتبر همانند دانشگاه شریف، اقدام به اخذ پروژه می‌نمایند ولی پروژه‌ای تحویل نمی‌دهند و پول مالباختگان را به یغما می‌برند. جهت جلوگیری از این امر بهتر است پول خود را تنها به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر که مکان مشخصی دارند واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه‌سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست‌کنندگان می‌توانند به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن  02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و تفسیر شده است. فلسفه طراحی پایتون که توسط Guido van Rossum ساخته شده و اولین بار در سال 1991 منتشر شد ، با استفاده قابل توجه از فضای سفید قابل توجه ، بر خوانایی کد تأکید می کند. ساختار زبان و رویکرد شی گرا آن به کمک برنامه نویسان برای نوشتن کد واضح و منطقی برای پروژه های کوچک و بزرگ است.

پایتون به صورت پویا تایپ شده و زباله جمع می شود. این برنامه از چندین الگوی برنامه نویسی ، از جمله برنامه ریزی ساختاری (بخصوص رویه ای) ، شی گرا و عملکردی پشتیبانی می کند. پایتون به دلیل كتابخانه كامل استاندارد ، معمولاً به عنوان زبان “باتری های موجود” توصیف می شود.

پایتون در اواخر دهه 1980 به عنوان جانشین زبان ABC تصور می شد. پایتون 2.0 که در سال 2000 منتشر شد ، ویژگی هایی مانند درک لیست و یک سیستم جمع آوری زباله را با شمارش مرجع معرفی کرد.

پایتون 3.0 ، که در سال 2008 منتشر شد ، یک ویرایش اساسی در این زبان بود که کاملاً سازگار با عقب نیست ، و کد پایتون 2 نیز در پایتون 3 اصلاح نشده است.

زبان پایتون 2 به طور رسمی در سال 2020 قطع شد (اولین برنامه ریزی برای 2015) ، و “Python 2.7.18 آخرین نسخه پایتون 2.7 است و بنابراین آخرین نسخه پایتون 2 است.” برای آن. با پایان عمر پایتون 2 ، فقط پایتون 3.5.x [33] و بعد از آن پشتیبانی می شوند.

مترجمان پایتون برای بسیاری از سیستم عامل ها در دسترس هستند. یک جامعه جهانی از برنامه نویسان CPython ، یک منبع مرجع منبع باز  را توسعه و نگهداری می کند. یک سازمان غیرانتفاعی ، بنیاد نرم افزاری پایتون ، منابع را برای توسعه پایتون و CPython مدیریت و هدایت می کند.

پایتون در اواخر دهه 1980 توسط  توسط Guido van Rossum در Centrum Wiskunde & Informatica (CWI) در هلند به عنوان جانشین زبان ABC (خود الهام گرفته از SETL) تصور شد ،  قادر به استثناء رسیدگی و رابط با سیستم عامل آمیب. اجرای آن در دسامبر 1989 آغاز شد. وان راسوم مسئولیت این پروژه را به عنوان مجری پیشرو بر عهده داشت ، تا 12 ژوئیه 2018 ، هنگامی که وی “مرخصی دائم” خود را از مسئولیت های خود به عنوان Bentholent Dictator For Life پایتون اعلام کرد ، عنوانی که انجمن پایتون به وی واگذار کرد تا بازتاب طولانی مدت خود را داشته باشد. تعهد مدت به عنوان تصمیم گیرنده اصلی پروژه. وی اکنون رهبری خود را به عنوان عضو شورای رهبری پنج نفره به اشتراک می گذارد.  در ژانویه سال 2019 ، توسعه دهندگان فعال هسته اصلی پایتون برت کانن ، نیک کوگلان ، باری ورشو ، کارول ویلینگ و وان راسوم را به عنوان “شورای رهبری” پنج نفره برای رهبری این پروژه انتخاب کردند.

پایتون 2.0 در 16 اکتبر 2000 با بسیاری از ویژگی های مهم جدید ، از جمله جمع آوری زباله های شناسایی چرخه و پشتیبانی از یونیکد منتشر شد.

پایتون 3.0 در 3 دسامبر 2008 منتشر شد. این یک ویرایش بزرگ در زبان بود که کاملاً با عقب سازگار نیست. بسیاری از ویژگی های اصلی آن به سری نسخه های پایتون 2.6.x [45] و 2.7.x برگردانده شد. نسخه های پایتون 3 شامل برنامه 2to3 است که ترجمه کد پایتون 2 به پایتون 3 را خودکار می کند.

تاریخ پایان عمر پایتون 2.7 در ابتدا در سال 2015 تعیین شد و بعد از نگرانی مبنی بر اینکه بدن بزرگی از کد موجود نمی تواند به راحتی به پایتون 3 منتقل شود ، به سال 2020 موکول شد.

از سال 2003 ، پایتون به طور مداوم در بین ده زبان محبوب برنامه نویسی در فهرست انجمن های برنامه نویسی TIOBE قرار گرفته است ، جایی که از فوریه 2020 ، سومین زبان محبوب (پشت جاوا و سی) است.  این زبان برنامه نویسی سال در سال 2007 ، 2010 و 2018 انتخاب شد.

یک مطالعه تجربی نشان داد که زبانهای اسکریپت مانند پایتون برای مشکلات برنامه نویسی شامل دستکاری رشته و جستجو در فرهنگ لغت ، از زبانهای معمولی مانند C و Java تولیدی تر هستند و مشخص کردند که مصرف حافظه غالباً “بهتر از جاوا بوده و نیست. بسیار بدتر از C یا C ++ “.

سازمانهای بزرگی که از پایتون استفاده می کنند شامل ویکی پدیا ، گوگل ،  یاهو! ،  CERN ،  ناسا ،  فیس بوک ،  آمازون ، اینستاگرام ،  Spotify و برخی موجودات کوچکتر مانند ILM و ITA. سایت شبکه های خبری اجتماعی Reddit کاملاً در پایتون نوشته شده است.

پایتون می تواند به عنوان یک زبان برنامه نویسی برای برنامه های وب ، به عنوان مثال ، از طریق mod_wsgi برای سرور وب آپاچی خدمت کند.  با رابط Web Gateway Web ، یک API استاندارد برای تسهیل این برنامه ها تکامل یافته است. چارچوب های وب مانند Django ، Pylons ، Pyramid ، TurboGears، web2py، Tornado، Flask، Bottle و Zope از توسعه دهندگان در طراحی و نگهداری برنامه های پیچیده پشتیبانی می کنند. Pyjs و IronPython را می توان برای توسعه سمت مشتری از برنامه های مبتنی بر آژاکس استفاده کرد. SQLAlchemy می تواند به عنوان نقشه بردار داده به یک پایگاه داده رابطه ای استفاده شود. Twisted یک چارچوب برای برنامه ریزی ارتباطات بین رایانه ها است و توسط Dropbox به عنوان مثال مورد استفاده قرار می گیرد.

کتابخانه هایی مانند NumPy ، SciPy و Matplotlib امکان استفاده مؤثر از Python در محاسبات علمی را فراهم می آورد ، با کتابخانه های تخصصی مانند Biopython و Astropy عملکردهای خاص در حوزه ارائه می دهد. SageMath یک نرم افزار ریاضی با یک رابط نوت بوک است که در Python قابل برنامه ریزی است: کتابخانه آن جنبه های بسیاری از ریاضیات ، از جمله جبر ، ترکیبات ، ریاضیات عددی ، نظریه اعداد و حساب را در بر می گیرد.

پایتون با موفقیت در بسیاری از محصولات نرم افزاری به عنوان زبان اسکریپت جاسازی شده است ، از جمله در نرم افزار متد اجزاء محدود مانند Abaqus ، مدل ساز پارامتری سه بعدی مانند FreeCAD ، بسته های انیمیشن سه بعدی مانند 3ds Max ، Blender ، Cinema 4D ، Lightwave ، Houdini ، Maya ، modo ، MotionBuilder ، Softimage ، آهنگساز جلوه های تصویری Nuke ، برنامه های تصویربرداری 2 بعدی مانند GIMP ،  Inkscape ، Scribus و Paint Shop Pro ، و برنامه های نمادگذاری موسیقی مانند نوشتن نت و capella. GNU Debugger از پایتون به عنوان یک چاپگر زیبا برای نشان دادن ساختارهای پیچیده مانند ظروف C ++ استفاده می کند. اسری پایتون را به عنوان بهترین انتخاب برای نوشتن اسکریپت ها در ArcGIS تبلیغ می کند. همچنین در چندین بازی ویدیویی ، مورد استفاده قرار گرفته است و به عنوان اولین از سه زبان برنامه نویسی موجود در Google App Engine استفاده شده است ، دو مورد دیگر Java و Go هستند.

پایتون معمولاً در پروژه های هوش مصنوعی و پروژه های یادگیری ماشین با کمک کتابخانه هایی مانند TensorFlow ، Keras ، Pytorch و Scikit-Learn استفاده می شود. به عنوان یک زبان برنامه نویسی با معماری مدولار ، نحو ساده و ابزارهای پردازش متن غنی ، پایتون اغلب برای پردازش زبان طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از سیستم عامل ها پایتون را به عنوان یک مؤلفه استاندارد شامل می کنند. این سرویس با اکثر توزیع های لینوکس ،  AmigaOS 4 (با استفاده از پایتون 2.7) ، FreeBSD (به عنوان یک بسته) ، NetBSD ، OpenBSD (به عنوان یک بسته) و macOS ارسال می شود و از خط فرمان (ترمینال) قابل استفاده است. بسیاری از توزیع های لینوکس از نصاب هایی استفاده می کنند که در پایتون نوشته شده اند: اوبونتو از نصاب Ubiquity استفاده می کند ، در حالی که Red Hat Linux و Fedora از نصاب آناکوندا استفاده می کنند. جنتو لینوکس از پایتون در سیستم مدیریت بسته خود ، Portage استفاده می کند.

پایتون بطور گسترده در صنعت امنیت اطلاعات ، از جمله در توسعه بهره برداری استفاده می شود.

بیشتر نرم افزار Sugar برای One Laptop per Child XO که اکنون در آزمایشگاه های Sugar تولید شده است ، در پایتون نوشته شده است. پروژه رایانه ای تک بورد Raspberry Pi ، پایتون را به عنوان زبان اصلی برنامه نویسی کاربر برگزیده است.

LibreOffice شامل پایتون است و قصد دارد جاوا را با پایتون جایگزین کند. ارائه دهنده اسکریپت پایتون آن یکی از ویژگی های اصلی از نسخه 4.0 از 7 فوریه 2013 است.

پایتون یک زبان برنامه نویسی چند پارادایم است. برنامه نویسی شی گرا و برنامه نویسی ساخت یافته کاملاً پشتیبانی می شود ، و بسیاری از ویژگی های آن از برنامه نویسی کاربردی و برنامه نویسی جنبه گرا پشتیبانی می کنند (از جمله با برنامه نویسی  و فراشناخت ها (روش های جادویی). بسیاری از پارادایم های دیگر از طریق برنامه های افزودنی پشتیبانی می شوند ، از جمله طراحی با قرارداد  و برنامه نویسی منطق.

پایتون از تایپ پویا و ترکیبی از شمارش مرجع و جمع آوری زباله های کشف کننده چرخه برای مدیریت حافظه استفاده می کند.  همچنین دارای وضوح نام دینامیکی (تأخیر در اتصال) است که متد و نام متغیر را در حین اجرای برنامه به هم متصل می کند.

طراحی پایتون در برنامه Lisp از برنامه نویسی کاربردی پشتیبانی می کند. این فیلتر ، نقشه و عملکرد را کاهش می دهد. لیست درک ، لغت نامه ها ، مجموعه ها و عبارات تولید کننده را ذکر کنید.  كتابخانه استاندارد دارای دو ماژول (itertools و functools) است كه ابزارهای كاربردی را كه از هاسكل و Standard ML وام گرفته شده است ، اجرا می كنند.

فلسفه اصلی زبان در سند “ذن پایتون” (PEP 20) خلاصه شده است ، که شامل غافلگویی هایی از قبیل:

زیبایی بهتر از زشت است.
صریح بهتر از ضمنی است.
ساده بهتر از پیچیده است.
پیچیده بهتر از پیچیده است.
خوانایی حساب می شود.
پایتون به جای اینکه تمام قابلیت های خود را در هسته خود بسازد ، بسیار گسترده طراحی شده است. این مدولار بودن جمع و جور باعث شده است تا به ویژه به عنوان وسیله ای برای اضافه کردن رابط های قابل برنامه ریزی به برنامه های موجود ، از محبوبیت خاصی برخوردار شود. دید ون راسوم از یک زبان اصلی کوچک با یک کتابخانه استاندارد بزرگ و مترجم به راحتی توسعه یافته ناشی از ناامیدی های وی با ABC بود که از این روش متضاد حمایت می کرد.
پایتون در عین اینکه در روش کد نویسی خود انتخابی را به توسعه دهندگان می دهد ، سعی در تركیب و ترجم، ساده تر ، كمتر درهم و برهم كردن دارد. برخلاف شعار “بیش از یک راه برای انجام این کار” پرل ، پایتون پذیرای فلسفه طراحی “باید وجود داشته باشد – و ترجیحاً فقط یک – راه آشکار برای انجام آن”.  الکس مارتلی ، همکار در بنیاد نرم افزار پایتون و نویسنده کتاب پایتون ، می نویسد: “توصیف چیزی به عنوان” باهوش “در فرهنگ پایتون یک تعارف تلقی نمی شود.”

توسعه دهندگان Python تلاش می کنند تا از بهینه سازی زودرس خودداری کنند و تکه های قسمت های غیر مهم اجرای مرجع CPython را که باعث افزایش حاشیه ای در سرعت با هزینه وضوح می شود ، رد کنند. هنگامی که سرعت مهم است ، یک برنامه نویس Python می تواند توابع حساس زمان را به ماژول های فرمت نوشته شده به زبانهایی مانند C منتقل کند یا از PyPy ، یک کامپایلر فقط در زمان استفاده کند. Cython نیز موجود است ، که یک اسکریپت پایتون را به C ترجمه می کند و تماس های API مستقیم با سطح C را به مفسر پایتون تبدیل می کند.

هدف مهم توسعه دهندگان Python ، استفاده از آن سرگرم کننده است. این امر در نام این زبان منعکس شده است – ادای احترام به گروه کمدی انگلیس ، مونی پایتون  – و در برخی موارد رویکردهای بازیگوش به آموزش ها و مواد مرجع ، مانند مثال هایی که به اسپم و تخم ها (از یک طرح معروف Monty Python) اشاره دارد. از foo و نوار استاندارد.

یک نژادشناسی رایج در جامعه پایتون Pythonic است که می تواند طیف گسترده ای از معانی مربوط به سبک برنامه داشته باشد. اینکه بگوییم کد Pythonic است به این معنی است که از اصطلاحات پایتون به خوبی استفاده می کند ، طبیعی است یا تسلط به زبان را نشان می دهد ، که با فلسفه مینیمالیستی پایتون مطابقت دارد و تأکید بر خوانایی. در مقابل ، کدی که درک آن دشوار است یا مثل یک رونویسی خشن از زبان برنامه نویسی دیگر خوانده می شود ، نامشخص است.

کاربران و تحسین کنندگان پایتون ، به ویژه افرادی که دانش یا با تجربه در نظر گرفته می شوند ، اغلب به عنوان Pythonistas خوانده می شوند.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *