5/5 - (10 امتیاز)
انسیس دیسکاوری - ANSYS Discovery

ANSYS Discovery

ANSYS Discovery

ANSYS Discovery Live نام نرم افزار مهندسی و تخصصی از مجموعه ANSYS است که نامی شناخته شده در مدل سازی و شبیه سازی سه بعدی پیشرفته است. با کمک این محصول قدرتمند می توانید مدل های خود را با دقت بسیار بالایی اجرا کنید.

بسته به کارکردهایی که در این محصول گنجانده شده است، شرایطی نیز برای پیاده سازی سریع ایده شما در یک محیط تعاملی و نوآورانه ایجاد می شود.

به لطف این نرم افزار قدرتمند می توانید در عرض چند دقیقه عملکرد خود را هنگام طراحی فرم های مورد نظر خود افزایش دهید.

Discovery Live نیز نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. شما می‌توانید شبیه‌سازی‌های خود را اجرا کنید و مدل‌ها را دقیقاً همانطور که می‌خواهید بسازید، در هر زمان تغییراتی ایجاد کنید و فوراً نتایج را مشاهده کنید.

با این محصول می توانید مکان، سرعت و حجم جریان ذرات را به طور همزمان تعیین کرده و در پروژه خود استفاده کنید.

ویژگی منحصر به فرد محصولات ANSYS یکپارچگی ساخت است که این محصول نیز از آن بهره می برد. شما می توانید با برنامه های این گروه تعامل داشته باشید و برای شبیه سازی های بسیار پیچیده بین برنامه های این گروه پیوند ایجاد کنید.

از طریق این لینک می توانید محصولات اضافی از سری ANSYS را خریداری کنید. با این محصول می توانید نقاط قوت خود را در شبیه سازی و مدل سازی نشان دهید.

ANSYS Discovery Ultimate نام نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه مدل سازی سه بعدی و شبیه سازی پروژه های مختلف با استفاده از کامپیوتر می باشد.

رشد و توسعه علم و فناوری به انسان این امکان را داده است که از موادی که در اختیار دارد استفاده بهینه کند.

اگرچه سال ها از آغاز فرآیند صنعتی شدن دولت ها می گذرد، اما امروزه به جرات می توان گفت که بیشتر پیشرفت ها و دستاوردهای جدید در زمینه های مختلف علمی، صنعتی و غیره مربوط به توسعه فناوری اطلاعات و فناوری فکری است.

تجهیزات مهندسان صنایع مختلف به لطف استفاده از برنامه های کامپیوتری توانسته اند قطعات و محصولات خود را با دقت بیشتری نسبت به دست طراحی کنند.

متعاقباً، تولید محصولات تحت کنترل این واحدها، دقت و کیفیت تولید محصول نهایی را تضمین کرد که انتظارات مهندسان را برآورده کرد و حداقل خطاهای انسانی در طول فرآیند تولید رخ داد.

این نرم افزار یکی از ابزارهایی است که در سال های اخیر راه حل های کامل و یکپارچه ای را ارائه کرده است که توانایی طراحی و شبیه سازی سه بعدی را با بیشترین جزئیات در یک محیط کامپیوتری در اختیار مهندسان صنایع قرار می دهد.

محیط تعاملی این نرم افزار به مهندسان این امکان را می دهد که در هر مرحله ایده آل های خود را کشف و تحقق بخشند و فرآیند شبیه سازی محصولات برنامه ریزی شده را با سهولت بیشتری انجام دهند. این نرم افزار می تواند شبیه سازی انواع مدل ها را با سرعت بسیار بالا محاسبه کند و امکان انجام فرآیند تحلیل همزمان با مرحله طراحی را فراهم کند.
ANSYS Discovery نرم افزار پیشرو ANSYS است که مهندسان را قادر می سازد تا ساختارها و سیالات را شبیه سازی، طراحی و تجزیه و تحلیل کنند. محیط شبیه سازی کاملا تعاملی این نرم افزار به مهندسان اجازه می دهد تا ایده های خود را در هر مرحله و در هر سطحی بررسی و توسعه دهند. شبیه سازی در این برنامه ساده تر است. این برنامه شبیه سازی ها را در زمان واقعی محاسبه می کند.
این نرم افزار یک محیط شبیه سازی خودکار و بلادرنگ است که با مدل سازی مهندسی ترکیب شده است تا یک محیط طراحی تعاملی ایجاد کند. این نرم‌افزار از برنامه‌های شبیه‌سازی حرارتی، ساختاری و سیالات رایج پشتیبانی می‌کند و به مهندسان اجازه می‌دهد ایده‌های خود را آزمایش کنند و بازخورد بلادرنگ در مورد تغییرات خود دریافت کنند.

انسیس دیسکاوری - ANSYS Discovery

ویژگی های نرم افزار ANSYS Discovery Ultimate:

  • ارائه یک محیط یکپارچه و تعاملی برای طراحی قدرتمند سه بعدی در صنعت و فناوری.
  • امکان شبیه سازی پیشرفته انواع ایده های فنی.
  • قابلیت شبیه سازی زنده و بی درنگ.
  • توانایی اصلاح ویژگی های مدل و تجزیه و تحلیل نتایج.
  • حرارتی، ساختاری و …
  • مناسب برای شبیه سازی دینامیک محاسباتی.
  • قابلیت اتصال به شبکه بسته به محیط با استفاده از رابط بسیار کاربردی و کارآمد برای شرایط کاری بهتر.
  • شبیه سازی و مدل سازی سه بعدی بسیار دقیق را ارائه می دهد.

انسیس دیسکاوری - ANSYS Discovery

کلمات کلیدی : انسیس دیسکاوری – ANSYS Discovery ، دانلود انسیس دیسکاوری، دانلود ANSYS Discovery، نرم افزار ANSYS Discovery، کاربرد ANSYS Discovery، آموزش نرم افزار ANSYS Discovery، نرم افزار انسیس فلوئنت، دانلود نرم افزار فلوِنت، دانلود نرم افزار chemkin، آموزش نصب انسیس 2024، دانلود ansys electromagnetics suite، نصب انسیس ۲۰۲۱، Ansys spaceclaim دانلود