مایکروسافت ورد واید تلسکوپ – Microsoft WorldWide Telescope

Rate this post

 این نرم افزار كه توسط بخش تحقیقاتی كمپانی مایكروسافت طراحی شده است، تحت تكنولوژی Web2 بوده و سیستم شما را به تلسكوپی مجازی تبدیل می نماید تا شاهد بهترین و زیباترین عكس ها از تلسكوپ های فضایی باشید. همچنین امكان استفاده از تلسكوپ های Spicer ، Chandra و Hubble را برای شما فراهم می سازد تا به تنهایی به سیر در كهكشان ها بپردازید.

انجام پروژه مارس MARS

مریک مارس – Merrick MARS

Rate this post

MARS نرم افزار جامعی که به منظور پشتیبانی از دسترسی به داده های هوایی توسط شرکت Merrick توسعه داشته شده است. Merrick MARS نرم افزار تحت ویندوز قدرتمندی بوده که در زمینه مصورسازی ، مدیریت ، پردازش و آنالیز داده های ابر نقطه ای LiDAR به کار می رود. یکی از ویژگی های قابل توجه این برنامه ، کارایی و در دسترس بودن آن برای استفاده کاربران جدید و نیز کاربران حرفه ای تولید اطلاعات می باشد.

فارو تکنولوژی- FARO Technologies SCENE

Rate this post

نرم افزاری که به طور خاص برای FARO Focus3D طراحی شده است. برنامه SCENE 3D laser scanner داده های اسکن شده را از طریق استفاده از قابلیت تشخیص شیء خودکار و همچنین ثبت و موقعیت یابی اسکن ، پردازش و مدیریت می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت ایجاد اسکن های رنگی با کیفیت بالا و همچنین ارائه ابزارهایی برای موقعیت یابی خودکار اسکن اشاره کرد.