5/5 - (10 امتیاز)
اپن‌پلنت مدلر کانکت - OpenPlant Modeler CONNECT

OpenPlant Modeler CONNECT

OpenPlant Modeler

OpenPlant Modeler یک محصول بنتلی و زیرمجموعه ای از نرم افزار طراحی استاندارد صنعتی است که به طور خاص برای مدل سازی سه بعدی و طراحی سازه های نیروگاهی طراحی شده است.

این نرم افزار محصول نسبتا جدیدی از بنتلی است و به مهندسان عمران و معماران کمک می کند تا نیروگاه ها و سازه های نیروگاهی خود را حرفه ای تر و سریع تر طراحی کنند.

با کمک این نرم افزار می توان انواع سازه های نیروگاهی را به خوبی طراحی کرد. این نرم افزار ابزارهای مدل سازی پیشرفته ای را در اختیار مهندسان قرار می دهد.

OpenPlant Modeler CONNECT Edition یک راه حل مهندسی سریع و دقیق برای برنامه ریزی سه بعدی است.

این نرم افزار به طور مداوم اطلاعات ISO 15926 و iModels را در اختیار تیم های پروژه قرار می دهد و از فرمت ها و انواع داده های متعدد مانند DGN، DWG، JT، نقطه ابری و PDF پشتیبانی می کند تا فرآیندهای طراحی و بررسی انعطاف پذیر را فعال کند.

OpenPlant Modeler نرم افزار مناسب برای هر پروژه بزرگ یا کوچک است. OpenPlant Modeler به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی طرح های سه بعدی تهویه مطبوع، تجهیزات مکانیکی و الکتریکی را در یک محیط دیجیتال واقعی با استفاده از چارچوب iTwin بنتلی پیاده سازی کنید.

می توانید با هم مهندسی عمران انجام دهید. ویژگی‌های همکاری تضمین می‌کند که داده‌های طراحی و نتایج طراحی همیشه در دسترس اعضای تیم پروژه باشد تا بتوانند به سرعت آن‌ها را بیابند، به اشتراک بگذارند و استفاده کنند. محیط مشارکتی به کاربران اجازه می دهد تا اجزای مدل را کشف و به روز کنند.

اپن‌پلنت مدلر کانکت - OpenPlant Modeler CONNECT

ویژگی های OpenPlant Modeler

  • با استفاده از کتابخانه‌های مدل‌های تجهیزات پارامتریک، لوله‌کشی مبتنی بر مشخصات، سیستم‌های HVAC، کابل‌های برق و فولاد در یک محیط باز، شهودی و مشارکتی، مدل‌های دارایی سه بعدی را به سرعت و به راحتی ایجاد کنید.
  • در یک محیط ابری کار کنید که به تیم های پروژه کمک می کند تا به صورت آنلاین، آفلاین یا از راه دور همکاری کنند. همکاری از راه دور به شما این امکان را می دهد که در پروژه های کوچک و بزرگ به هر تعداد کاربر مقیاس کنید.
  • شما می توانید PlanetSight را ادغام کنید تا از جریان های کاری مبتنی بر مولفه استفاده کنید و یک شریک دیجیتالی در مرحله طراحی پروژه ایجاد کنید.
  • اجرای طرح های مهندسی دقیق برای هر پروژه با استفاده از مدل های پارامتریک مبتنی بر مشخصات.
  • گردش کاری که دو بعدی و سه بعدی را ادغام می کند تا از دوباره کاری پرهزینه جلوگیری شود
  • چرخه‌های بررسی را از طریق مدل‌سازی تطبیقی ​​و ارائه مدل‌های داده باز برای ایجاد سریع‌تر معماری‌های دیجیتال باینری تسریع کنید.
  •  طراحی و شبیه سازی سازه های نیروگاهی.
  • مدل سازی قسمت های مختلف سیستم.
  • برآورد هزینه و استراتژی های کاهش هزینه.
  • بهبود کیفیت طراحی و بهبود کارایی پروژه.
  • سازگاری با سایر محصولات بنتلی

اپن‌پلنت مدلر کانکت - OpenPlant Modeler CONNECT

کلمات کلیدی : اپن‌پلنت مدلر کانکت – OpenPlant Modeler CONNECT ، دانلود اپن‌پلنت مدلر، دانلود OpenPlant Modeler، نرم افزار OpenPlant Modeler، کاربرد OpenPlant Modeler، آموزش نرم افزار OpenPlant Modeler