5/5 - (10 امتیاز)
نت کد جی آی اس - Netcad GIS

Netcad GIS

Netcad GIS

Netcad GIS یک نرم افزار نقشه برداری است که مانند نرم افزار ترسیم NETCAD عمل می کند.

شما می توانید نقشه های خود را با استفاده از نرم افزار Netcad GIS ایجاد کنید که عمدتاً برای ترسیم اشیایی مانند آب و برق و جاده ها استفاده می شود.

Netcad GIS یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت موثرترین نتایج هنگام رنگ آمیزی و مطالعه نقشه ها است، زیرا از همه ماژول ها و ابزارها پشتیبانی می کند.

NetCad GIS با رویکردی یکپارچه به راه‌حل‌های CAD و GIS طراحی شده است تا نیازهای بسیار متفاوت صنایع و کاربران مختلف را برآورده کند.

بسیاری از زمینه های مهندسی و برنامه ریزی؛ الزاماتی مانند نقشه برداری، طراحی، محاسبه، تبدیل داده ها، گزارش دهی و تجزیه و تحلیل از طریق پشتیبانی گسترده از فرمت داده ها برآورده می شود.
NETCAD GIS یک منبع داده جغرافیایی است که از طیف گسترده ای از منابع داده های جغرافیایی استاندارد بین المللی پشتیبانی می کند.

همه ماژول های طراحی شده برای رفع نیازهای حرفه ای با ابزارهای پیشرفته ویرایش داده ها در NetCad GIS کار می کنند.

NETCAD GIS یک نرم افزار CAD و GIS است که از استانداردهای بین المللی پشتیبانی می کند و برای استفاده کاربران سیستم های اطلاعات مهندسی و جغرافیایی طراحی شده است.

این نرم افزار قدرت و انعطاف لازم را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین یکپارچگی قوی CAD، GIS و Raster را با معماری منحصر به فردی فراهم می کند.

این نرم افزار جستجوی سریع و آسانی نیز دارد که به کاربر اجازه می دهد با تایپ چند حرف به ابزار مورد نظر دسترسی پیدا کند.

علاوه بر این کاربر می تواند با استفاده از لینک های فعال سرعت تولید داده را افزایش دهد.

با سیستم مدیریت لایه، تمام لایه‌های CAD، GIS و سایر لایه‌های مرجع هنوز لایه نامیده می‌شوند و می‌توان آنها را چند وظیفه‌ای یا حتی به عنوان یک پروژه جداگانه ذخیره کرد.

علاوه بر این، با انتخاب چندین لایه، می توان آنها را با یک فرمان به Google Earth فرستاد.

نت کد جی آی اس - Netcad GIS

ویژگی های NETCAD GIS:

  • با یک موتور جستجوی پیشرفته به اطلاعات مورد استفاده در پروژه و همچنین مکان تابلوها، تابلوها و بلوک ها دسترسی سریع داشته باشید.
  • به لطف معماری جدید مدیریت لایه های یکپارچه، همه لایه های CAD، GIS، رستر و مرجع اکنون یکپارچه شده اند.
  • ایجاد ساده، سریع و هوشمند داده و دسترسی سریع به مجموعه سوالات.
  • نقشه های آنلاین را می توان تنها با یک کلیک در پروژه شما ادغام کرد.
  • پشتیبانی گسترده از قالب بندی و استقلال پایگاه داده
  • هنگام کار با پروژه قالب از انجام کارهای تکراری خودداری کنید.
  • قالب های گردش کار در Netcad
  • ویرایشگر توسعه نرم افزار
  • سلسله

نت کد جی آی اس - Netcad GIS

کلمات کلیدی : نت کد جی آی اس – Netcad GIS ، دانلود نت کد جی آی اس، دانلود Netcad GIS، نرم افزار Netcad GIS، کاربرد Netcad GIS، آموزش نرم افزار Netcad GIS، نرم افزار sdr map، نرم افزار گلوبال مپر چیست، دانلود نرم افزار gis برای ویندوز 7 32 بیتی، نرم افزارهای جی ای اس، نرم افزار جی آی اس، دانلود نرم افزار گلوبال مپر 18، دانلود نرم افزار arcgis برای اندروید، ارک gis