5/5 - (10 امتیاز)
دی ان وی جنی - DNV GeniE

DNV GeniE

DNV GeniE

DNV GeniE یک نرم افزار مدل سازی مفهومی برای سازه های دریایی و فراساحلی است که توسط Det Norske Veritas Group منتشر شده است.

GeniE یک ابزار مدلسازی و تحلیل بر اساس روش اجزای محدود است که از ویژگی های اصلی آن می توان به انعطاف پذیری، بهره وری و خلاقیت بسیار بالا در طراحی سازه های دریایی اشاره کرد.

از این برنامه برای طراحی قسمت های مختلف سازه مانند تیرها، کف، خرپا، سقف های مسلح و … استفاده می شود و می توان از آن در طراحی استفاده کرد.

هنگام طراحی این نوع سازه، علاوه بر مدلسازی استاتیکی سازه، مدلسازی بار نیز اهمیت دارد.

این قسمت از برنامه تجهیزات، فشار و بار باد، ماژول بار روی سازه های شناور و غیره را در اختیار ما قرار می دهد. می تواند به مدل سازی کمک کند.

مدل های مفهومی توسعه یافته در این نرم افزار در هر مرحله از طراحی قابل اصلاح و بررسی کیفیت هستند.

این برنامه به صورت ماژولار ارائه شده است. ماژول های کاربردی اصلی عبارتند از Wajac و Sestra.

این واحدها از طریق رابط کاربری نرم افزار قابل دسترسی هستند و می توان از آنها برای محاسبه امواج، شناوری، باد و … استفاده کرد.

به عنوان مثال، شما می توانید تاثیر اثرات زیست محیطی را محاسبه کنید و آزمایش های تحلیل اجزای محدود را انجام دهید.

DNV GeniE یک نرم افزار مدل سازی مفهومی برای سازه های دریایی و فراساحلی است که به مهندسان کمک می کند تا طرح های اولیه سازه های دریایی را ایجاد کرده و اثرات بارهای مختلف و شرایط محیطی را بر روی آنها ارزیابی کنند.

DNV GL Sesam یک سیستم ارزیابی قدرت جامع برای کشتی ها، سازه های دریایی و سازه های پلت فرم بر اساس روش اجزای محدود است.

GeniE یک نرم افزار طراحی و تجزیه و تحلیل برای سازه های تیر و کف دریایی و فراساحلی است که پایداری، بار، ارزیابی مقاومت و تبادل CAD را ادغام می کند.

سیستم های طراحی و تحلیل مجدد سازه بخشی از یک بسته است که کل چرخه عمر سازه های ثابت و شناور، از اصلاح و تعمیر تا بهره برداری، آمادگی اضطراری و از کار انداختن را پوشش می دهد.
اگرچه این نرم‌افزار به یک سیستم مبتنی بر ماژول مبتنی بر بازار تبدیل شده است که به کاربران امکان می‌دهد روی مجموعه‌ای از ماژول‌ها سرمایه‌گذاری کنند، بسته‌های یکپارچه نیز برای رفع نیازهای خاص توسعه یافته‌اند.

این امکان پیکربندی مقرون به صرفه عملکردهای سفارشی را فراهم می کند. همه پیشنهادات شامل خدمات در محل، نصب، حمل و نقل، ابزار و ملاحظات عملیاتی است.

این نرم افزار امکان واردات یکپارچه داده ها بین ماژول ها را فراهم می کند و به کاربران ما اجازه می دهد تا به راحتی از راه حل هایی مانند HydroD برای تجزیه و تحلیل هیدرودینامیک و هیدرواستاتیک، DeepC برای طراحی لنگر و پلت فرم و Marin برای شبیه سازی، آزمایش و ارزیابی عملیات دریایی، عملیات خط لوله دریایی و باد استفاده کنند. انرژی لوله برای تجزیه و تحلیل قدرت نهایی و خستگی زیرساخت باد دریایی.

دی ان وی جنی - DNV GeniE

ویژگی های نرم افزار DNV GeniE

  • طراحی تیرها، کف و سطوح منحنی.
  • ایجاد خودکار محفظه های بسته در یک مدل مفهومی برای آزمایش پایداری و تجزیه و تحلیل هیدرودینامیکی.
  • طراحی اتصال لوله بر اساس استانداردهای API و NORSOK یا دستورالعمل های سفارشی.
  • محاسبه فشار باد بر روی سازه ها و تکیه گاه های مختلف.

کلمات کلیدی : دی ان وی جنی – DNV GeniE  ، دانلود دی ان وی جنی، دانلود DNV GeniE، نرم افزار DNV GeniE، کاربرد DNV GeniE، آموزش نرم افزار DNV GeniE