5/5 - (10 امتیاز)
اچ ایکس مپ - HxMap

HxMap

HxMap

HxMap یک نرم افزار کارآمد چند حسگر برای پردازش داده های جغرافیایی پس از پرواز است.

این پلتفرم طیف گسترده ای از ابزارها را برای تصحیح رادیولوژیکی و هندسی، تولید تصویر و محصولات مقیاس پذیر، بارگیری و نظارت بر کیفیت داده های پرواز ارائه می دهد.

HxMap با بسیاری از سنسورهای هگزادسیمال کار می کند و می تواند توسط برنامه های GIS شخص ثالث استفاده شود.

مرکز کاربر بر اساس مفهوم نماهای مبتنی بر وظیفه در پنجره اصلی، بر اساس مراحل گردش کار موجود است. HxMap یک گردش کار پس از پردازش سریع، قابل درک و کارآمد ارائه می دهد.

برای ایجاد محصولات مکانی در یک رابط کاربری یکپارچه استفاده می شود. ابزارهای تولیدی که خروجی نور و هندسه را در طول فرآیند تا حصول نتیجه کنترل می کنند.

Leica HxMap برنامه ای برای پس پردازش سریع داده های هوایی جغرافیایی و عکاسی است که در وب سایت Leica Geosystems AG منتشر شده است.

در دنیای پیشرفته امروزی نیاز مبرمی به کسب اطلاعات جغرافیایی سریع و دقیق وجود دارد. فن آوری های جدید مانند مسیریابی هوشمند، ناوبری و سایر برنامه های کاربردی مبتنی بر مکان به روش ها و فناوری های جدید پردازش داده نیاز دارند.

برنامه های جدید به سرعت به به روز رسانی فوری و مستمر مقادیر زیادی از داده های جغرافیایی و موقعیت مکانی نیاز دارند تا تجربه ای روان و فوری را برای کاربران خود فراهم کنند.

تیم شما ممکن است به بهترین دستگاه های ضبط ویدئو و حسگرهای زمینی مجهز باشد، اما هیچ یک از آنها نمی توانند شکاف بین فناوری های محاسباتی قدرتمند و قدرتمند را پر کنند.

HxMap یک پلت فرم یکپارچه قدرتمند برای پردازش سریع داده ها از منابع داده و حسگرهای مختلف فراهم می کند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا تمام محصولات مبتنی بر داده را از طریق یک رابط کاربری یکپارچه ایجاد و مدیریت کنید.

این برنامه از پنج ماژول مختلف تشکیل شده است که هر کدام عملکردها و ابزارهای مختلفی را به ما ارائه می دهند.

اچ ایکس مپ - HxMap

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار Leica HxMap

  • صرفه جویی در زمان و هزینه های پردازش
  • یک پلت فرم قدرتمند و یکپارچه برای پردازش سریع داده ها فراهم کنید
  • پردازش داده ها از حسگرها و منابع داده های مختلف.
  • طراحی محصولات و نرم افزارهای مختلف بر اساس داده های تصویر هوایی.
  • یک محیط کاملا یکپارچه بدون نیاز به ورود و تولید مداوم داده ها
  • انعطاف پذیری بسیار بالا بسته به نیاز و نیاز کاربر.
  • مثلث هوایی را ایجاد کنید.
  • اصلاحات رادیولوژیکی
  • ایجاد مدل های سه بعدی از شهرها و مناطق مختلف.

اچ ایکس مپ - HxMap

کلمات کلیدی : اچ ایکس مپ – HxMap ، دانلود اچ ایکس مپ، دانلود HxMap ، نرم افزار HxMap ، کاربرد HxMap ، آموزش نرم افزار HxMap