5/5 - (3 امتیاز)
رم استراکچرال سیستم - RAM Structural System 

RAM Structural System

RAM Structural System

RAM Structural System نرم افزاری همه کاره برای تجزیه و تحلیل و طراحی سازه های ساختمان است. برنامه RAM Structural System در طراحی و تجزیه و تحلیل ساختمانهای تجاری ، نهادی و صنعتی مفید است.

RAM Structural System شامل ماژول های RAM Manager, RAM Modeler, RAM Steel Beam and Column, RAM Frame, RAM Concrete و RAM Foundation میباشد

RAM Structural System یکی از محصولات شرکت Bentley و زیر مجموعه نرم افزارهای آنالیز سازه بوده که به طور تخصصی برای طراحی و شبیه سازی ساختمان‌ها و برج‌ها توسعه یافته است. این نرم افزار در نوع خود کامل‌ترین نرم افزار طراحی سازه‌های ساختمانی است و به طور پیش فرض قابلیت طراحی اسکلت‌های فلزی و بتنی را دارد.

این نرم افزار قادر است تا محاسبات بسیار دقیقی را در طراحی انجام داده و بهترین نتیجه را در اختیار مهندسین عمران، شهر سازی و معماری قرار دهد.
این نرم افزار قادر است تا علاوه بر امکانات طراحی سه بعدی و شبیه سازی سازه‌های ساختمانی، محاسبات دینامیکی لازم را انجام دهد؛ محاسباتی نظیر حداکثر وزن قابل تحمل، محاسبات المان محدود، مدل‌های فلزی، محاسبه بار و غیره از جمله قابلیت‌های این نرم افزار هستند.

این نرم افزار کامل‌ترین ویرایش بین نرم افزارهای سری RAM بوده و شامل همه نوع سازه‌ها و اسکلت‌های فلزی و بتنی نیز می‌شود.

رم استراکچرال سیستم - RAM Structural System 

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Bentley RAM Structural System:

– طراحی پیشرفته سه بعدی مهندسی انواع سازه‌های ساختمانی و برج‌های عظیم

– انجام محاسبات لازم نظیر حدکثر وزن قابل تحمل، حل معادلات المان محدود و غیره در طراحی

– پشتیبانی از سازه‌های فلزی و بتنی

– دارای ماژول انحصاری برای طراحی فوندانسیون

– کاهش هزینه‌های تولید و صرفه جویی در زمان

– بهبود کیفیت و افزایش راندمان

– سازگار با اکثر نرم افزارهای طراحی سه بعدی رایج در بازار

رم استراکچرال سیستم - RAM Structural System 

کلمات کلیدی : رم استراکچرال سیستم – RAM Structural System  ، دانلود نرم افزار RAM Structural System، نرم افزار رم استراکچرال سیستم ، دانلود رم استراکچرال سیستم