5/5 - (10 امتیاز)
آی پی ام سوییت پرتابل - IPM Suite Portable

IPM Suite Portable

IPM Suite

IPM Suite یک بسته نرم افزاری از Petroleum Experts یا به اختصار PETEX است که برای شبیه سازی و بهینه سازی شبکه های سطحی، مدل سازی چاه های نفت، مدل سازی سیستم تقطیر، مدل سازی سیستم تزریق گاز و آب از چاه های نفت و منافذ اطراف طراحی شده است.

بسته های نرم افزاری IPM شامل GAP، PROSPER، MBAL، PVTP، REVEAL و RESOLVE را می توان با هم مستقر کرد. این به مهندسان اجازه می دهد تا به طور کامل زمینه ها را طراحی کنند.

این مدل می تواند کل حوضه چاه و سطح سیستم جمع آوری را پوشش دهد. IPM می تواند یک سیستم تولید را با تزریق آب یا گاز طراحی و بهینه کند.

هنگامی که مدل چاه و مخزن کامل شد و سیستم‌های سطحی و تاریخ تولید هم‌تراز شدند، سیستم تولید می‌تواند بهینه‌سازی و پیش‌بینی تولید را انجام دهد.

یک رویکرد جامع منحصربه‌فرد به مهندسان اجازه می‌دهد تا تمام محدودیت‌های سیستم کنترل را برای تعیین پارامترهای بهینه برای به حداکثر رساندن کارایی یا درآمد در نظر بگیرند.

از این اطلاعات می توان برای اجرای تغییرات در سطح سایت برای دستیابی به اهداف بهبود استفاده کرد.

هزاران رشته در سراسر جهان وجود دارد که از IPM برای اهداف مدیریتی و بهبود استفاده می کنند.

با استفاده از RESOLVE و OpenServer، IPM می تواند نرم افزار PETEX را به انبار شخص ثالث متصل کند و برنامه های شبیه سازی را پردازش کند.
IPM Suite محصولی از Petroleum Experts (به اختصار Petex) است، شرکتی که به دلیل توسعه نرم افزارهای مهندسی برای صنعت نفت و گاز شناخته شده است.

بسته نرم افزاری IPM (مخفف عبارت Integrated Production Modeling) امکان مدل سازی کل سیستم تولید نفت یا گاز از جمله مخازن، چاه ها و شبکه های سطحی را فراهم می کند.

این گروه شامل ابزارهای GAP، GAP TRANSIENT، PROSPER، MBAL، PVTP، REVEAL، MOVE و RESOLVE است.
مهندسان می توانند از این برنامه های داخلی استفاده کرده و قالب های کامل سایت را طراحی کنند.

این طرح ها ممکن است شامل مخازن ذخیره، انواع چاه ها و سیستم های جمع آوری سطحی باشد. IPM می تواند هم سیستم تولید و هم سیستم تزریق گاز یا آب را طراحی و بهینه کند.

با تکمیل مدل مخزن، چاه ها و سیستم های سطحی و مقایسه آنها با سابقه تولید، می توان سیستم تولید را بهینه کرد و پیش بینی تولید را ایجاد کرد.
یک رویکرد منحصر به فرد بهینه سازی انتها به انتها به مهندس این امکان را می دهد که پیکربندی بهینه برای حداکثر تولید یا درآمد را با در نظر گرفتن تمام محدودیت های سیستم تعیین کند.

از این اطلاعات می توان برای اجرای تغییرات در سطح سایت برای دستیابی به اهداف بهبود استفاده کرد.
هزاران میدان در سراسر جهان وجود دارد که تولید آنها با IPM کنترل و بهینه می شود. تمام پیکربندی های رایج جریان طبیعی، از جمله جریان متقاطع/متقاطع یا جریان طبیعی/مصنوعی، می توانند با هم طراحی و بهینه شوند.

آی پی ام سوییت پرتابل - IPM Suite Portable

ویژگی ها و مزایای مجموعه IPM Petroleum Experts:

  • شبیه سازی شبکه های سطحی.
  • بهبود مش های سطحی
  • مدل سازی چاه های نفت.
  • مدل سازی سیستم های تقطیر.
  • مدل سازی سیستم های تزریق آب.
  • پیاده سازی تنظیمات برای دستیابی به اهداف بهینه سازی.
  • مدل سازی اثرات منافذ اطراف چاه.
  • طراحی کامل فیلدهای اجباری.
  • اجرای بهبودها و ایجاد پیش بینی.

آی پی ام سوییت پرتابل - IPM Suite Portable

کلمات کلیدی : آی پی ام سوییت پرتابل – IPM Suite Portable ، دانلود آی پی ام سوییت پرتابل ، دانلود IPM Suite Portable ، نرم افزار IPM Suite Portable ، کاربرد IPM Suite Portable ، آموزش نرم افزار IPM Suite Portable، نرم افزار mbal، دانلود نرم افزار prosper، نرم افزار پراسپر، دانلود نرم افزار pvtp، Ipm دانلود، دانلود نرم افزار pipesim 2017