ابر رایانه خانگی

با کمترین هزینه و به سریع ترین روش ابر رایانه خانگی خود را برگزینید

Rate this post

در خانه خود یک ابر رایانه داشته باشید

نام ابر رایانه اغلب کاربران را به یاد کامپیوتر های غول آسا و عظیم الجثه می اندازند. این در حالی است که هر یک از این افراد می توانند یک ابر رایانه خانگی در اتاق شخصی خود داشته باشند. شاید بپرسید چگونه؟

اغلب افراد از جمله گیمرها، محققان، تدوین گران فیلم و تولیدکنندگان انیمیشن های دو یا سه بعدی، برنامه نویسان حرفه ای و … برای انجام سریعتر پردازش ها و افزایش بهره وری در کار خود، آرزو دارند یک کامپیوتر با کارایی بالا داشته باشند. پیشرفت فناوری، از ابعاد و حجم قطعات کامپیوتری کاسته و به عملکرد و کارایی آنها افزوده است.

سوپر کامپیوتر های خانگی امروزی در اندازه کوچک و در کارایی بسیار قدرتمندتر شده اند. جالب است بدانید که طبق نظریه علمی گروهی از کارشناسان و دانشمندان روسی، رایانه های خانگی در سرعت و کیفیت انجام محاسبات ریاضی و الگوریتم های پیچیده کامپیوتری، بسیار قوی تر از ابر رایانه های غول پیکر ظاهر شده اند.

چگونه یک ابر رایانه خانگی داشته باشیم

برای داشتن یک ابر رایانه خانگی بر روی میز کار خود می‌بایست سخت‌افزارهای آن را مطابق با انتظار و خواسته خود انتخاب کرده و بچینید. تعداد هسته سی پی یو، میزان رم، نوع کارت گرافیک و حافظه ذخیره سازی قطعاتی هستند که بسته به نیاز شما انتخاب می شوند.

آنچه واضح و مشخص است هزینه و میزان سرمایه اولیه بالایی است که آماده سازی یک ابر رایانه خانگی به همراه دارد. این در حالی است که در مجموعه شبیه سازان امیرکبیر اجاره انواع سوپر کامپیوترهای حرفه ای با سخت افزارهای پیشرفته، با کمترین هزینه و به صورت ماهانه و برخی به صورت روزانه و هفتگی برای کلیه کاربران امکان پذیر شده است. لذا، هر فرد بسته به نیاز و انتظار خود، مدت زمانی که به سیستم مورد نظر احتیاج دارد و با صرف کمترین هزینه، صاحب یک سوپر کامپیوتر خانگی ایده‌آل خواهد شد.

ابر رایانه خانگی

یک ابر رایانه خانگی بر روی میز کار خود داشته باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *