توکا – TUKA

4.7/5 - (4 امتیاز)

TUKA3D نرم افزاری پیشرفته برای طراحی سه بعدی پوشاک در صنعت مد است. با ابن نرم افزار میتوانید مدل مناسب مجازی خود را سفارشی کنید ، نمونه هایی از لباس مجازی شبیه به زندگی بسازید و ارائه های خیره کننده ای را برای خریداران ، خرده فروشان یا حتی مشتریان ایجاد کنید.

نرم افزار طراحی لباس

کلو استندالون – CLO Standalone

5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار CLO3D یک نرم افزار طراحی سه بعدی مد می باشد که به شبیه سازی پوشاک می پردازد.این برنامه به شما اجازه ایمپورت کردن و دوختن الگوهای 2D CAD بروی یک مدل مجازی سفارشی (آواتار) می دهد. در این نرم افزار تمامی مراحل طراحی لباس از طراحی الگوی اولیه گرفته تا دوخت و دوز و تغییر متریال و در نهایت تنظیم اندازه و رنگ بندی و … میتوانید انجام دهید.

طوبی کارپت دیزاین – Tooba Carpet Design

5/5 - (1 امتیاز)

این برنامه طراحی تابلو فرش ،طراحی فرش سنتی و ماشینی، بافت فرش ، رنگرزی و آماده سازی را برای شما آسان می کند و در کنار برنامه های ویرایش عکس به شما کمک می کند تا نقشه های فرش زیبا بیافرینید و از بافت آنها لذت ببرید .

انجام پروژه امبرد Embird

ایمبرد استودیو – Embird Studio

5/5 - (2 امتیاز)

نرم افزاری حرفه ای برای گلدوزی از طریق کامپیوتر است. این برنامه با پشتیبانی از 70 فرمت مختلف فایل گلدوزی و همچنین تعداد 20 عدد دستگاه های ماشین دوزی به عنوان یکی از برترین برنامه های گلدوزی و طراحی روی پارچه میباشد.

بوریا کارپت دیزاینر – Booria Carpet Designer

5/5 - (1 امتیاز)

نرم‌افزار طراحى فرش بوریا، تخصصى‌ترین و منحصربه‌فردترین نرم‌افزار طراحى فرش است که قادر است همزمان تمامى احتیاجات طراحان حرفه‌اى فرش ماشینى و دستباف را برآورده نماید. صدها کاربر در بیش از ۳۶ کشور جهان، گواه بر توانایى‌هاى منحصربه‌فرد این نرم‌افزار در سطح بین‌المللى است.

امبریلیانس استیچ آرتیست – Embrilliance StitchArtist

Rate this post

StitchArtist برنامه ای برای ایجاد طرح های گلدوزی است. شما قادر خواهید بود از آثار هنری موجود یا هر طرح دیگری استفاده کنید ؛ شکل ها را کنترل کنید ، نوع و ویژگی های کوک را تنظیم کنید ، و StitchArtist کوک ها را برای شما ایجاد می کند.

انجام پروژه ای اف آی اپیتکس EFI Opitex

اپتیتکس – Optitex

5/5 - (2 امتیاز)

 نرم افزاری قدرتمند جهت شبيه‌ سازی لباس كه تلفيقي از آخرين لباسهای مد روز و دنيای مجازي است. اين سيستم با در نظر گرفتن تمامي سلائق كاربر، لباس مورد نظر او را به صورت مجازي شبيه‌سازي مي‌كند، كاربران اين ابزار مي‌توانند لباس مورد نظر خود را بدون تعويض لباس كه اصولا زمان‌بر و دشوار است، امتحان كنند.

واسترالایا – Vastralaya

Rate this post

Vastralaya نرم افزاری برای بازرگانان پارچه ، فروشگاههای پوشاک ، نمایشگاههای Readymade ، آژانس پارچه یا مدیریت توزیع است. با استفاده از ماژول های Power Packed آن ، کار تجارت شما دوباره تعریف شده و به شما در مدیریت مشاغل کمک می کند.

IBM Rational Rose Enterprise

IBM Rational Rose Enterprise

5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار IBM Rational Rose Enterprise پشتیبانی از مدل سازی را برای توسعه برنامه های کاربردی فراهم می کند و با تعدادی از فناوری های اجرایی همکاری می کند. این نرم افزار انتخاب شما برای یک محیط مدل سازی است که از یک طیف انعطاف پذیر از فن آوری های اجرایی ، از جمله

سی سیدا – CSiEDA

Rate this post

CAD الکترونیکی یکپارچه برای ضبط قدرتمند شماتیک ، طرح بندی PCBoard و ویرایشگر طرح PCB با تمام ویژگی هایی که شما  برای انجام طرح آنالوگ یا دیجیتال مدار خود می خواهید

اتودسک اینفر استراکچر مودلر – Autodesk Infrastructure Modeler

5/5 - (1 امتیاز)

اتودسک اینفرا استراکچر مودلر نرم افزاری برای طراحی پروژه های شهرسازی و جاده ها و مسیرهای بین شهری می باشد ، قابلیت های این نرم افزار به حدی کامل است که می تواند به عنوان دستیاری کاردان در خدمت مهندسان باشد و آن ها را در تصمیم گیری های مهم یاری رساند . 

جئومتری اکسپرشنز – Geometry Expressions

Rate this post

یکی از نرم افزارهای موجود جهت عملیات رسم شکلهای هندسی ، بیان قضایا و فرمولها و در بیشتر موارد حل آنها میباشد به محض اجرا نرم افزار ، صفحه کاری آن آماده دریافت اشیا مورد نظر ما میباشد .

تری آردی پلنیت – 3rd PlanIt

5/5 - (1 امتیاز)

  یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی می باشد که در زمینه شبیه سازی سه بعدی مسیر و ریل های راه آهن ساخته و عرضه شده است. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید مسیرهای راه آهن و مترو را با بهترین کیفیت طراحی کنید. این برنامه این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با کمک ابزارهای موجود و طرح های آماده در برنامه عمل شبیه سازی را انجام دهید.

اوبر تورینگ ماشین – Uber Turing Machine

Rate this post

Uber Turing Machine با استفاده از این برنامه میتوان که ماشین تورینگ را طوری طراحی نمود که عملیات های مختلف مانند جمع کردن یا تفریق یا هر عمل حساب کردنی دیگر را به راحتی انجام دهد و در واقع میتوان گفت که با این ماشین میتوان که عمل های حسابی به صورت پیچیده را با این برنامه انجام داد

راکول اتومیشن ارنا – Rockwell Automation Arena

2.3/5 - (3 امتیاز)

  شبیه سازی یكی از كاربردی ترین دروس مهندسی صنایع، کامپیوتر و سایر رشته ها است. نرم افزارهای مختلفی وجود دارند كه شبیه سازی را آسانتر می‌كنند، Arena بسته نرم افزاری برای شبیه سازی سیستم های گسسته پیشامد است كه توسط شركت Systems Modeling به بازار عرضه شده است .

چم بیو آفیس اولترا – ChemBioOffice Ultra

Rate this post

نرم افزار های شیمی با توجه به اینکه بسیار کاربردی هستند دارای کاربرد های فراوان و علاقه مندان بسیاری است، کاربرد این نرم افزار های به طور روز افزونی بیشتر شده است که به گونه ای که هر روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از این نرم افزارها افزوده می شود. اما هر یک از این نرم افزار ها به گونه ایی نیازهای کاربران را برطرف می سازند.

اکسلری متریال استودیو – Accelrys Materials Studio

4.5/5 - (13 امتیاز)

یکی از بهترین نرم افزار های شبیه سازی و مدل سازی است. Accelrys Materials Studio یک محیط مدل سازی و شبیه سازی کامل است که به محققان علوم و شیمی مواد اجازه می دهد تا روابط ساختاری اتمی و مولکولی یک ماده و خواص و رفتار آن را پیش بینی و تحلیل کنند.

سیگما پلات – SigmaPlot

Rate this post

برنامه SigmaPlot یک برنامه کاملا حرفه ای جهت رسم نمودار و آنالیز داده ها می باشد که در مقایسه با برنامه Excel بسیار قویتر و دارای ابزار بیشتری است. این نرم افزار مؤثرترین روش رسم نمودار برای تجزیه و تحلیل داده ها است.

انجام پروژه امیرا ویزیج ایمیجینگ Amira Visage Imaging

ویسیج ایمیجینگ امیرا – Visage Imaging Amira

5/5 - (1 امتیاز)

  نرم افزاری برجسته که حتی بیش از خواسته های مورد نیاز شما برای کار با داده های تصویری بالینی و یا کلینیکی، داده های هسته ای، تصاویر میکروسکپی الکترونی یا اپتیکی، مدل‌های مولکولی، شبیه سازی داده‌ها روی مدل‌های عناصر محدود و همه نوع از تصاویر چند بعدی، بردارها، داده های هندسی و …می‌باشد.

سالیدورک پلاستیک – SolidWorks Plastics

5/5 - (1 امتیاز)

افزونه SolidWorks Plastics 2012 SP5 یکی از بهترین رابط های نرم افزار جامع SolidWorks است که توانایی طراحی قالب های پلاستیکی برای تزریق به نرم افزار سالید ورک است. اطلاعاتی که در ماژول SolidWorks Plastics بهینه سازی شده است سبب خواهد شد تا با داشتن توانایی بیشتر در طراحی به نتایج بهتری در زمینه تزریق پلاستیک رسید.

VSG Avizo

Rate this post

Avizo یک نرم افزاری است که به کاربران امکان می دهد تجسم و محاسبه تعاملی را بر روی مجموعه داده های سه بعدی انجام دهند. رابط Avizo بر روی برنامه نویسی بصری مدل شده است. کاربران داده ها و مؤلفه های ماژول را که در یک نمایش نمودار تعاملی (به نام استخر) یا در نمای درخت

انجام پروژه سالیدورکس الکتریکال Solidworks Electrical

سالیدورک الکتریکال – SolidWorks Electrical

Rate this post

این نرم افزار محبوب و قدرتمند طراحی صنعتی به صورت ۳ بعدی برای ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، ایجاد پلان ها با آفست کردن صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیاء سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و … همه و همه از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشند.

ای اف تی ایمپالس – AFT Impulse

Rate this post

ضربه قوچ افزایش فشار یا موجی است که در شاره‌های در حال حرکت پس از توقف یا تغییر مسیر ناگهانی پیش می‌آید. این افزایش فشار معمولاً هنگامی رخ می‌دهد که شیری در مسیر حرکت شاره (آب یا گاز) ناگهان بسته می‌شود. ضربه قوچ که در بعضی از متون فارسی از آن به عنوان «چکش آبی» هم یاد شده از ترجمه واژه Water Hammering آمده‌است.

نمتسچک آل پلان بی سی ام – Nemetschek Allplan BCM

5/5 - (1 امتیاز)

Nemetschek Allplan 2014.0.1 قوی ترین نرم افزار طراحی پیشرفته سه بعدی ویژه مهندسان معماری و عمران می باشد.

داسو سیستمز کتیا – Dassault Systemes CATIA

5/5 - (1 امتیاز)

Dassault Systemes CATIA یکی از قویترین نرم افزارهای طراحی، تولید و تحلیل به کمک کامپیوتر یا CAD/CAM/CAE در جهان میباشد که اکنون به عنوان بهترین نرم افزارهای CAD/CAM/CAE در سطح جهانی به صورت وسیع مورد استفاده قرار میگیرد.

کاتینگ اپتیمیزیشن – Cutting Optimization Pro

5/5 - (1 امتیاز)

نرم‌افزار Cutting Optimization Pro امکان برش زدن قطعات دوبعدی و سه‌بعدی را به شیوه‌ای بهینه فراهم می‌سازد. این برنامه پیشرفته همچنین به شما این امکان را می‌دهد که محصولات پیچیده‌ای مانند میز ناهارخوری، کابینت و قفسه کتاب را شبیه سازی کنید.

لومیس کیف پچورک تری دی – Lumiscaphe Patchwork3D

5/5 - (1 امتیاز)

 نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی خودرو میباشد که شما به وسیله آن قادر به ایجاد و تکمیل ایده های خلاقانه در زمینه طراحی های صنعتی خواهید بود. این نرم افزار محصولی از شرکت Lumiscaphe برای انجام طراحی های دو بعدی و سه بعدی در زمینه طراحی اتومبیل به صورت حرفه ای می باشد .

کد فیکس – CADfix

5/5 - (3 امتیاز)

CADfix ابزای مناسب جهت ویرایش، تبدیل و ساده سازی فایلهای CAD است. همیشه برای بازکردن و اصلاح این فایلها نیازی به استفاده از برنامه های سنگین و تخصصی نیست. گاهی اوقات نیازمند اصلاحات جزئی و تغییرات سریع بر روی این دسته از فایلها هستیم.

ای دبلیو آر دیزاین انویرونمنت – AWR Design Environment

1/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار AWR به مهندسان طراحی کمک می کند تا زمان و هزینه توسعه را برای قطعات ، مدارها ، سیستم ها و زیر سیستم های شاغل در برنامه های بی سیم ، پر سرعت ، پهن باند ، هوافضا و دفاع و کاربردهای الکترو نوری بطور چشمگیری کاهش دهند.

لایکا ژئو آفیس – Leica GEO Office

5/5 - (1 امتیاز)

Leica GEO Office قدرتمند ترین ابزار که همه در یک نرم افزار مشترک برای نهایی کردن سریع کار های خود یکپارچه شدند. داده ها را وارد و به صورت یکپارچه از تمام ابزار خود جهت تولید نتیاج نهایی ترکیب کنید. داده های خود را با Leica Geo Office به منظور اطمینان از دریافت بهترین نتایج مدیریت و ترکیب کنید.

جئومجیک دیزاین – Geomagic Design Direct

Rate this post

Geomagic به عنوان یک نرم افزار تخصصی ساخت سطوح دیجیتایز شده، ابزارهای قدرتمندی جهت اصلاح عیوب فایلهای دیجیتایز شده و تبدیل سریع و آسان آنها به سطوح مورد نیاز در اختیار کاربر قرارمی دهد.

اینسپریشن – Inspiration

Rate this post

 نرم افزاری حرفه ای و محبوب در زمینه طراحی و ویرایش نمودار های گرافیکی می باشد. با توجه به اینکه استفاده از نرم افزار های تخصصی برای طراحی و ویرایش نمودار های گرافیکی بسیار پیچیده است استفاده از این ابزار می تواند فوق العاده کمک کند تا بتوان در زمینه های آموزشی از نمودارهای گرافیکی بهره گرفت.

دی پلات – DPlot

Rate this post

DPlot نرم افزاری حرفه ای و چند منظوره برای طراحی گراف است که برای مهندسین، محققین، دانش آموزان، برنامه نویسها و حتی طراحان وبسایت کاربرد گسترده ای دارد.  DPlot قابلیت های فراوانی از جمله پشتیبانی از انواع سیستم های مقیاس گذاری خطی، لگاریتیمی و انواع گرافهای دو بعدی و سه بعدی برای به تصویر کشیدن داده ها در اختیار کاربران قرار میدهد.

انجام پروژه اتودسک الیاس AutoDesk Alias

اتودسک الیاس اتوموتیو – Autodesk Alias Automotive

Rate this post

Autodesk Alias Automotive محصولی از شرکت اتودسک است که برای طراحی در زمینه صنعتی از جمله خودرو است.

اتودسک اتوکد استراکچرال – Autodesk AutoCAD Structural Detailing

5/5 - (1 امتیاز)

این نرم‌افزار با داشتن آرشیوی از مصالح،  استانداردهای آهن و فولاد و اتصالات آن‌ها، طراحی و پیاده‌سازی سازه را بسیار ساده، سریع و آسان نموده است. همچنین، از این نرم‌افزار می‌توان برای تحلیل و طراحی سازه، اسکلت ساختمان، گلخانه شیشه‌ای و فولادی، پل‌های فلزی و تاسیسات فولادی و سایر موارد بهره‌مند شد.

ام اس سی سیندا – MSC Sinda

Rate this post

MSC Sinda یک نرم افزار تجزیه و تحلیل حرارتی است که در طیف گسترده ای از برنامه های فضایی مورد استفاده قرار می گیرد شامل (Astra, ERS 1-2, Gomos, Mars Express, Silex, Soho, و across).

مایکروسافت دسکتاپ اپتیمیزیشن پک – Microsoft Desktop Optimization Pack

Rate this post

نرم افزار Microsoft Desktop Optimization Pack 2015 دارای مجموعه ای از ابزارهای مدیریت و بهینه سازی مایکروسافت می باشد که نسخه 2015 به تازگی منتشر شده است . که شما می توانید در این نرم افزار با بهره گیری از قابلیت ها آن ویندوز خود را به خوبی مدیریت کنید . این بسته توسط شرکت Micorosft نسبت به نسخه های پیشین بهینه شده است تا مدیران برای مدیریت تمام پارامترهای ممکن از ویندوز ، برنامه های کاربردی مجازی و تعامل با کاربر و برای بازگرداندن عملکرد کامپیوتر از سقوط سیستم و … خیلی راحت بتوانند مدیریت کنند .

پی تی سی کرئو – PTC Creo Elements Pro

3.1/5 - (7 امتیاز)

فناوری متحد در Creo به داده‌های نرم‌افزارهای CAD امکان استفاده مستقیم در ابزارهای Creo ParametricTM ،Creo DirectTM ،Creo SimulateTM و تنظیمات Creo ModelerTM را می‌دهد. در نتیجه، این ویژگی امکان یکی کردن طرح‌های CAD مختلف و آوردنشان به داخل محیط Creo، به همان خوبی که در ابزارهای مختلف طراحی CAD می‌توان بر رویشان کار کرد را فراهم می‌آورد.

ویژوال انویرونمنت – ESI Visual Environment

Rate this post

این برنامه با دارا بودن مجموعه‌ای کامل از ابزارهای مدلسازی برای تولید مشهای با کیفیت روی اجسام هندسی پیچیده در حوزه های مختلفی از تصادف و ایمنی مسافرین گرفته تا جوشکاری، مونتاژ، ریخته گری، الکترومغناطیس و … مورد استفاده قرار میگیرد.

انجام پروژه سالیدورکس اینترپرایز پی دی ام Solidworks Enterprise PDM

سالیدورک اینترپرایز پی دی ام – SolidWorks Enterprise PDM

Rate this post

  راه حل نرم افزاری مناسب برای ذخیره سازی ایمن ، مدیریت و دسترسی به اطلاعات  پروژه ها میباشد این نرم افزار شما را قادر میسازد تا محصولات جدید را سریع تر و با کیفیت بهتر ایجاد کنید. این به خصوص برای شرکت هایی که دارای پراکندگی جغرافیایی و یا دفاتر گوناگون در سراسر جهان هستند بهینه شده است.

انجام پروژه سالیدورکس ویژوالیزیشن Solidworks Visualization

سالیدورک ویژوالیزیشن – SOLIDWORKS Visualization

Rate this post

نرم افزار DS SolidWorks Visualize Professional 2016 مجموعه ای از ابزارهای مستقل نرم افزار را برای ترکیب قابلیت های ویژه در صنعت پیشرو با ویژگی های طراحی گرا و گردش دارا می باشد که قادر به ایجاد آسان و سریع از محتوای بصری برای طراحان ، مهندسان ، بازاریابی و دیگر سازندگان می باشد .

اتودسک سیمولیشن سی اف دی – Autodesk Simulation CFD

2.3/5 - (9 امتیاز)

 اتودسک سیمولیشن سی اف دی برای شبیه سازی دینامیک محاسباتی سیالات یا سی اف دی  و به منظور کمک به مهندسین در زمینه‌های مختلف صنعتی مرتبط با سیالات، انتقال حرارت و انتقال مواد به کمک سیال، طراحی شده است.

اتودسک شوکیس – Autodesk Showcase

5/5 - (1 امتیاز)

با استفاده از Showcase کاربران می توانند به سرعت مدل های سه بعدی خود را به مدل های تعاملی برای ویرایش تبدیل کنند که سبب ارزیابی راحت تر مدل ها از نظر زیبایی و توابع مدلینگ می گردد.

اتودسک سیمولیشن مکانیکال – Autodesk Simulation Mechanical

Rate this post

Autodesk Simulation Mechanical همان‌طور که از نامش مشخص است، برنامه‌ی شبیه‌سازی مکانیکی از مجموعه نرم‌افزارهای Simulation شرکت اتودسک یا Autodesk Simulation است. با استفاده از این نرم‌افزار امکان بررسی، تجزیه و تحلیل المان محدود FEA (مخفف Finite Element Analysis) و یا تجزیه و تحلیل روش اجزای محدود FEM (مخفف  Finite Element Method) و همچنین بررسی، شبیه‌سازی و تولید رویدادهای مکانیکی MES (مخفف Manufacturing Execution Systems) فراهم می‌شود.

انجام پروژه اوپال کالک OpalCalc

اوپال کالک – OpalCalc

Rate this post

 نوع جدید از ماشین حساب برای ویندوز بعنوان دفترچه یادداشت و واژه پرداز قابل استفاده میباشد. یکی از تفاوت های این ماشین حساب نبود صفحه کلید اعداد میباشد و اعداد را باید به صورت دستی وارد نرم افزار کنید و تعداد استفاده از دستورها و تعداد خطهای جهت محاسبات نا محدود میباشد. استفاده از محاسبات طولانی و سنگین ، متغیرها ، واحدها ، تبدیل ارز ذخیره سازی محاسبات و چاپ آنها و رنگبندی اعداد و فرمول ها و… از امکانات این نرم افزار کم حجم میباشد.

آی بی ام اس پی اس اس اموس – IBM SPSS Amos 24 Windows

Rate this post

نرم افزار اموس (AMOS) یکی از نرم افزارهای آماری مناسب برای تحلیل داده‌ های پایان نامه مدیریت و علوم انسانی است. نرم افزار  تحلیل  آماری  اموس AMOS جهت محاسبات تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری نیز استفاده می‌شود. گرافیکی بودن نرم افزار باعث راحت تر شدن کار کاربران میشود.

آی بی ام اس پی اس اس مدلر – IBM SPSS Modeler

5/5 - (1 امتیاز)

SPSS Modeler پلتفرم نرم افزاری گسترده ای برای آنالیز آماری پیشگویانه و داده کاوی است که در تصمیم گیری های فردی، گروهی و تجاری کاربرد دارد. این نرم افزار با فراهم کردن طیف گسترده ای از الگوریتمها و تکنیکهای پیشرفته از جمله آنالیز متن، موجودیتها، مدیریت تصمیم گیری ها و بهینه سازی فرایندها به شما در اتخاذ یک تصمیم گیری درست و به جا کمک میکند.

اف ایکس گراف – Efofex FX Graph

Rate this post

Efofex FX Graph با این برنامه می توانید به بهترین سرعت ممکن شکل توابع مورد نیاز خود را بدست آورید. این برنامه می تواند توابع ریاضی را برای شما رسم کرده و دامنه این توابع را برای شما مشخص کنید. می توانید در محیط کاربری زیبای آن فرمول های خود را تایپ کرده و شگل و گراف آن را تحویل بگیرید.

اف ایکس استات – Efofex FX Stat

5/5 - (1 امتیاز)

برنامه Efofex FX Stat بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه به دو نکته کلیدی مهم توجه فراوان گردیده است . نخست آنکه نحوه فرمول نویسی در آن بسیار ساده طراحی گردیده است و اکثر فرمول های جبری حتی پیچیده را به سادگی می توان به آن وارد نمود . و سپس آنکه مشکل مقیاس یا Scale در آن تقریبا به طور اتوماتیک بر طرف گردیده است که یکی مشکلات بزرگ کار با نرم افزارهای رسم توابع ریاضی می باشد .

اف ایکس اکویشن – Efofex FX Equation

Rate this post

Efofex FX Equation برنامه ای ساده برای تایپ و نوشتن معادلات پیچیده ریاضی در رایانه شما می باشد که می توانید به وسیله ی آن پیچیده ترین معادلات را به آسانی بنویسید. اگر شما دارای دانش زیادی در علم ریاضی نیستید نگران نباشید زیرا با این برنامه قادر خواهید بود فقط با داشتن اندکی دانش از علوم ریاضی پیچیده ترین معادلات را نوشته و چاپ کنید .

مایکروسافت ورد واید تلسکوپ – Microsoft WorldWide Telescope

Rate this post

 این نرم افزار كه توسط بخش تحقیقاتی كمپانی مایكروسافت طراحی شده است، تحت تكنولوژی Web2 بوده و سیستم شما را به تلسكوپی مجازی تبدیل می نماید تا شاهد بهترین و زیباترین عكس ها از تلسكوپ های فضایی باشید. همچنین امكان استفاده از تلسكوپ های Spicer ، Chandra و Hubble را برای شما فراهم می سازد تا به تنهایی به سیر در كهكشان ها بپردازید.

انجام پروژه اتودسک اتوکد پی اند آی دی Autodesk AutoCAD P&ID

اتودسک اتوکد پی اند آی دی – Autodesk AutoCAD P&ID

2/5 - (1 امتیاز)

با استفاده از نرم افزار Autodesk AutoCAD P&ID 2017 می توانید دیاگرام های مربوط به سیستم های ابزار دقیق و سیتم های لوله کشی را طراحی و ویرایش و مدیریت نمایید. با آخرین ورژن این نرم افزار مهندسین و طراحان با استفاده از جدیدترین ابزارهای موجود برای پروسه های صنعتی  می توانند با سادگی هرچه تمام تر طرح های مورد نظر خود را ایجاد نمایند.

انجام پروژه لایبرکد LibreCAD

لایبرکد – LibreCAD

Rate this post

نرم افزار LibreCAD ابزاری است بسیار حرفه ای برای کسانی که در زمینه نقشه کشی فعالیت می کنند .کاربران با استفاده از نرم افزار LibreCAD می توانند به راحتی و بدور از هر گونه پیچیدگی قادر به خلق نقشه های 2D CAD باشند .

لوگوپرس – Logopress3

4/5 - (4 امتیاز)

Logopress3 نرم افزاری تخصصی برای طراحی سه بعدی قالبهای صنعتی است. این نرم افزار از واسط کاربری ساده و در عین حال قدرتمندی برخوردار است و بدون هیچ گونه اشکالی با محیط سالیدورک نیز ترکیب میشود. سادگی این برنامه باعث شده است تا مدت زمان یادگیری آن کاهش پیدا کند و کاربر سریعا با عملکردهای آن آشنا شود.

ماسک اپتیمیزیشن تولز – Mosek Optimization Tools

Rate this post

نرم افزار Mosek Optimization Tools حل مسائل ریاضی ریاضیات از جمله علومی است که علاقه مندان خاص به خود را دارد. اهمیت ریاضی را می توان از لزوم تدریس آن در تمام مقاطع تحصیلی درک نمود چراکه دانش آموزان و دانشجویان در هر رشته و مقطعی نیازمند آشنایی با علوم ریاضی هستند. Mosek Optimization Tools نام نرم افزاری که امروز آماده کرده ایم و برای حل معادلات و مسائل ریاضی طراحی شده است.

دریم کالک پروفشنال – DreamCalc Professional

Rate this post

DreamCalc یکی از برترین نرم افزارهای ماشین حساب علمی مهندسی با قابلیت رسم نمودار می باشد که بسیار واقع گرایانه طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به حمل یک ماشین حساب واقعی ندارید و می توانید از قابلیت های برتر آن نیز به خوبی بهره ببرید.

ای پلن الکتریک – Eplan Electric

1/5 - (3 امتیاز)

اگر شما طراح و راه انداز کارخانه ها و تأسیسات برقی هستید کافی است توسط این نرم افزار و با استفاده از امکانات آن نقشه شماتیک را طراحی نموده و بقیه کارها را به ePLAN P8 بسپارید تا لیست قطعات ،‌ نقشه کلیات ، لیست ارتباطات و …. را استخراج نماید و همچنین امکان اعمال تغییرات در طرح های خود را داشته باشد.

ایپلن پرو پنل – Eplan Pro Panel

Rate this post

این نرم‌افزار برای پروسه‌های صنعتی، اتوماسیون صنعتی و مدیریت پروژه‌های الکتریکی کاربرد دارد. با این نرم‌افزار تمام اجزای نقشهٔ خود را می‌توانید طراحی کنید.
اگر طراح و یا راه‌انداز کارخانه‌ها و تأسیسات برقی هستید با این نرم‌افزار می‌توانید شماتیک کلی را طراحی کرده و باقی کار را نرم‌افزار انجام داده و به شما لیست ارتباطات و قطعات را تحویل می دهد.

سیگماپلات سیستت – SigmaPlot + Systat

5/5 - (1 امتیاز)

 از جمله نرم افزارهای کاربردی برای رشته های اقتصاد و مدیریت میباشد. این نرم افزار نیز از دسته نرم افزارهای معادلات ساختاری از قبیل  لیزرل ( lisrel ) آموس (AMOS) میباشد. توانایی این نرم افزار در رسم انواع نمودارهای گرافیکی بسیار بالاست.

سینگل کریستال – SingleCrystal

5/5 - (1 امتیاز)

  ساده ترین راه برای تجسم و درک خواص و ساختار کریستال است. این برنامه به صورت بسیار ظریف طراحی شده است تا قادر به درک بدون ابهام ساختارها به صورت کاملاً بصری ویژوال دنیای شبکه های کریستالی و انکسار (Diffraction) ذرات باشید.

پی تی سی مثکد – PTC MathCAD

5/5 - (1 امتیاز)

Mathcad  یکی از نرم افرزاهای تخصصی مشهور و فوق العاده برای مهندسان و تمامی افرادی است که به نحوی با ریاضیات به نحوی به صورت علمی و کاربردی وطراحی سروکار دارند، می باشد.این نرم افزار بیش از دو دهه است مورد استفاده ی بیش از چندین میلیون نفر است که در قیاس با قیمت بالای آن این تعداد کاربر بسیار زیاد است.

سالید تینکینگ – SolidThinking Inspire / Evolve

Rate this post

 نرم افزاری جامع و قدرتمند جهت طراحی و مدل سازی سه بعدی انواع قطعات صنعتی در محیطی گویا و شبیه‌ سازی شده می‌ باشد. این بسته از دو نرم افزار Evolve و Inspire تشکیل شده است، Evolve نرم افزاری قدرتمند به منظور طراحی و مدل سازی سه بعدی انواع قطعات و محصولات تجاری ( نظیر خودرو، موتور سیکلت، جواهرات، کیف، کفش، ساعت و … ) می باشد که به طراحان، مهندسان و معماران صنعتی کمک می کند تا طرحهای اولیه خود را در محیطی سه بعدی و کاملا شبیه‌ سازی شده مورد تحلیل و بررسی قرار دهند، Inspire نیز تمام عوامل موثر بر وضعیت الگو را به دقت مورد بررسی قرار داده و با توجه به هزینه نهایی مورد نظر، اقدام به بهینه‌ سازی آن می‌ نماید.

پروکن – PROKON

5/5 - (1 امتیاز)

PROKON یکی از نرم افزار های تحلیل و طراحی سازه است که طراحی و جزییات بیش از 40 طرح مختلف را پشتیبانی می کند. اولین برنامه PROKON در سال 1989 منتشر شد و امروزه در بیش از 80 کشور جهان استفاده می شود. این نرم افزار مناسب کارهای طراحی و حزییات است، اما قدرت اصلی آن به خاطر ادغام تنگاتنگ نرم افزار های تحلیل و طراحی می باشد.

اف چارت ای اس اس – F-Chart Engineering Equation Solver

3/5 - (1 امتیاز)

Engineering Equation Solver یا به اختصار (EES) برنامه ای عمومی برای حل معادلات غیر خطی جبری و معادلات دیفرانسیل و انتگرال میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید راه حلهای خود را بهینه سازی کنید، تجزیه و تحلیلی از حالت عدم قطعیت داشته باشید، رگرسیونهای خطی و غیر خطی را به دست بیاورید، واحدهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید و … .

مدلیسم – Modelsim

Rate this post

از قابلیت های نرم افزار Modelsim میتوان به سرعت بالا در پردازش و عیب یابی طراحی در مدت زمان کوتاهی را نام برد. این نرم افزار دارای آنالیز های بسیار پیشرفته و پیچیده ای است که میتواند یک شبیه سازی دقیق و بی عیب و نقص را به کاربر تحویل دهد.

اف ایکس کالک – fx-Calc

Rate this post

هنگامی که بحث از ماشین حساب مهندسی به میان می آید، اکثرا کسانی که در این زمینه فعالیت دارند به نرم افزار fx-Calc اشاره می کنند. این نرم افزار چندین سال است که جزو نرم افزار های محبوب و مورد علاقه در زمینه ماشین حساب مهندسی است که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از آن نیز افزوده می شود.

اج کم – Planit Edgecam

3.7/5 - (3 امتیاز)

یکی از معروفترین برنامه های ساخت و تولید به وسیله کامپیوتر می باشد و در این زمینه پیشقدم بوده  و بالاترین نرم افزار کاربردی در زمینه CAM می باشد. Planit Edgecam یک نرم افزار بی رقیب و از محبوب ترین نرم افزار های CAD/CAM در سطح دنیا می باشد

میکرواستیشن – Bentley MicroStation

5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزاری که محیط کاری شبیه نرم افزار AutoCAD دارد ولی این نرم افزار بیشتر برای نقشه های GPS و GIS سیستم های اطلاعات جهانی کاربرد دارد. سیستم مختصات فوق العاده دقیق در این نرم افزار باعث شده که شرکت های بزرگ اطلاعاتی و امنیتی مانند Garmin و NCC از آن به عنوان نرم افزار پایه در سیستم های خود استفاده نمایند.

سپ پاور دیزاینر – SAP PowerDesigner

Rate this post

SAP PowerDesigner یک نرم افزار پیشرو در زمینه  مدیریت برای معماری داده و معماری اطلاعات و معماری سازمانی و مدل سازی داده ها می باشد.

آشامپو هوم دیزاینر – Ashampoo Home Designer

5/5 - (1 امتیاز)

Ashampoo Home Design  نام نرم افزاری حرفه ای در زمینه طراحی پلان های ساختمانی و نقشه کشی 3 بعدی خانه و منزل است. توسط Ashampoo Home Designer Pro 2 می توانید با ابزارهایی بسیار پیشرفته و حرفه ای ، خانه رویایی خود را در محیطی گرافیکی پیاده سازی کنید.

تری دی کوییک پرس – 3DQuickPress

Rate this post

3DQuickPress یک افزونه برای مجموعه نرم افزاری Solidworks در زمینه طراحی قالب تصاعدی است. با یک مدل جامد 3D از یک بخش، می توانید سریعاً و به راحتی یک نوار 3D ساخته و آن را با کار های گروه در بخش eDrawings نرم افزار Solidworks بدون اتلاف وقت، ارتباط دهید.

کالک تیپ پرو – Schoettler CalcTape Pro

2/5 - (1 امتیاز)

CalcTape یک ماشین حساب متفاوت برای سیستم عامل ویندوز است. این ماشین حساب بر خلاف ماشین حساب پیش فرض ویندوز امکانات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد. به عنوان مثال اینجا تمامی نتایج میانی حتی برای محاسبات پیچیده ذخیره میشود. در هر مرحله ای از محاسبه شما میتوانید با تغییر نتایج قبلی، نتیجه نهایی را تصحیح کنید.

اتوکد رستر دیزاین – Autodesk AutoCAD Raster Design

5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار Autodesk AutoCAD Raster Design ابزارهای رندر را در یک پک ویژه برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند تصاویر اسکن شده را ویرایش کرده و عکس های پیکسلی را به اشیاء وکتوری در قالب DWG تبدیل کنند. دانلود AutoCAD Raster Design یک ابزار پیشرفته در زمینه طراحی سه بعدی نیز می باشد و هر کاربری برای ویرایش تصاویر خود می تواند از ان استفاده کند.

مایکروسافت ویزیو پرو – Microsoft Visio Pro

Rate this post

 نرم افزاری که به عنوان ابزاری پیشرفته جهت رسم چارت های سازمانی، نمودارهای فعالیت های کاری و … بکار می رود . مایکروسافت ویزیو قالب های حرفه ای و مدرن و همچنین اشکال و آبجکت های پر کاربرد را مطابق با استانداردهای جهانی و به صورت از پیش طراحی شده در اختیار شما قرار داده و به شما کمک می کند تا به آسانی رسم نمودارهای سازمانی پیچیده خود را آغاز کنید و سپس به راحتی بین نمودار رسم شده و پایگاه داده (مانند اکسل) ارتباط برقرار کنید.

ایویوز – EViews

4.3/5 - (3 امتیاز)

این نرم افزار دو حالته هم برای برنامه نویسی و هم برای اجرای رویه های از پیش نوشته شده به صورت محاوره ای، به گونه ای طراحی شده است که امروزه یکی از مهمترین برنامه های نرم افزاری مورد استفاده توسط اقتصاد دانان در سراسر دنیا است.

ام اس سی پاتران – MSC Patran

Rate this post

 یک بسته نرم افزاری دستیار مهندسی با مکانیک سه بعدی با معماری باز و همه منظوره است و همراه با گرافیک‌های محاوره‌ای یک محیط CAE کاملی را برای پیوند دادن طرحهای مهندسی، تحلیل و توابع ارزیابی نتایج ارائه می‌کند.

ولفرام متمتیکا – Wolfram Mathematica

Rate this post

Wolfram Mathematica  نام یکی از برترین و معروف ترین ابزارهای محاسباتی جهان است ! برای سال های طولانی ، وب سایت Wolfram Mathematica ، مورد استفاده بسیاری از دانشمندان ، دانشجویان ، دانش آموزان و… قرار گرفته است ؛ این وب سایت قادر است برخی از محاسبات ریاضی پیچیده نظیر مشتق ، انتگرال و تعدادی دیگر را با رسم نمودارهای دقیق برای شما انجام دهد.

گیبس کم – GibbsCAM

Rate this post

نرم افزار GibbsCAM ابزارهای لازم را برای برنامه نویسی در محیط CAM فراهم می کند و می توانید ویژگی های جدیدی از یک رابط کاربری پیشرفته را در برنامه داشته باشید. راه حل های این برنامه بسیار جذاب است و به منظور افزایش بهره وری ماشین های سی ان سی بسیار کاربرد دارد.

Datamine Studio

3/5 - (8 امتیاز)

نرم افزار Datamine Studio یکی از نرم افزار های شرکت CAE در زمینه مهندسی معدن میباشد. کاربرد این نرم افزار در زمینه تحلیل داده ها، اکتشاف، زمین شناسی، ژئوشیمی، مکانیک سنگ، پیمایش، مدلسازی پیکره ماده معدنی و طراحی معادن روباز و زیرزمینی میباشد.

پاور شیپ – AutoDesk PowerShape

5/5 - (1 امتیاز)

Autodesk PowerShape با مالکیت قبلی Delcam نرم افزار همه کاره, استفاده آسان, یکپارچه برای مدل سازی محصولات و قطعات پیچیده از طراحی تا تولید می باشد. Delcam PowerShape دارای ابزار مهندسی جامع برای تبدیل داده های اسکن شده به مدل های سه بعدی CAD قابل استفاده می باشد.

انسیس ادتیو – ANSYS Additive

Rate this post

ANSYS Additive  یک نرم افزار پیشرفته و تمام و کمال جهت ساخت و توسعه تولیدات افزودنی یا Additive Manufacturing می باشد که توسط شرکت ANSYS ساخته شده است. از این روش در چاپ سه بعدی و به منظور ساده سازی روند چاپ استفاده می شود.

جول کد پرو – JewelCAD Pro

Rate this post

JewelCAD یک نرم افزار سه بعدی برای طراحی و مدلسازی جواهر و بدلیجات است. این نرم افزار ابزارهای مدلسازی قدرتمندی را برای طراحی هنری و مدرن زیورآلات در اختیار شما قرار می دهد و به شما اجازه می دهد تا به شکل آزادانه طرح های دلخواه خود را ایجاد نمایید. ابزارهای این برنامه کاملا کاربردی و انعطاف پذیر می باشند و امکان ساخت هر نوع طرح سه بعدی جواهرات را فراهم می کنند.

کریستال دیفرکت – CrystalDiffract

1/5 - (2 امتیاز)

 روند استفاده از نرم افزارها در علوم و رشته های متفاوت به منظور کاستن از دشواری اموری مانند تجسم مسائل، شبیه سازی های گوناگون، انجام محاسبات دقیق و جلوگیری از وقوع خطا، روز به روز در حال افزایش است و علم شیمی نیز در این بین مستثنی نبوده است.

ایکس فلو – DS Simulia XFlow

Rate this post

XFlow محصول شرکت Next Limit Technologies بود که توسط شرکت معظم DS Simulia خریداری شد، نسل جدیدی از نرم افزاری CFD (دینامیک سیالات محاسباتی) است که به صورت ویژه ای برای شرکتهایی که نیاز به دقت محاسباتی بالا در شبیه سازی سیالات، آیرودینامیک گذرا، مدیریت آب و تعامل ساختارهای آب و سازه دارند طراحی شده است.

اتودسک آلیاس سرفیس – Autodesk Alias Surface

Rate this post

 اتودسک آلیاس سرفیس نرم افزار طراحی بدنه خودرو ابزاری بسیار پیشرفته و تکنیکی، با روش های سازماندهی شده است که تمام نیاز های طراحان صنعتی را برای ایجاد، توسعه و بهبود طراحی بدنه، رویه روکش یا پوسته یک طراحی یا یک محصول مانند بدنه خودرو یا بدنه یک دستگاه الکتریکی را در خود جمع آوری نموده و قابلیت ها و توانایی های فوق العاده ای در زمینه طراحی بدنه دارد

میپل سیم – MapleSim

Rate this post

برخورداری از زبان برنامه‌نویسی ترکیبی و پویا، انجام انواع عملیات و محاسبات پیچیده‌ی ریاضی، رسم توابع و نمودارهای مختلف، تجزیه، تحلیل و تجسم مسائل ریاضیات، به‌همراه راهنمای جامع نرم‌افزار برخی از قابلیت‌ها و خصوصیات این برنامه است.

ان آی سیرکویت دیزاین سوئیت – NI Circuit Design Suite

Rate this post

 نرم افزاری که به شما امکان شبیه سازی و طراحی مدارهای کنترل را می دهد.

انجام پروژه پیتنی بوس مپ اینفو Pitney Bowes MapInfo

مپ اینفو – Pitney Bowes MapInfo

Rate this post

Pitney Bowes MapInfo  نام یک نرم افزار جدید کامپیوتری به منظور تولید نقشه‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌های جغرافیایی با دسترسی به مجموعه‌ای از ابزارهای بسیار مفید و کاربردی است. به کمک این نرم افزار، برنامه‌ریزان سیستم های اطلاعات جغرافیایی قادر خواهند بود نقشه‌های مورد نظر خود را با بهره‌گیری از ویژگی‌های هوشمندانه این برنامه تولید کرده و گزارشاتی دقیق را از آنان تهیه نمایند.

اتودسک آلیاس دیزاین – Autodesk Alias Design

5/5 - (1 امتیاز)

شما به عنوان یک طراح ماشین میتوانید خواسته ها و افکاری که در مورد یک خودرو در سردارید را به آسانی در این برنامه پیاده سازی کنید. اعمال تکنولوژی در تمامی بخش ها سبب خواهد شد تا شما بتوانید پیشنمایش طرح اصلی را به عنوان یک فایل تصویری مشاهده کنید.

اف تی آی فرمینگ سوئیت – FTI FormingSuite

Rate this post

 قوی ترین نرم افزار تجزیه و تحلیل پرس، شبیه سازی، برآورد و بهینه سازی هزینه تولید پلیت های با ورق فلزی می باشد که می توان از آن برای تولید انواع ورقه هایی که در سوراخ کاری و حدیده کاری استفاده می شود بهره جست. نرم افزار FTI FormingSuite تمامی خواسته های مشتریان را در بهبود عملکرد و سرعت در شبیه سازی برآورده ساخته است.

دی دبلیو جی – Autodesk DWG TrueView

Rate this post

معمولا بیشتر کاربران اتودسک از نرم افزار اتوکد استفاده می کنند که فرمت DWG فایل بومی برای فایل های داده های اتوکد است ، DWG شامل تمام قطعه از اطلاعات یک کاربر مانند ؛ طرح ها ، داده های هندسی ، نقشه ها ، عکس ها و قالب می باشد .

ام اس سی – MSC Dytran

Rate this post

MSC Dytran نرم افزاری از شرکت MSC Software برای تحلیل و شبیه سازی اتفاقات زودگذر مانند شکستن، برخوردها، فشارها و آنالیز رفتار پیچیده ساختارهای تولیدی ما تحت این شرایط است. Dytran باعث بررسی و مطالعه بهتر کلیت طراحی محصول میشود و امنیت و قابلیت اطمینان محصول ما را نزد مشتری نهایی افزایش خواهد داد.

اتودسک والت – Autodesk Vault

Rate this post

نرم افزار Autodesk Vault به تیم های طراحی این امکان را می دهد تا پیشرفت کاری خود را زیر نطر بگیرند و در محیط های نرم افزاری چندکاربره دچار تداخل نشوند . نرم افزار Autodesk Vault به تیم های طراحی اجازه می دهد تا با یکپارچه کردن اطلاعات محصول، بتوانند در مواقع لزوم از طراحی های پیشین خود دوباره استفاده کنند تا دیگر نیازی به طراحی دوباره قسمتی از محصول را نداشته باشند .

تری دی کوییک فرام – 3DquickForm

Rate this post

 پلاگین قدرتمند برنامه SolidWorks بوده که جهت شبیه سازی فرم دهی معکوس به کار می رود. برنامه 3DQuickForm ویژگی هایی مانند سرعت بالا ، دقت و سازگاری کامل با داده های نرم افزار سالیدورک موجب شده است که 3DquickForm ابزار طراحی تولیدی بسیار مناسبی برای طراحان باشد.

اتودسک ادونس استیل – Autodesk Advance Steel

Rate this post

Autodesk Advance Steel نام دیگر از نرم افزار های قدرتمند شرکت بزرگ Autodesk که برای طراحی پیشرفته سازه های فولای استفاده میشود . Autodesk Advance Steel نرم افزاری با جزئیات پیشرفته فلزی که بر روی پلتفرم Autocad نصب می شود و امکانات بساری را به آن اضافه می نماید . این نرم افزار ابزار هوشمند 3 بعدی است که به شما کمک می کند طراحی دقیق و با جزئیات داشته باشید .

اتودسک وکیل ترکینگ – Autodesk Vehicle Tracking

Rate this post

برنامه تخصصی جهت شبیه سازی و پیش بینی حرکات خودروها در مسیرهای جاده ای است. در واقع کاری که این نرم افزار انجام میدهد شبیه سازی رفتار و حرکت خودرو در انواع جاده ها و مسیرهای حرکت پر پیچ و خم است. برنامه رفتار خودرو را در شرایط بحرانی مثلا انواع شیبهای جاده ای، کاهش عرض جاده، دست اندازها و … می آزماید.

اتودسک اتوکد پلانت تری دی – Autodesk AutoCAD Plant 3D

4/5 - (2 امتیاز)

یکی دیگر از نرم‌افزارهای شرکت اتودسک که روی پلت‌فرم اتوکد طراحی شده است برنامه‌ی AutoCAD Plant 3D می‌باشد که برای طراحی و مدل‌سازی واحدهای صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی تولید شده است. با بهره‌مندی از این نرم‌افزار امکان طراحی انواع تجهیزات و تأسیسات صنعتی و لوله‌کشی با برخورداری از کتابخانه‌ی وسیع امکان‌پذیر خواهد بود.

اتودسک اتوکد مکانیکال – Autodesk AutoCAD Mechanical

Rate this post

 اتوکد مکانیکال نرم افزاری که مخصوص مکانیک و مهندسی های وابسته به آن همچون هوافضا، کشتی و … طراحی شده است. اتوکد مکانیک را به نوعی می توان اتوکد پیشرفته و دوبعدی برای طراحی قطعات ساده مکانیکی و یا مکانیک دسکتاپ دو بعدی و کوچک شده مناسب برای مهندسین صنایع در مدیریت ساخت و تولید به حساب آورد.

ولفرام سیستم مدلر – Wolfram SystemModeler

Rate this post

SystemModeler نرم افزاری است برای ساختن مدل سیستم ها و مدار ها با استفاده از اشیاء، قالب ها و توابع سفارشی از پیش مرتب شده. با SystemModeler به راحتی می توانید در محیط شبیه سازی شده سیستم های سایبر فیزیکی را طراحی و مدل سازی کنید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که طراحی های خاص در زمینه های مکانیک، زیست شناسی، برق شیمی و یا سیستم های حرارتی را به راحتی تولید کنید.

آلتایر سیملب – Altair SimLab

Rate this post

Altair SimLab یک محیط شبیه سازی چندرشته ای فرآیند‌-محور می باشد که برای آنالیز دقیق عملکرد اسمبلی های پیچیده ساخته شده است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا آنالیز پارامتری CAD یا تحلیل های مولتی فیزیک پیشرفته را در تنها چند دقیقه انجام دهید. شما می توانید فیزیک های متعدد شامل دینامیک سیالات، دینامیک ساختمان، و دینامیک گرمایی را با استفاده از سیستم مدلسازی خودکار به سادگی راه اندازی نمایید و به شکل قابل توجهی زمان ساخت مدل های اجزاء محدود را کاهش دهید.