5/5 - (3 امتیاز)
رم کانکشن - RAM Connection

RAM Connection

RAM Connection

RAM Connection نرم افزاری که با استفاده از آن مهندسان سازه یا طراحان نیاز به بررسی یک اتصال خاص ، طراحی یک اتصال واحد برای اتصالات متعدد یا بهینه سازی هر اتصال در یک ساختار دارند.
برنامه RAM Connection می تواند اتصالات را در چند ثانیه بررسی یا طراحی کند. تجزیه و تحلیل ، طراحی و تأیید اتصالات فولادی ساختاری ، همه با محاسبات جامع ، از جمله رعایت لرزه ای از امکانات برنامه RAM Connection CONNECT Edition است.
RAM Connection از طریق ادغام بدون درز خود با سیستم ساختاری RAM ، عناصر RAM و STAAD.PRO ، نوار را به سطح جدیدی از بهره‌وری افزایش می دهد. تمام داده های مربوط به اندازه اعضا ، هندسه مشترک و نیروها به طور مستقیم از سیستم ساختاری RAM ، عناصر RAM یا STAAD.PRO به RAM اتصال منتقل می شوند.

RAM Connection از سری محصولات شرکت Bentley و زیر مجموعه نرم افزارهای آنالیز سازه بوده که به طور تخصصی برای طراحی انواع اتصالات مختلف در سازه‌های فولادی توسعه یافته است.

رم کانکشن - RAM Connection

این نرم افزار در نوع خود کامل‌ترین نرم افزار آنالیز سازه‌های ساختمانی است و به طور پیش فرض قابلیت آنالیز اسکلت‌های فلزی را دارد. این نرم افزار قادر است تا محاسبات بسیار دقیقی را در طراحی انجام داده و بهترین نتیجه را در اختیار مهندسین عمران، شهر سازی و معماری قرار دهد.

با استفاده از این نرم افزار می‌توان مدل‌های مختلف اتصالات در تیرها و تیرچه‌های فولادی را شبیه‌ سازی نموده و انواع صفحه‌های پایه و دیوارهای حائل را مورد بررسی قرار داد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Bentley RAM Connection:

– طراحی و آنالیز اتصالات فولادی

– طراحی بهترین و مقاوم‌ترین اتصالات فلزی

– طراحی بر اساس استانداردهای رایج

– آنالیز مقاومت به باد و زلزله سازه‌های فلزی

– طراحی دیوارهای حائل و صفحات پایه

– طراحی تیر، تیرچه، بلوک و ستون‌های فلزی

– بهینه‌سازی اسکلت‌های فلزی و کاهش هزینه

– افزایش راندمان و سرعت تولید

– تأیید طرح‌های نهایی پیش از تولید

رم کانکشن - RAM Connection

کلمات کلیدی : رم کانکشن – RAM Connection ، دانلود نرم افزار RAM Connection، نرم افزار رم کانکشن، دانلود رم کانکشن