5/5 - (10 امتیاز)
چم دراو - ChemDraw 

ChemDraw

ChemDraw

ChemDraw Professional Suite  نام ابزار جدید و راحت و کاربردی در زمینه ترسیم ساختارهای شیمیایی است که به کاربر امکان ترسیم انواع ساختارهای شیمیایی اعم از مولکول، اتم، کریستال و … را می دهد.

بدون نیاز به سایر ابزارهای ترسیمی به راحتی و با دقت طراحی کنید. این برنامه یک برنامه شیمی تخصصی برای طراحی ساختارهای شیمیایی است.

این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی ساختار شیمیایی مولکول ها را طراحی و شبیه سازی کنند.

این برنامه فرصت های زیادی را برای متخصصان با عملکردهایی مانند طراحی ساختارهای مولکولی، ترسیم و مقیاس بندی گروه های راکتیو، محاسبه وزن مولکولی و چگالی نسبی، و تشخیص و نمایش حالت های مشابه برخی از عناصر شیمیایی فراهم می کند.

در این نرم افزار کاربران می توانند طیف سنجی NMR را تحلیل کرده و ساختار را استنباط کنند.

این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های قدرتمند می تواند خواص شیمیایی یک مولکول را پیش بینی کند.

بنابراین با این اپلیکیشن می توانید به راحتی اتاق مورد نظر خود را بسازید. به عنوان مثال با این نرم افزار کاربر می تواند به راحتی تصاویر و نمودارهای ساختارهای شیمیایی را ایجاد کند و همچنین کنترل کیفیت، شیمی محض، شیمی دارویی و … را مدیریت کند.

ChemDraw یک برنامه شیمی قدرتمند و جامع است که ابزارها و برنامه های جامعی را در اختیار شیمیدانان و دانشجویان شیمی قرار می دهد.

ChemDraw به کاربران اجازه می دهد تا ترکیبات شیمیایی را به راحتی و با دقت ایجاد، ساختار و پیش بینی کنند.

ChemDraw اغلب برای شناسایی ترکیبات شیمیایی استفاده می شود و شامل ابزارهای مختلفی برای این منظور می شود، از جمله NMR (رزونانس مغناطیسی هسته ای)، IR (طیف سنجی مادون قرمز)، MS (طیف سنجی جرمی)، و UV-Vis (جذب ماوراء بنفش و مرئی).

با ChemDraw می توانید تصاویر سه بعدی مولکول های شیمیایی را با دقت دلخواه ترسیم کنید و خواص مختلف آنها را بررسی کنید.

ChemDraw همچنین قابلیت هایی را برای طراحی و شبیه سازی مولکول های جدید فراهم می کند. این گروه شامل ChemDraw، ChemDraw for Excel، Chem3D و ChemFinder است.

چم دراو - ChemDraw 

ویژگی های اصلی ChemDraw:

  • مناسب برای متخصصان در زمینه تحقیقات شیمیایی.
  • انواع ایده ها، ساختارهای مولکولی، کریستال ها و غیره. مهارت های برنامه ریزی و نقاشی.
  • امکان طراحی با استفاده از فناوری تجسم سه بعدی.
  • امکان طراحی بصری ساختارهای شیمیایی برای برقراری ارتباط و درک بهتر اطلاعات.
  • دارای رابط گرافیکی ساده و آسان برای استفاده.

چم دراو - ChemDraw 

کلمات کلیدی : چم دراو – ChemDraw  ، دانلود چم دراو، دانلود ChemDraw  ، نرم افزار ChemDraw  ، کاربرد ChemDraw  ، آموزش نرم افزار ChemDraw  ، دانلود رایگان نرم افزار chemdraw، دانلود نرم افزار chemdraw برای اندروید، دانلود نرم افزار chemdraw 2016، دانلود نرم افزار chemdraw برای ویندوز 10، آموزش نرم افزار chemdraw، دانلود نرم افزار chemdraw برای ویندوز 7، آموزش نصب نرم افزار chemdraw، دانلود نرم افزار chem 3d