5/5 - (10 امتیاز)
زیمنس کوستا (منتور گرافیکس) - Siemens Questa (Mentor Graphics) 

Siemens Questa (Mentor Graphics)

SynMatrix

Siemens Questa (Mentor Graphics) نرم افزاری برای تایید صحت مدارهای مجتمع منطقی قابل برنامه ریزی (FPGA) است.
امروزه مدارهای مجتمع منطقی قابل برنامه ریزی (FPGA) آنقدر پیچیده شده‌اند که به مثابه یک سیستم کامل عمل می‌کنند و نیازمند تکنولوژی قدرتمند تایید صحت با قابلیت‌های خوب برای اشکال‌زدایی، ارزیابی پوشش عملکردی و کارایی بالا هستند.
این تغییرات در عملکرد FPGA منجر به ظهور راه‌حل‌هایی با استفاده از بلوک‌های IP شخص ثالث، DSP ها و چندین پردازنده متصل به باس‌های پرسرعت مدرن شده است.

تایید صحت پروژه‌های HDL – Questa Core

Questa Simulation محیطی برای تایید صحت جامع پروژه‌های دیجیتال مدرن با هر درجه‌ای از پیچیدگی است.
تایید صحت پروژه‌های پیچیده بر اساس استفاده از فناوری بنیادین Assertions (تاکیدها) استوار است که بر پایه آن، روش‌شناسی‌های مختلف و فناوری‌های اضافی تایید صحت مانند تحلیل پوشش عملکردی، تولید تست خودکار، جمع‌آوری داده‌های آماری، تحلیل صوری و غیره ساخته می‌شوند.
Questa Simulation – به طور کامل از مشخصات SystemVerilog Assertions و PSL پشتیبانی می‌کند و همچنین شامل کامل‌ترین مجموعه ابزار (پنجره‌های اشکال‌زدایی گرافیکی، ابزارهای import/export و غیره) برای کار با فناوری Assertions و استفاده از زبان‌های هسته محاسباتی شبیه‌سازی ModelSim برای مدل‌سازی HDL است که به عنوان استاندارد درستی نتایج شبیه‌سازی شناخته می‌شود، به طوری که امکان تردید در صحت نتایج به دست آمده در Questa Simulation وجود ندارد.
زیمنس کوستا (منتور گرافیکس) - Siemens Questa (Mentor Graphics) 

شبیه‌سازی با آگاهی از انرژی – Questa Power Aware Simulation

Questa Power Aware Simulation قابلیت Questa Simulation برای اتصال توضیحاتی به فرمت UPF – Unified Power Format به یک پروژه HDL است که به شما امکان می‌دهد تا مصرف انرژی پروژه شبیه‌سازی شده را تخمین بزنید. Power Aware Simulation در سیستم‌های کم‌مصرف مانند سیستم‌های خارج از شبکه با باتری بسیار مفید است.

کلمات کلیدی : زیمنس کوستا (منتور گرافیکس) – Siemens Questa (Mentor Graphics)   ، دانلود نرم افزار  Siemens Questa (Mentor Graphics)، نرم افزار زیمنس کوستا (منتور گرافیکس) ، دانلود زیمنس کوستا (منتور گرافیکس) ، دانلود نرم افزار زیمنس کوستا (منتور گرافیکس) ، Siemens Questa (Mentor Graphics)، دانلود questa