5/5 - (3 امتیاز)
دلوبال شیپ مسیو - Dlubal SHAPE-MASSIVE

Dlubal SHAPE-MASSIVE

Dlubal SHAPE-MASSIVE

SHAPE-MASSIVE محصول قدرتمند شرکت Dlubal نرم افزاری تخصصی در زمینه تعیین خواص، آنالیز تنش و طراحی بتن تقویت شده در مقاطع ضخیم است. از این نرم افزار در طراحی و آنالیز مقاطع ضخیم و قطور استفاده می‌شود.

مقاطع مورد بررسی در این نرم افزار را می‌توان از RFEM و RSTAB وارد نرم افزار نموده و شبیه‌سازی‌های مورد نیاز را پیاده سازی کرد. این نرم افزار همچنین در زمینه طراحی بتن‌های تقویت شده مطابق با استاندارد یوروcode 2 کاربرد دارد.

از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به مواردی همچون مدل‌سازی سطوح، ورودی‌ها و چند ضلعی‌های ضخیم، تنظیم خودکار یا دستی نقاط تمرکز تنش، شامل کتابخانه‌ای وسیع از بتن و فولاد و تقویت کننده‌ها، بررسی خواص مقاطع بتنی و کامپوزیتی، آنالیز تنش تسلیم وان میزز و ترسکا، طراحی بر اساس استانداردهای روز دنیا و شبیه‌سازی کاملاً سه بعدی و گرافیکی مقاطع مختلف نام برد.

 دلوبال شیپ مسیو - Dlubal SHAPE-MASSIVE

Dlubal SHAPE-MASSIVE نرم افزار قدرتمند آنالیز و طراحی بتن تقویت شده، تحلیل و طراحی برای محاسبات ساختار پرتو سه بعدی، قاب یا خرپا است و به خصوصیات هر بخش متقابل ضخیم را تعیین می کند و تنش ها را محاسبه می کند. علاوه بر این ، شما می توانید طراحی بتن مسلح را مطابق با Eurocode 2 و سایر استانداردها انجام دهید.

SHAPE-MASSIVE رابط کاربری با RFEM و RSTAB را فراهم می کند: بخش های متقابل شکل-در کتابخانه نرم افزار تجزیه و تحلیل FEA یا فریم موجود است و برعکس ، وارد کردن و طراحی نیروهای داخلی از RFEM و RSTAB امکان پذیر است. داده های ساختاری را می توان به صورت گرافیکی ، در جداول یا با استفاده از پرونده DXF وارد کرد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Dlubal SHAPE-MASSIVE:

– مدل‌سازی و آنالیز پیشرفته مقاطع ضخیم و قطور

– طراحی بتن‌های تقویت شده به همراه کتابخانه‌ی کاربردی

– تعیین جنس مقاطع بر اساس خواص مکانیکی

– آنالیز تنش مقاطع و محاسبه حدود بهینه و بحرانی

– تعیین تنش تسلیم با معیارهای مختلف

– آنالیز دقیق سازه‌های بتنی و فولادی ضخیم

– امکان وارد کردن اطلاعات از RFEM و RSTAB

– سازگاری با سایر نرم افزارهای شرکت Dlubal

 دلوبال شیپ مسیو - Dlubal SHAPE-MASSIVE

کلمات کلیدی : دلوبال شیپ مسیو – Dlubal SHAPE-MASSIVE، دانلود نرم افزار Dlubal SHAPE-MASSIVE، نرم افزار دلوبال شیپ مسیو، دانلود دلوبال شیپ مسیو