5/5 - (10 امتیاز)
چایتو باکس پرو - CHITUBOX Pro

CHITUBOX Pro

CHITUBOX Pro

CHITUBOX Pro یک نرم افزار پیش پردازش پرینت سه بعدی حرفه ای است. در واقع این نرم افزار به شما کمک می کند تا داده های سه بعدی را برای چاپ آماده کنید تا بتوانید از تمامی امکانات پرینت سه بعدی بهره ببرید.
یکی از ویژگی های این نرم افزار طراحی ساده سازه های پشتیبانی در پرینت سه بعدی می باشد. CHITUBOX به عملکرد جدید “پشتیبانی خودکار” مجهز شده است.

با الگوریتم هوشمندتر، سرعت بیشتر و آزادی بیشتر برای پیکربندی تنظیمات رسانه، می توانید به راحتی محتوای رسانه را طراحی و ویرایش کنید.
CHITUBOX دارای یک ابزار برش با عملکرد برش چند پارامتری بسیار انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد پارامترهای مختلف برش را برای مدل های مختلف، محدوده ارتفاع یا مناطق برش عرضی تنها با یک لمس تنظیم کنید.
با ابزارها و امکانات پیشرفته این نرم افزار در دندانپزشکی، لوازم الکترونیکی مصرفی، مدل سازی شخصیت، کفش، جواهرات و … کاربرد فراوانی دارد.
CHITUBOX Pro 1.2.0 x64 نام ابزار برش قدرتمند پرینترهای سه بعدی رزینی است. هدف این برنامه افرادی است که در تئوری و عمل در پرینت سه بعدی شرکت دارند و مایلند محصولاتی با کیفیت بالا با ابزار برش قدرتمند و تخصصی به دست آورند.

اگر بعد از درخواست های زیاد بالاخره یک دستگاه رزین ارزان برای پرینت سه بعدی تهیه کردید، این اپلیکیشن می تواند برای شما بسیار مفید باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و فرآیند ویرایش آن تنها با یک کلیک قابل انجام است.

عملکرد پیش نمایش به کاربر اجازه می دهد تا لایه به لایه چاپ را بررسی کند تا در نهایت نتیجه مورد انتظار از چاپگر سه بعدی را ببیند.

این نرم افزار محصولی بسیار قدرتمند و قابل اعتماد برای پرینت سه بعدی SLA/DLP/LCD می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید مدل های سه بعدی خود را برش دهید و نتیجه مورد انتظار را قبل از تولید آنها مشاهده کنید.

امروزه از پرینترهای سه بعدی در صنعت، پزشکی، علم و غیره استفاده می شود. از آنجایی که آنها در بسیاری از زمینه ها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش است.

استفاده از نرم افزاری که کیفیت پرینت های سه بعدی را بهبود می بخشد و از هدر رفتن منابع جلوگیری می کند می تواند بسیار سودمند باشد.

اگر با پرینترهای سه بعدی رزین کار می کنید و به دنبال ابزاری برای اصلاح مدل های خود هستید، توصیه می کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید.

چایتو باکس پرو - CHITUBOX Pro

ویژگی های اصلی CHITUBOX Pro:

  • ساختارهای پشتیبانی (یا پشتیبانی) را به سرعت تعریف کنید و آنها را به جزایر اضافه کنید
  • اضافه شدن 9 نوع ساختار پشتیبانی، به عنوان مثال. ب. سازه های شاخه دار، درختی و محدود
  •  تشخیص سطح متقارن هوشمند برای افزودن تکیه گاه های متقارن
  •  ابزار برش پیشرفته و انعطاف پذیر
  • کیت ابزار تعمیر مدل حرفه ای: می توانید عیوب مدل مانند سوراخ ها، پشتی ها و کیس های اضافی را تنها با چند کلیک شناسایی و تعمیر کنید.
  •  ماژول دارای مجموعه کاملی از ابزارهای ویرایش است.
  • اندازه گیری دقیق ابعاد و فواصل روی مدل: ابزارهای تحلیل و اندازه گیری پیشرفته می توانند ابعاد مدل و همچنین فواصل بین نقاط و سطوح را با دقت اندازه گیری کنند و به شما کمک می کنند بدن و ساختار مدل را با دقت بیشتری بشناسید.
  •  پشتیبانی از اکثر فرمت های CAD از جمله 3DS، 3MF، 3DM، STP، STEP، WRL، X3D، SAT، SAB، DAE، DXF، FBX، IFC، IGS، IGES، JT و …

چایتو باکس پرو - CHITUBOX Pro

کلمات کلیدی : چایتو باکس پرو – CHITUBOX Pro، دانلود چایتو باکس پرو، دانلود CHITUBOX Pro، نرم افزار CHITUBOX Pro، کاربرد CHITUBOX Pro، آموزش نرم افزار CHITUBOX Pro، آموزش chitubox، CHITUBOX download، نرم افزار پرینتر سه بعدی، Chitubox pro، نرم افزار slicer، آموزش نرم افزار پرینت سه بعدی، دانلود نرم افزار mankati