5/5 - (10 امتیاز)

MinePlan

MinePlan

MinePlan یک نرم افزار برنامه ریزی معدنی قدرتمند است. HxGN MinePlan شامل ویژگی ها و ابزارهای بسیاری برای برنامه ریزی، طراحی و مدیریت معادن زیرزمینی و سطحی است.

معادن تولیدی به توانایی آنها در تولید سطوح زمین شناسی و مواد جامد ریز بستگی دارد. تجزیه و تحلیل آماری و مکانی داده های پروژه برای ایجاد یک مدل بلوک دقیق و قابل اعتماد ضروری است.

MinePlane ابزارهای قدرتمندی را برای مدل سازی سه بعدی و تجسم داده ها در اختیار زمین شناسان و مهندسان قرار می دهد.

HxGN MinePlan ابزارهای قدرتمندی را برای مدل سازی سه بعدی و تجسم داده ها در اختیار زمین شناسان و مهندسان قرار می دهد.

این نرم افزار از گردش کار یکپارچه از اکتشاف تا تولید پشتیبانی می کند و بر اساس بیش از 50 سال نوآوری و کار با هزاران کاربر در سراسر جهان ساخته شده است.

معادن تولیدی به توانایی آنها در تولید سطوح زمین شناسی و مواد جامد ریز بستگی دارد. تجزیه و تحلیل آماری و مکانی داده های طراحی برای ایجاد یک مدل بلوک دقیق و قابل اعتماد ضروری است.
MinePlan نرم افزاری برای نقشه برداری عملیات استخراج و حفاری است. این محصول راه حلی برای تمام نیازهای ماینینگ شماست.

این نرم افزار به مهندسان در استخراج مواد از معادن، سنگ معدن، زغال سنگ، ماسه های سطحی و زیرزمینی و سایر مواد صنعتی کمک زیادی می کند.

این نرم افزار با امکانات جامعی که دارد به راحتی می تواند انواع کارهای زمین شناسی، مهندسی، اندازه شناسی و حفاری را تسهیل کند.

در طول مراحل اکتشاف، شما با تفسیر داده های زمین شناسی برای امکان سنجی، برنامه ریزی و عملیات روزانه به مهندسان کمک می کنید.

بسیاری از شرکت‌ها، مشاوران و دانشگاه‌های پیشرو در معدن از این نرم‌افزار برای بهبود عملکرد خود استفاده می‌کنند.

ماین پلن - MinePlan 

MinePlan یک سیستم مدل‌سازی، تجزیه و تحلیل و تفسیر جامع است که به طور خودکار نتایج مشروح جالبی را از داده‌های ورودی خام تولید می‌کند که نقش مهمی در بهبود تصمیم‌گیری مهندسان خواهد داشت.

این نرم‌افزار از داده‌های ورودی خام از طریق روش‌های مختلف، معمولاً خودکار، استفاده می‌کند و با استفاده از ابزارهای پیشرفته زمین‌آماری، مدل‌های رایانه‌ای سه بعدی، مدل‌های چینه‌شناسی، ویژگی‌های خاک و گزارش‌های دیجیتال و تحلیلی جامع را ایجاد می‌کند.

همچنین انواع استخراج معادن اعم از معادن سطحی، استخراج زیرزمینی و غیره را پوشش می دهد.

فرآیند طراحی را فراهم می کند. این برنامه شامل چندین ابزار کاربردی است که از پردازش خودکار و تعاملی برای اجرای پروژه مورد نظر استفاده می کنند.

برای بهینه سازی فرآیند استخراج از الگوریتم های گراسمن استفاده می شود. تمامی داده های استفاده شده در این نرم افزار در یک پایگاه داده مرکزی ذخیره شده و در پروژه های دیگر قابل استفاده است.

ماین پلن - MinePlan 

کلمات کلیدی : ماین پلن – MinePlan ، دانلود ماین پلن، دانلود MinePlan ، نرم افزار MinePlan ، کاربرد MinePlan  ، آموزش نرم افزار MinePlan ، دانلود نرم افزار vulcan، نرم افزار leapfrog، دانلود نرم افزارهای معدنی، دانلود deswik