شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه سپ SAP

انجام پروژه سپ – انجام پروژه SAP – انجام پروژه با نرم افزار سپ

اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم‌افزار سپ خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، به جای درستی اومدید!

در اینجا می‌توانید پروژه نرم‌افزار سپ خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشه.

SAP

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های خود با نرم‌افزار سپ، می‌توانید درخواست خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در قسمت پایین صفحه ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

چرا شبیه‌سازان امیرکبیر؟

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می‌باشد.  هسته‌ی فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می‌نماید. بهترین قیمت‌ها و متخصصان در زمینه‌ی شبیه سازی سپ SAP را می‌توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره‌ی کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند، به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا با شماره‌ی ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

بعضی از سایت‌ها با نام جعلی دانشگاه‌های معتبر همانند دانشگاه شریف، اقدام به اخذ پروژه می‌نمایند ولی پروژه‌ای تحویل نمی‌دهند و پول مالباختگان را به یغما می‌برند. جهت جلوگیری از این امر بهتر است پول خود را تنها به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر که مکان مشخصی دارند واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه‌سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست‌کنندگان می‌توانند به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن  02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



SAP SE (/ ɛseɪˈpi /؛ مخفف “سیستم ها ، برنامه ها و محصولات در پردازش داده ها”) یک شرکت نرم افزاری چند ملیتی اروپایی است که باعث می شود نرم افزار سازمانی برای مدیریت عملیات تجاری و روابط مشتری استفاده کند.  این شرکت به ویژه با نرم افزار ERP شناخته شده است. دفتر مرکزی SAP در والدورف ، بادن-وورتمبرگ ، آلمان با دفترهای منطقه ای در 180 کشور مقر دارد.  این شرکت بیش از 425،000 مشتری در بیش از 180 کشور جهان دارد  و جزئی از شاخص بورس اوراق بهادار یورو استوکس 50 است.

تشکیل
هنگامی که زیراکس در سال 1971 از صنعت تولید سخت افزار رایانه ای خارج شد ،  از IBM درخواست کرد تا سیستم های تجاری خود را به فناوری IBM منتقل کند. به عنوان بخشی از جبران IBM برای مهاجرت ، به IBM این حق داده شد كه به نرم افزار Science Data Systems (SDS) / SAPE ، با اعتبار 80،000 دلار اعتبار قرارداد داده شود.

پنج مهندس IBM از بخش هوش مصنوعی  (دیتمار هوپ ، کلاوس تسچیرا ، هانس- ورنر هکتور ، هسو پلاتنر و کلاوس ولینروتر ، همه اهل مانهایم ، بادن-وورتمبرگ) روی یک سیستم سازمانی گسترده مبتنی بر این نرم افزار ، فقط به این گفته می شود که دیگر لازم نیست. آنها به جای ترک پروژه ، تصمیم به ترك IBM Tech گرفتند و شركت دیگری را تأسیس كردند.

در ژوئن سال 1972 ، آنها SAP Systemanalyse und Programmentwicklung (“تجزیه و تحلیل سیستم و توسعه برنامه” / “SAPD”) را به عنوان یک همکاری خصوصی تحت قانون مدنی آلمان تأسیس کردند.

اولین مشتری آنها شعبه آلمانی صنایع شیمیایی امپریال در اشترینگن بود که در آنجا آنها برنامه های اصلی را برای حقوق و دستمزد و حسابداری تهیه کردند. به جای اینکه داده ها را روی کارتهای پانچ بصورت مکانیکی ذخیره کنند ، همانطور که IBM انجام داد ، آنها ضمن استفاده از یک بانک اطلاعاتی منطقی مشترک برای کلیه فعالیت های سازمان ، آن را به صورت محلی در سیستم الکترونیکی ذخیره کردند. از آنجا که دیگر نیازی به پردازش کارتهای پانچ در طول شب نبود (به همین دلیل محصول پرچمدار آنها تا اواخر دهه 1990 یک R به نام خود حمل می کرد). این نسخه اول همچنین یک نرم افزار مستقل بود که می تواند به سایر علاقه مندان ارائه شود.

برنامه ریزی منابع سازمانی
در سال 1973 ، اولین محصول تجاری به بازار عرضه شد. SAP اولین سیستم حسابداری مالی خود را – RF – کامل می کند. این سیستم به عنوان سنگ بنای اصلی در توسعه مداوم سایر ماژول های نرم افزاری سیستم است که در نهایت نام SAP R / 1 را به خود اختصاص می دهد.

این یک سیستم مشترک برای کارهای متعدد ارائه می دهد. این امر امکان استفاده از یک ذخیره سازی داده های متمرکز را فراهم می کند و باعث بهبود و نگهداری اطلاعات می شود. بنابراین ، از نظر فنی ، یک پایگاه داده ضروری است.

در سال 1976 ، SAP GmbH Systeme ، Anwendungen und Produkte در der Datenverarbeitung (“سیستم ها ، برنامه ها و محصولات در پردازش داده ها”) به عنوان یک شرکت فروش و پشتیبانی تاسیس شد. پنج سال بعد ، مشارکت خصوصی منحل شد و حقوق آن به SAP GmbH واگذار شد.

دفتر مرکزی سال بعد به والدورف آلمان منتقل شد. سه سال بعد ، در سال 1979 ، SAP SAP R / 2 را راه اندازی کرد و قابلیت های سیستم را به مناطق دیگر مانند مدیریت مواد و برنامه ریزی تولید گسترش داد. در سال 1981 ، SAP محصولی از طراحی مجدد را به بازار عرضه کرد. با این حال ، SAP R / 2 تا دوره بین 1985 و 1990 بهبود نیاورد. SAP SAP R / 3 جدید را در سال 1992 منتشر کرد. SAP تا سال 1995 چندین نسخه از R / 3 را منتشر و منتشر کرد. تا اواسط دهه 1990 ، SAP دنبال کرد روند از محاسبات اصلی به معماری مشتری / سرور. توسعه استراتژی اینترنت SAP با mySAP.com مفهوم فرآیندهای تجاری (ادغام از طریق اینترنت) را مجدداً طراحی کرد.  در نتیجه ، R / 3 با معرفی SAP ERP Component Central (ECC) 5.0 در سال 2004 جایگزین شد. برای پشتیبانی از یک معماری خدمات سازمانی برای انتقال مشتریان به یک معماری سرویس گرا ، تغییرات معماری نیز انجام شد. آخرین نسخه ، SAP ERP 6.0 ، در سال 2006 منتشر شد. از آن زمان SAP ERP 6.0 از طریق بسته های تقویت کننده SAP به روز شده است ، جدیدترین: بسته SAP تقویت کننده 8 برای SAP ERP 6.0 در سال 2016.

تجدید ساختار شرکت ها
در آگوست 1988 ، SAP GmbH به SAP AG تبدیل شد و تجارت عمومی در 4 نوامبر 1988 آغاز شد. سهام در بورس اوراق بهادار فرانکفورت و اشتوتگارت قرار گرفت. در سال 1995 ، SAP در فهرست سهام آلمان DAX قرار گرفت و در 22 سپتامبر 2003 ، SAP در STOXX Europe 50 گنجانده شد.

عصر SAP AG
نام رسمی این شرکت پس از نشست عمومی سالانه سال 2005 ، به SAP AG (یک شرکت محدود دولتی) تبدیل شد.

در تاریخ 21 مه 2014 ، SAP AG طی نشست عمومی سالیانه سهامداران که در همان روز برگزار شد ، اعلام کرد ، 99٪ آراء سهامدار تبدیل فرم قانونی به یک شرکت سهامی اروپایی (Societas Europaea، SE) را تأیید کرده و در همان زمان ، اولین هیئت نظارت SAP SE را انتخاب کرد. تبدیل فرم قانونی شرکت پس از ورود به ثبت در معاملات تجاری ، پیش بینی می شود در ژوئیه 2014 انجام شود.

دوره SAP SE
در 7 ژوئیه 2014 ، SAP اعلام کرد که شکل قانونی خود را به یک شرکت اروپایی تغییر داده است (Societas Europaea، SE). در نتیجه ، شرکت تابعه آلمانی آن به SAP Deutschland SE & Co. KG تغییر نام یافت.  هزینه تبدیل برای این شرکت تقریباً 4 میلیون یورو هزینه داشته است.

روی ابر تمرکز کنید
از سال 2012 ، SAP چندین شركت را به فروش می رساند كه محصولات مبتنی بر ابر را به فروش می رسانند ، و چندین خرید چند میلیارد دلاری توسط تحلیلگران به عنوان تلاش برای به چالش كشیدن رقبا اوراكل وجود دارد. در سال 2014 SAP Concur Technologies ، ارائه دهنده نرم افزارهای مدیریت سفر و هزینه مبتنی بر ابر ، 8.3 میلیارد دلار ، گرانترین خرید SAP تا آن تاریخ خریداری کرد.  واکنش تحلیلگران در مورد خرید مخلوط شد ، با توماس بکر از Commerzbank این سؤال که آیا Concur انتخاب صحیحی برای SAP بود ، در حالی که Credit Suisse این خرید را اقدامی “تهاجمی” خواند.

در سال 2014 ، IBM و SAP همکاری خود را برای فروش خدمات مبتنی بر ابر آغاز کردند.  به همین ترتیب ، در سال 2015 ، SAP همچنین با HPE برای ارائه خدمات مبتنی بر ابر ترکیبی ایمن با اجرای بستر SAP همکاری کرد.  هر دو HPE و IBM خدمات زیربنایی را به SAP ارائه می دهند ، و SAP راه حل ابر خود SAP HANA را از بالاترین سطح اجرا می کند. SAP همکاری بیشتری را با مایکروسافت به منظور ارائه ابزار به مشتریان برای تجسم داده ها و همچنین بهبود برنامه های کاربردی تلفن همراه اعلام کرده است.

SAP به دلیل گسترش مشاغل ابری و موفقیت SAP Hana از پیش بینی درآمد خود فراتر رفته است. این رشد را می توان تا حدی به مالکیت Concur و Fieldglass نسبت داد.

این شرکت در سال 2016 قصد دارد سرمایه گذاری زیادی را در فناوری مربوط به اینترنت اشیاء (IoT) به عنوان بخشی از استراتژی برای سرمایه گذاری در رشد در آن بازار انجام دهد. برای این منظور ، 2 میلیارد یورو برای سرمایه گذاری در بخش های مربوطه تا پایان سال 2020 برنامه ریزی شده است.  SAP همچنین خط تولید جدیدی به نام SAP IoT را راه اندازی خواهد کرد ، که “مقادیر زیادی از داده های متصل به اینترنت را با یادگیری ماشین و بانک اطلاعاتی SAP 4 Hana در زمان واقعی SAP ترکیب می کند.”

در 29 ژانویه سال 2019 ، SAP اعلام کرد قصد دارد در یک برنامه استراتژیک تقریباً 4،000 موقعیت در شرکت را کاهش دهد تا به فناوریهای مدرن تر مبتنی بر ابر مانند blockchain ، محاسبات کوانتومی ، یادگیری ماشین ، اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی تغییر کند.

از سال 2016 ، SAP سومین شرکت بزرگ نرم افزاری و برنامه نویسی در جهان است. این شرکت در اروپا ، آسیا ، آفریقا ، خاورمیانه ، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی فعالیت می کند.

SAP بر 25 صنعت و شش بخش صنعت تمرکز دارد: صنایع فرآیندی ، صنایع گسسته ، صنایع مصرف کننده ، صنایع خدماتی ، خدمات مالی و خدمات عمومی.  این مجموعه محصولات یکپارچه را برای شرکتهای بزرگ ، شرکت های متوسط ​​و مشاغل کوچک ارائه می دهد.

معماری سرویس گرا در سیستم SAP ERP (برنامه ریزی منابع منابع) و سایر محصولات تعریف شده در معماری خدمات SAP Enterprise (Enterprise SOA) گنجانیده شده است.

تصدی SOA
SAP Enterprise Service Architecture Architecture (یا Enterprise SOA) اجرای معماری سرویس گرا SAP SE است.  Enterprise SOA توسط پلتفرم SAP NetWeaver فعال شده و مزایای خدمات وب را ایجاد می کند. SAP Enterprise SOA را برای ارائه مزایای ارائه شده توسط معماری سرویس گرا ، از جمله امکان انعطاف پذیری و کارایی تجارت قرار داده است. SAP Enterprise SOA (معماری سرویس گرا) را به عنوان روشی مقرون به صرفه برای اضافه کردن برنامه های جدید به زیرساخت های موجود ، بازاریابی می کند.  راه حل های SAP که در حال حاضر از Enterprise SOA استفاده می کنند عبارتند از: mySAP CRM ، mySAP ERP ، و mySAP SRM.

شرکای SAP شامل شرکای خدمات جهانی با قابلیت های مشاوره چند ملیتی بین صنعت ،  شرکای جهانی نرم افزار ارائه محصولات یکپارچه ای هستند که مکمل راه حل های SAP Business Suite Suite ،  و همکاران فناوری جهانی با ارائه طیف گسترده ای از محصولات به شرکت های کاربران برای پشتیبانی از فناوری SAP هستند. ، از جمله فروشندگان سخت افزار ، بانک اطلاعاتی ، سیستم های ذخیره سازی ، شبکه ها و فناوری محاسبات موبایل.

شرکای پسوند شرکتهایی هستند که عملکردی را ارائه می دهند که قابلیت های محصول SAP را تکمیل می کند. محصولات آنها توسط SAP مجوز ، فروخته شده و پشتیبانی می شوند. این شرکت های همکار عبارتند از: Adobe، CA Technologies، GK Software، Hewlett-Packard، IDS Scheer، Mendix، OpenText،  Knoa Software، and BackOffice Associates.

SAP همچنین با اپل همکاری کرده تا در زمینه تجربه موبایل برای مشتریان شرکت SAP کار کند. به عنوان بخشی از این مشارکت ، یک SDK جدید پلتفرم ابر SAP HANA منحصراً برای iOS تحویل می شود. در نتیجه ، توسعه دهندگان می توانند برنامه هایی را بر اساس بستر ابر SAP HANA برای دستگاه های iPhone و iPad بسازند. این مشارکت در ماه مه 2016 اعلام شد.

در سال 2019 ، SAP همکاری سه ساله “Embrace” با مایکروسافت را اعلام کرد که باید به مشتریان خود اجازه دهد روند کار خود را به ابر تغییر دهند.

محتوای ضامنی اینجا وارد شود

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *