5/5 - (3 امتیاز)
نوا تک سافت ویر سوئیت - NovoTech Software Suite

NovoTech Software Suite

NovoTech Software Suite

NovoTech Software Suite مجموعه نرم افزاری است که امکانات ویژه ای برای تحلیل و طراحی سازه های ژئوتکنیکی (سازه هایی که در ارتباط با خاک و سنگ قرار دارند) استفاده می شود.
مجموعه نرم افزاری NovoTech پشتیبانی از تحلیل لرزه ای، پایداری شیب، طراحی مبانی، دیوار های تو پیچ، پی های عمیق، پوسته های بتنی و … را دارند.
NovoTech Software Suite شامل چندین نرم افزار است که هرکدام برای پوشش یک حوزه خاص از ژئوتکنیک طراحی شده است.
به عنوان مثال، NovoSPT برای تحلیل داده های SPT، NovoLIQ برای تحلیل داده های CPT وتست های دیگر خاک، NovoCPT برای تحلیل داده های CPT، NovoLAB برای آزمایش های آزمایشگاهی، و غیره.
نرم افزار NovoTech با استفاده از روش های تحلیلی پیشرفته، به کاربران کمک می کنند تا بتوانند طراحی های خود را بهبود بخشیده و بهینه سازی کنند.
همچنین، این نرم افزارها قابلیت همکاری با نرم افزارهای دیگر مانند AutoCAD، Excel، و SAP2000 را دارند.
نوا تک سافت ویر سوئیت - NovoTech Software Suite

NovoTech Software Suite  نام یک بسته نرم افزاری جدید، تخصصی و حرفه‌ای برای مهندسین حوزه زمین‌فناوری یا ژئوتکنیک است.

این رشته، از گرایش‌های کارشناسی ارد مهندسی عمرات به‌شمار می‌آید که با استفاده از روش‌های اصولی مهندسی و آزمایشگاهی، برای کسب و تفسیر و استفاده از دانش مواد پوسته زمین، مواد معدنی با هدف حل چالش‌های مهندسی به کار می‌رود.

این رشته که با نام مهندسی خاک و پی هم شناخته می‌شود، شاخه‌ای مهندسی عمران است که به بررسی مهندسی رفتار مصالح زمین و مخاطرات محتمل در رابطه با احداث سازه‌ها می‌پردازد.

ژئوتکنیک، دانش پویایی است که محیط مکانیکی زمین‌شناسی و عملکرد آن را به مهندسان می‌شناساند.

این دانش، به اطلاعات مربوط به زمین می‌پردازد و اطلاعات تولید شده حاصل از این علم در برنامه‌ریزی، طراحی، ساخت و بهره‌برداری از سازه‌های مهندسی در اجرای پروژه‌های عمرانی و معدنی کاربرد دارد.

نوا تک سافت ویر سوئیت - NovoTech Software Suite

کلمات کلیدی : نوا تک سافت ویر سوئیت – NovoTech Software Suite، دانلود نرم افزار NovoTech Software Suite، نرم افزار نوا تک سافت ویر سوئیت، دانلود نوا تک سافت ویر سوئیت