5/5 - (10 امتیاز)
کردل سی اف دی - Cradle CFD

Cradle CFD

Cradle CFD

Cradle CFD یک برنامه شبیه سازی و تجسم CFD راحت و پیشرفته است.

نرم افزار Cradle CFD سرعت پردازش چشمگیر، فناوری پیشرفته و راحتی اثبات شده را همراه با رضایت بالای کاربر ارائه می دهد.

Cradle CFD در کاربردهای مختلفی مانند خودروسازی، هوافضا، الکترونیک، ساخت و ساز، معماری، مهندسی عمران، پروانه ها، مهندسی مکانیک و توسعه دریایی استفاده می شود.

راه حل حرارتی و سیال ترکیبی از چند فیزیک پیشرفته و شبیه سازی زنجیره ای برای ارائه نتایج با بهینه سازی ساختاری حرارتی، صوتی، الکترومغناطیسی، مکانیکی، تک بعدی و محیطی، CAD 3D و سایر ابزارهای تحلیل تناسبی، و همچنین یک پس از آنالیز برنده جایزه است.

کردل سی اف دی - Cradle CFD

قابلیت‌های گرافیکی شبیه‌سازی نسل بعدی: Cradle CFD‌های بسیار بصری را فعال می‌کند و به کاربران با تمام سطوح مهارت امکان می‌دهد شبیه‌سازی‌های پیچیده را پردازش کنند.

Cradle CFD یک برنامه شبیه سازی و تجسم CFD پیشرفته است.

سرعت پردازش بالا، راندمان بالا، استفاده از فناوری های روز و رضایت بالای کاربران باعث استفاده از این بسته نرم افزاری در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، هوافضا، الکترونیک، پروژه های ساختمانی، معماری، ساختمان و ساخت و ساز دریایی شده است.

از تاسیسات و صنایع برای حل مشکلات جریان گرما و سیال استفاده می شود.
Cradle CFD Suite طیف وسیعی از نرم افزارهای شبیه سازی را برای مهندسان ارائه می دهد که عمدتاً در بخش تولید استفاده می شوند، از جمله scSTREAM، HeatDesigner، scFLOW و scPOST.
Cradle CFD Suite شامل یک رابط کاربری گرافیکی قدرتمند و ابزارهای شبیه سازی است که به کاربران در تمام سطوح تجربه امکان اجرای شبیه سازی های پیچیده را می دهد. شبیه سازی همزمان، شبیه سازی سریال، ابزارهای تحلیل تناسبی و توابع پس پردازش از ویژگی های مهم این نرم افزار است.

مجموعه CFD Cradle شامل ابزارهای زیر است:
–  scFLOW:
این به طور خاص برای حل معادلات جریان و تجزیه و تحلیل و شبیه سازی انتقال حرارت و پدیده های دینامیک سیالات، به ویژه در هنگام تجزیه و تحلیل سیستم هایی با شبکه های بدون ساختار و نامتقارن طراحی شده است.

مزیت اصلی این نرم افزار در شبکه های چند وجهی مدل ها بسیار بهتر از مش های مکعبی کلاسیک است.

-scSTREAM & Heat Designer:
این به طور خاص برای حل معادلات جریان و تجزیه و تحلیل و شبیه سازی انتقال حرارت و پدیده های دینامیک سیالات طراحی شده است.

-SC/Tetra:
این نرم افزار به طور خاص برای حل معادلات جریان و تحلیل و شبیه سازی پدیده های انتقال حرارت و دینامیک سیالات طراحی شده است.

این نرم افزار با قابلیت های گسترده خود، به مهندسان مکانیک و الکترونیک کمک می کند تا تحلیل های دقیق تری انجام دهند و مدل های پیچیده تر را شبیه سازی کنند.

-scPOST:
این یک ابزار قدرتمند برای شفاف سازی و تجسم داده های طراحی است. این به مهندسان اجازه می دهد تا نتایج شبیه سازی را محاسبه کرده و داده ها و نتایج تحقیقات را در پس پردازش اصلاح کنند.

-CADthru:
ابزاری برای تبدیل داده های هندسی CAD به فرمت های سازگار با CFD با کیفیت بالا.

کردل سی اف دی - Cradle CFD

کلمات کلیدی : کردل سی اف دی – Cradle CFD ، دانلود کردل سی اف دی، دانلود Cradle CFD ، نرم افزار Cradle CFD  ، کاربرد کردل سی اف دی، کاربرد Cradle CFD ، آموزش نرم افزار Cradle CFD