5/5 - (10 امتیاز)
سیسماک استودیو - Sysmac Studio

Sysmac Studio

Sysmac Studio

Sysmac Studio یک محصول نرم افزاری جدید است که توسط Omron به طور خاص برای اتوماسیون ماشین های صنعتی و بسیاری از فرآیندهای خط تولید توسعه یافته است.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار از سنسورها، مبدل ها، سیستم های مانیتورینگ، ربات ها و سیستم های کنترلی مختلف برنامه ریزی و گزارش دریافت کنید.

شما همچنین می توانید دستگاه فروش خودکار این شرکت را کدنویسی کنید. Sysmac Studio نرم افزاری ایده آل برای اتوماسیون و خط تولید است.

Omron Sysmac Studio یک پلتفرم یکپارچه قدرتمند برای امنیت، پیکربندی، برنامه نویسی، اجرای فرمان، دینامیک، نظارت و کنترل و غیره است.

چنین اصول و کارکردهایی دارد. از دیگر ویژگی های Omron Sysmac Studio می توان به اتصال به دستگاه های CNC، برش، سوراخ کاری و … اشاره کرد.

شامل کنترل و ردیابی دقیق حرکات و مسیرها است. از طرفی ادغام کامل قطعات و ساده سازی فرآیند توسعه باعث افزایش تولید این صنعت شده است که بسیار حائز اهمیت است.

کنترل های Omron بالاترین سطح ممکن از همگام سازی تمام واحدها و راندمان خط تولید را با دقت و سرعت تولید بالا تضمین می کند.

این نرم افزار از پورت های استاندارد مختلف مانند اترنت، EtherCAT، RS232 و USB روی کنسول های سری NJ و NY پشتیبانی می کند.

سیسماک استودیو  - Sysmac Studio

ویژگی های کلیدی Omron Sysmac Studio:

  •  اتوماسیون کامل تجهیزات صنعتی.
  • اتوماسیون فرآیندهای مختلف خط تولید.
  • ابزاری ساده برای مدیریت فرآیندهای تولید.
  • کد نویسی Omron PLC
  • سازگار با بسیاری از دستگاه های شخص ثالث
  •  اتوماسیون سنسورها، کنترلرها و بسیاری از سیستم های دیگر

سیسماک استودیو  - Sysmac Studio

کلمات کلیدی : سیسماک استودیو – Sysmac Studio ، دانلود سیسماک استودیو،دانلود Sysmac Studio، نرم افزار Sysmac Studio، کاربرد سیسماک استودیو، کاربرد Sysmac Studio