5/5 - (10 امتیاز)
پروکد - PROCAD 2D Plus

PROCAD 2D Plus

PROCAD

PROCAD یک نرم افزار هوشمند طراحی خط لوله نفت و گاز است که به کاربران خود امکان سازماندهی و مدیریت کل پروژه ها را از ابتدا تا انتها با ویژگی های اتوماسیون کار و مدیریت داده های گسترده خود می دهد.
این نرم افزار تمام ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت پروژه و ایجاد طرح خط لوله خود را دارد. ماژول های ارائه شده برای تسهیل ایجاد مشخصات لوله کشی، طراحی الگوهای BOM و سازماندهی پروژه ها برای مطابقت با استانداردهای مشتری در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، PROCAD انتخاب گسترده و همه کاره ای از اجزای هیدرولیک مانند اتصالات لوله، فلنج ها، شیرها و بست ها را ارائه می دهد. تمام اجزای هیدرولیک در پیکربندی های فلنج، رزوه، بوش و جوش لب به لب موجود هستند.
چه به یک برنامه واحد مانند P&ID یا ISOMETRIC یا یک مجموعه ابزار حرفه ای نیاز داشته باشید، PROCAD می تواند با پروژه شما سازگار شود.

در واقع این نرم افزار ابزارهای مناسبی برای ترسیم نقشه های P&ID، نقشه های ایزومتریک و نقشه های لوله کشی فراهم می کند.

PROCAD 2D Plus  نام بسته نرم افزاری جدید هوشمند و بسیار قدرتمند در زمینه طراحی و شبیه سازی سیستم های لوله کشی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.

این نرم افزار با ویژگی های گسترده اتوماسیون و مدیریت داده ها، به کاربران اجازه می دهد تا پروژه های خود را به طور دقیق و هوشمندانه از ابتدا تا انتها مدیریت و سازماندهی کنند.

این نرم افزار شامل مجموعه ای از ابزارهای هوشمند و راحت برای طراحی و ترسیم نقشه های خط لوله P&ID/ISOMETRIC خطوط لوله صنعت نفت، گاز و پتروشیمی می باشد که می تواند به کاهش هزینه ها و در نهایت ارائه نتایج مطمئن و دقیق کمک کند.

این نرم افزار مجموعه ای کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ساخت خطوط لوله صنعتی را در اختیار شما قرار می دهد.

این بسته همچنین شامل ماژول هایی است که به شما کمک می کند تا مشخصات لوله کشی را راحت تر طراحی کنید و همچنین مدل های BOM را در پروژه خود طراحی و مدیریت کنید.

این نرم افزار شامل انواع قطعات هیدرولیک می باشد که به کاربر اجازه می دهد از این نوع قطعات صنعتی در پروژه های خود برای سهولت کار استفاده کند.

امکان انتخاب مشخصات و نیازمندی های لوله کشی، امکان ذخیره تنظیمات برای هر پروژه، امکان ترسیم خودکار بسیاری از قسمت های پلان، تعریف صورتحساب مواد برای قطعات لوله کشی، پشتیبانی از استانداردها و سیستم های اندازه گیری مختلف و …. از دیگر ویژگی های این برنامه است

پروکد - PROCAD 2D Plus

ویژگی های PROCAD 2D Plus:

  • مجهز به انواع ابزارهای لازم در زمینه برنامه ریزی و اجرای سیستم های خط لوله در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی.
  • اجزای زیادی در طراحی سیستم های لوله کشی نقش دارند.
  • امکان مشاهده مشخصات لوله و قطعات و انتخاب بر اساس نیاز شما.
  • امکان طراحی و ترسیم خودکار قطعات توسط طراحان.
  • امکان انتخاب و ذخیره خودکار صورتحساب مصالح (BOM) یک پروژه.
  • محیط گرافیکی ساده و کاربر پسندی دارید
  • ارائه مجموعه ای جامع از ابزارهای مورد نیاز برای طراحی و مدیریت خط لوله.
  • ماژول هایی را ارائه می دهد تا به شما در ایجاد مشخصات لوله کشی، طراحی قالب های BOM و سازماندهی پروژه خود کمک کند.
  • با وارد کردن داده های مربوطه، اجزایی مانند پله، نردبان و پلان را ترسیم کنید
  • طیف گسترده ای از اجزای هیدرولیک (اتصالات لوله کشی، فلنج، شیر، براکت و غیره)
  • فایل های BOM را با فرمت های DWG، HTML، CSV و TXT ایجاد کنید

پروکد - PROCAD 2D Plus

کلمات کلیدی : پروکد – PROCAD 2D Plus ، دانلود پروکد ، دانلود PROCAD 2D Plus، نرم افزار PROCAD 2D Plus، کاربرد PROCAD 2D Plus، آموزش نرم افزار PROCAD 2D Plus