5/5 - (1 امتیاز)
هیدرو جئوآنالیست - Hydro GeoAnalyst 

Hydro GeoAnalyst

Hydro GeoAnalyst

Hydro GeoAnalyst نرم افزار سیستم مدیریت اطلاعات آب زیرزمینی و محیطی یکپارچه است که داده های محیطی را ذخیره و سازماندهی می کند و به شما کمک می کند تا به سرعت نتایج تحلیلی جامعی را ایجاد کنید که قابل اعتماد و قابل درک باشد.
هیدرو جئوآنالیست - Hydro GeoAnalyst 
برنامه Hydro GeoAnalyst دارای مجموعه کاملی از ابزارهای تحلیل، نمایش و گزارش دهی است و بانک اطلاعاتی قدرتمند و تعدیل پذیری دارد. این نرم افزار دارای همه ویژگی های تحلیل و طرح ریزی زمین شیمیایی است که در برنامه AquaChem نیز آمده اند. به کمک این قابلیت ها می توانید کاربرد جامع تری برای کاوش اطلاعات در اختیار داشته باشید.نرم افزار Hydro GeoAnalyst دارای مجموعه ای جامع مشتمل بر 50 تابع و مبدل است که با آن ها می توانید اطلاعات کیفیت آب را به سرعت و آنی تحلیل کنید.
این مجموعه شامل مبدل واحد دینامیک، توابع یونی (مانند الکترون خنثایی، سختی و قلیایی بودن)، شاخص های خوردگی و تجانس، معیارهای کشاورزی/آبیاری و محاسبات آنتالپی و ایزوتوپ است.
هیدرو جئوآنالیست - Hydro GeoAnalyst 
می توانید طرح هایی متنوع از مدل های دینامیک و تعاملی بسازید یا پیکربندی کنید و با استفاده از آن ها به درک بهتری از داده ها برسید. طرح های آماری: نمودار جعبه ای، بافت نگار، احتمال، چندک، خلاصه شناسایی. طرح های عمومی: نمودار نقطه ای، نمودار دایره ای، نمودار میله ای، رادیکال، سری های زمانی. طرح های زمین شیمیایی: پایپر، استیف، شلر، ویلکاکس، گیگنباخ، خط آب های سطحی، لودویگ-لانگلیه، ترنری.

کلمات کلیدی : هیدرو جئوآنالیست- Hydro GeoAnalyst، دانلود نرم افزار Hydro GeoAnalyst، نرم افزار هیدرو جئوآنالیست، دانلود هیدرو جئوآنالیست