5/5 - (10 امتیاز)
ترمو ساینتیفیک آمیرا / آویزو - AMIRA / AVIZO 3D

AMIRA / AVIZO 3D

Thermo Scientific AMIRA/AVIZO 3D

FEI Avizo نرم افزار قدرتمندی برای مدل سازی، طراحی مجدد و ایجاد تصاویر سه بعدی از داده های علمی خام است. رندر سه بعدی شامل نمایش داده های ورودی خام به عنوان مدل ها و تصاویر سه بعدی قابل درک است.

مدل‌های سه‌بعدی جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها را برای کارشناسان آسان‌تر می‌کند. این نرم افزار اندازه یک منطقه معین، مساحت سطوح مختلف، طول بین دو نقطه خاص و غیره را تجزیه و تحلیل می کند.

این شامل استخراج داده ها و آمار معنی دار از تصاویر مهر و موم شده است. به عنوان یک مثال عملی، اندازه و اندازه تومورها در سرطان و تومورها با استفاده از توابع آنالیز این نرم افزار با دقت بالایی قابل تشخیص است.

این برنامه یک برنامه کلی است که در زمینه های مختلف قابل استفاده است. این برنامه در حال حاضر زمین شناسی، پلیمرها، شیمی، علوم زیستی، پزشکی و غیره را پوشش می دهد.

کاربردهای زیادی در زمینه های مختلف دارد به عنوان مثال یکی از مزیت های مهم این برنامه محیط گرافیکی آن است.

از مراحل اولیه جمع آوری داده ها از طریق ایجاد مدل های سه بعدی تا مراحل تجزیه و تحلیل و دریافت داده های آماری، تمامی کارهای مورد نیاز به صورت کاملا بصری و شفاف انجام می شود و کاربر نیازی به نشانه گذاری و کدنویسی ندارد. فیلمنامه نویسی.

FEI Avizo با ارائه ویژگی های مختلف به متخصصان علم، فناوری و تحقیقات کمک می کند تا تحقیقات علمی خود را تسریع کنند و خطاهای محاسباتی را کاهش دهند.

مجموعه نرم افزار Thermo Scientific AMIRA/AVIZO 3D شامل نرم افزارهای AMIRA 3D و AVIZO 3D است که برای تجزیه و تحلیل سه بعدی و تجسم داده های صنعتی و علمی (از جمله داده های بیولوژیکی و پزشکی) استفاده می شود.

AVIZO نرم افزاری پیشرفته برای تجسم سه بعدی و تجزیه و تحلیل داده های صنعتی و علمی است. این برنامه زمانی استفاده می شود که پردازش تصاویر سه بعدی به دست آمده با استفاده از میکروسکوپ الکترونی ضروری باشد.

این نرم افزار پیشرفته ترین ویژگی ها را برای آنالیز تصاویر میکروسکوپی سه بعدی ارائه می دهد.
AMIRA نرم افزار تحلیل و تجسم سه بعدی پیشرفته برای علوم زیستی است. این نرم افزار بسیار شبیه به AVIZO است با این تفاوت که به طور خاص برای داده های بیولوژیکی و پزشکی بهینه شده است.

AVIZO به لطف رابط گرافیکی خود به پردازش و کاوش آسان داده های سه بعدی در علوم مختلف مانند علم مواد، کانی شناسی، علوم پزشکی و بیولوژیکی، تجزیه و تحلیل سنگ دیجیتال، محاسبات، مترولوژی صنعتی و علوم طبیعی کمک می کند.

با استفاده از این نرم افزار می توانید موادی را بسازید که سبک تر، تمیزتر، قوی تر و غیره باشند. میتونی شبیه سازی کنی در فرآیندهای مختلف تولید مانند AM یا دایکست.

در علوم پزشکی می توان فارماکولوژی داروها را مطالعه کرد و برهمکنش های سلولی و مولکولی را دقیقه به دقیقه تجزیه و تحلیل کرد. این نرم افزار مجموعه کاملی از ابزارهای فنی است که طیف وسیعی از گرایش های فنی را پوشش می دهد.

این نرم افزار می تواند گردش کار اندازه گیری صنعتی شما را بهبود بخشد و در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.

نرم افزار AMIRA هر زمان که لازم باشد برای تجزیه و تحلیل تصاویر میکروسکوپی و سه بعدی سلول ها و فرآیندهای بیولوژیکی استفاده می شود. این نرم افزار دارای رابط کاربری گرافیکی هوشمند است که به طور کامل برای پردازش داده های پزشکی بهینه شده است.

با این برنامه می توانید تعاملات بین سلول ها را مطالعه کنید، آنتی بادی های جدید را کشف کنید، نحوه تشکیل و توسعه سلول های سرطانی را مطالعه کنید، علوم اعصاب را مطالعه کنید، ساختارهای بیولوژیکی را بررسی کنید و تحقیقات بالینی و پیش بالینی انجام دهید.

این برنامه به مهندسان پزشکی و محققان علوم طبیعی و بیولوژیکی کمک می کند تا پروژه های خود را در سریع ترین زمان ممکن تکمیل کنند.

ترمو ساینتیفیک آمیرا / آویزو - AMIRA / AVIZO 3D

ویژگی های اصلی AVIZO:

  • برنامه ای پیشرفته برای تجزیه و تحلیل و پردازش تصاویر سه بعدی با استفاده از میکروسکوپ الکترونی.
  • کاربرد گسترده در علوم مختلف از جمله مهندسی مواد، پزشکی، علوم طبیعی و بیولوژیکی.
  • طراحی و شبیه سازی مواد جدید با خواص مکانیکی مطلوب در فرآیندهای مختلف ساخت.
  • گردش کار بهبود یافته برای توصیف مواد جدید با کاربردهای خاص.
  • کاربرد گسترده در صنعت اندازه گیری با استفاده از واحدهای CMM و CT.
  • شامل چندین ماژول پردازش داده خاص برای علم و تحقیقات تلفن همراه.
  • طراحی مواد کامپوزیت.

ترمو ساینتیفیک آمیرا / آویزو - AMIRA / AVIZO 3D

کلمات کلیدی : ترمو ساینتیفیک آمیرا آویزو – AMIRA AVIZO 3D ، دانلود ترمو ساینتیفیک آمیرا آویزو، دانلود AMIRA / AVIZO 3D، نرم افزار AMIRA AVIZO 3D، کاربرد AMIRA / AVIZO 3D، آموزش نرم افزار AMIRA AVIZO 3D