5/5 - (10 امتیاز)
میپل فلو - Maple Flow

Maple Flow

Maple Flow

Maplesoft Maple Flow  نام یک نرم افزار جدید قدرتمند و کاربردی در زمینه محاسبات ریاضی و مهندسی است که به تازگی توسط Maplesoft منتشر شده است که به دلیل کارکردهای گسترده در علم کامپیوتر فناوری، بسیار مورد استفاده متخصصان صنعت قرار گرفته است.

Maple Flow از سادگی آن نهایت بهره را می برد و به مهندسان این امکان را می دهد تا محاسبات مورد نیاز خود را در محیطی راحت و حرفه ای انجام دهند.

این نرم افزار امکان تبادل ایده، ثبت ایده و تهیه، مستندسازی و طراحی محاسبات فنی را به متخصصان می دهد.

از آنجایی که این نرم افزار دارای ده ها ویژگی پیشرفته برای محاسبات ریاضی و مهندسی است، کاربران زیادی می توانند از امکانات نرم افزار بهره مند شوند. از آنها به طور موثر و معنادار در پروژه ها و تحقیقات خود استفاده کنید.

این محیط قدرتمند و پیچیده به شما امکان می دهد اسناد را در رایانه خود در یک محیط کاملاً رایگان مطالعه کنید.

انگار که روی یک سند یا سند فیزیکی کار می کنید! حرفه ای ها می توانند روی کار خود در این محیط زیبا و آسان برای استفاده تمرکز کنند. زیرا کار با ابزار پیچیده نیست.

شما می توانید در محیط کار خود با استفاده از متن یا تصاویر، به طراحی، انجام محاسبات و نوشتن معادلات و محاسبات ریاضی بپردازید.

این برنامه محاسبات مهندسی، ریاضیات کاربردی و موارد دیگر را پوشش می دهد. به شما پیشنهاد می دهد و می تواند به عنوان یک دستیار فنی هوشمند عمل کند. شامل تمام انتظارات شما در این زمینه است.

Maple Flow ابزار دسکتاپ جدید Maplesoft است. Maple Flow به عنوان یک ابزار نرم افزار ریاضی می تواند به مهندسان کمک کند محاسبات طراحی را آسان تر از همیشه توسعه دهند و مستند کنند.

همچنین می توانید از Maple Flow برای انجام و مستندسازی محاسبات علمی و مهندسی استفاده کنید.
این نرم افزار با ترکیب یک رابط کاربری گرافیکی آزاد و بصری با یک موتور ریاضی جامع، محیطی به سبک تخته سفید فراهم می کند که به طور خودکار و پویا محاسبات را همزمان با ویرایش، گسترش یا جابجایی محتوا توسط کاربر انجام می دهد.

محیط کاری Maple Flow با رابط کاربری Maple و زبان برنامه نویسی که کاربران به آن عادت دارند متفاوت است.

در واقع، شما به راحتی می توانید محاسبات را انجام دهید، اسناد بنویسید و کارهای خود را در محیطی که شبیه یک ابزار برنامه نویسی یا صفحه گسترده نیست ویرایش کنید.

در این فضای کاری جدید، می‌توانید معادلات ریاضی، متن، تصاویر یا نمودارها را در هر جایی قرار دهید و با استفاده از ماوس یا صفحه‌کلید، فضای کاری خود را ویرایش کنید – Maple Flow همه چیز را در پشت صحنه سازماندهی می‌کند.
هر تغییری که در این پنجره ریاضی ایجاد می کنید به طور خودکار برای کل گروه اعمال می شود، بنابراین نتایج همیشه به روز هستند.

میپل فلو - Maple Flow

ویژگی های اصلی Maple Flow:

  • محاسبه مجدد خودکار برای اطمینان از اینکه نتایج همیشه به روز هستند
  • یک زبان ریاضی کامل و غنی با ویژگی های بسیار.
  • یک ناحیه کد با دسترسی کامل به زبان برنامه نویسی Maple.
  • شامل تمام ویژگی های قدرتمندی است که متخصصان فناوری از یک ابزار فناوری اطلاعات انتظار دارند.
  •  عبارات ریاضی را از چپ به راست و از بالا به پایین ارزیابی کنید.
  •  محاسبه مجدد خودکار همه نتایج هنگام تغییر مقادیر/عملیات
  • بر اساس زبان برنامه نویسی Maple.
  •  مهارت های فنی پیشرفته طراحی
  • امکان انجام محاسبات پیشرفته.
  • سازه های فلزی، خطوط راه آهن و غیره. برای مهندسان عمران مطابق با طرح
  • مناسب برای انجام محاسبات فنی در زمینه کارخانه های پتروشیمی و گاز.
  • توانایی آنالیز مدارها در زمینه الکتریکی
  • محیط گرافیکی ساده اما پیچیده.

میپل فلو - Maple Flow

کلمات کلیدی : میپل فلو – Maple Flow ، دانلود میپل فلو، دانلود Maple Flow، نرم افزار Maple Flow، کاربرد Maple Flow، آموزش نرم افزار Maple Flow، دانلود نرم افزار maple 13، نرم افزار میپل آنلاین، نرم افزار میپل برای اندروید، دانلود برنامه maple 2017، نرم افزار ریاضی، نرم افزار mathematical، اموزش نصب میپل، دانلود maple 2019