5/5 - (10 امتیاز)
کابینت ویژن - Cabinet Vision

Cabinet Vision

Cabinet Vision

Cabinet Vision کار شرکت‌های تولیدکننده مبلمان و چوب در هر اندازه را با استفاده از طراحی بسته نرم‌افزاری کامل مدولار از طریق ساخت، ساده می‌کند.

با کابینت ویژن، فقط ویژگی هایی را که نیاز دارید، دریافت می کنید.

این به شما امکان می دهد تا استفاده از نرم افزار را در کسب و کار خود توسعه داده و گسترش دهید و Cabinet Vision را مقیاس پذیرتر و سودآورتر کنید. سهولت استفاده پیشرفته، تجسم و تکمیل کارها را در حین برآورده کردن الزامات طراحی در حال تحول آسان تر می کند، چه در حال ایجاد قطعات فردی پیچیده یا بلوک های ساختمانی باشید.

برنامه ای سریع، عملی و دقیق که به سرعت و به طور جامع نقشه ها را به تمام داده هایی که یک کارخانه برای کنترل فرآیند تولید نیاز دارد، تبدیل می کند، علاوه بر توابع پارامتر ساده و بصری که به شما امکان می دهد اندازه عناصر را بدون تغییر در نقشه ها و نقشه ها تغییر دهید.

قابل برنامه ریزی مجدد رزرو قبلی در نتیجه طرح ها با دقت رندر می شوند و فرآیندهای وقت گیر و خطاهای انسانی کاهش می یابد.

کابینت ویژن همچنین پشتیبانی فروش را با ویژگی هایی مانند گزارش های حرفه ای برای کمک به مشتریان در درک و تجسم دامنه خدمات و محصولات نهایی ارائه می دهد.

شما مجموعه ای از مواد ضروری را برای افزایش بهره وری و بهبود کیفیت و خدمات مشتری در زمینه انتخابی خود دریافت خواهید کرد.

هنگامی که بسته اصلی را متناسب با نیازهای خود انتخاب کردید، می توانید ماژول های سفارشی به نام ابزارهای استقرار را اضافه کنید که متناسب با گردش کار تولید، استراتژی کسب و کار، نیازهای مشتری و برنامه های رشد کارکنان شما باشد.

Cabinet Vision Cabinet Vision یک برنامه مدولار یکپارچه است که به مغازه های مبلمان، نجاری و نجاری در هر اندازه کمک می کند تا از نقاط قوت خود استفاده کنند.

سریع، راحت و دقیق، کابینت ویژن به سرعت و به راحتی طرح های شما را به اطلاعاتی که برای مدیریت فرآیند تولید در کف کارخانه نیاز دارید، تبدیل می کند.

تابع پارامتری بصری و ساده به شما امکان می دهد با تغییر اندازه عناصر بدون نیاز به برنامه ریزی مجدد، از طرح بندی های قبلی سفارشی شده استفاده کنید.

در نتیجه، طرح ها به درستی ارائه می شوند و فرآیندهای وقت گیر و خطاهای انسانی را کاهش می دهند.

چشم انداز خزانه به شما کمک می کند تا اجزای کلیدی را شناسایی کنید که می توانند به شما در افزایش بهره وری و بهبود کیفیت و خدمات مشتری در تخصص انتخابی خود کمک کنند.

هر جزء اصلی شامل ویژگی های طراحی، لیست قطعات، ارائه اولیه و ارزیابی اولیه است.

کابینت ویژن - Cabinet Vision

در اینجا برخی از مزایای استفاده از کابینت ویژن آورده شده است:

  • شما می توانید طرح های حرفه ای ایجاد کنید که مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهد.
  • شما می توانید ارائه های دقیقی ایجاد کنید که به مشتریان شما ایده روشنی از محصول نهایی بدهد.
  • برای دریافت سفارشات بیشتر می توانید یک پیشنهاد ایجاد کنید.
  • شما می توانید با خودکار کردن بسیاری از کارهای مرتبط با کابینت سفارشی و طراحی کابینت در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 ویژگی های CABINET VISION:

  • دریافت درخواست، برنامه ریزی، تعداد بازدید
  • رندر و مونتاژ سه بعدی.
  • خطوط مستقیم، زوایا، منحنی ها، کلیساها و دیوارهای قوسی شکل.
  • ورودی و خروجی (CSV، ORD، ORDx)
  • تم های کامل (از جمله فوتورئالیستی، متحرک، طراحی دستی و عکس)
  • CAD دو بعدی اولیه

کابینت ویژن - Cabinet Vision

کلمات کلیدی : کابینت ویژن – Cabinet Vision، دانلود کابینت ویژن ، دانلود Cabinet Vision، نرم افزار Cabinet Vision، کاربرد کابینت ویژن ، کاربرد Cabinet Vision، نرم افزار کابینت ویژن ، آموزش نصب نرم افزار کابینت ویژن، نرم افزار طراحی کابینت با گوشی، بهترین نرم افزار طراحی کابینت اندروید، دانلود رایگان نرم افزار طراحی کابینت آشپزخانه فارسی، نرم افزار طراحی میز، آموزش نرم افزار polyboard، نرم افزار طراحی مغازه، نرم افزار طراحی کمد دیواری