5/5 - (10 امتیاز)
ان‌آی-ویزا - NI-VISA

NI-VISA

NI-VISA

NI-VISA محصول شرکت معروف National Instruments یک نرم افزار استاندارد برای پیکربندی، برنامه‌نویسی و عیب‌یابی تجهیزات الکترونیکی مانند GPIB و VXI و PXI و Serial و Ethernet و USB است.

VISA در واقع مخفف Virtual Instrument Software Architecture به معنای «معماری نرم افزار تجهیز مجازی» بوده و وظیفه آن ارائه یک رابط برنامه‌نویسی بین سخت افزار و محیط‌های توسعه‌دهنده مانند LabVIEW و LabWindows/CVI و Measurement Studio است.

NI-VISA نرم افزار استاندارد شرکت National Instruments برای VISA I/O است.

این نرم افزار شامل کتابخانه‌های متعدد، ابزارهای تعاملی مانند I/O Trace و ابزارهای کنترلی شده که باعث می‌شود تا برنامه‌های پیکربندی از درون ابزارهای اندازه‌گیری و اتوماسیون عبور کرده و به مرحله توسعه نهایی برسند.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید با اطمینان خاطر رابط سخت افزاری تجهیزات الکترونیکی خود را پیکربندی نموده و تحولی در آینده این صنعت ایجاد کنید!

ان‌آی-ویزا - NI-VISA

NI-VISA نرم افزاری که برای ارتباط با دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.
برنامه NI-VISA به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از پورت های مختلفی از جمله USB ، GPIB و Ethernet با دستگاه های الکترونیکی ارتباط برقرار کنید.
به عنوان مثال، با استفاده از NI-VISA می توانید با دستگاه هایی مانند اسکوپ (oscilloscope) یا فانکشن ژنراتور (function generator) ارتباط برقرار کنید.
NI-VISA راه ارتباطی بین سخت‌افزار و محیط‌های توسعه‌ی مانند LabVIEW، LabWindows/CVI و Measurement Studio for Microsoft Visual Studio فراهم می‌کند.
NI-VISA شامل کتابخانه‌های نرم‌افزاری، ابزارهای تعاملی مانند NI I/O Trace و VISA Interactive Control و برنامه‌های پیکربندی از طریق Measurement & Automation Explorer برای تمام نیازهای توسعه‌ی شما است.
برای استفاده از NI-VISA ، شما باید در ابتدا درایور مناسب را برای دستگاه الکترونیکی خود نصب کنید.
سپس با استفاده از API های موجود در NI-VISA ، می توانید برنامه های کاربردی خود را برای تعامل با دستگاه الکترونیکی توسعه دهید.
ان‌آی-ویزا - NI-VISA
NI-VISA شامل دو قسمت اصلی است: VISA I/O و VISA COM. VISA I/O برای ارتباط با دستگاه های GPIB و VXI مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که VISA COM برای ارتباط با دستگاه های Serial و USB استفاده می شود.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار NI-VISA:

  •  تنها نرم افزار استاندارد شرکت NI برای VISA I/O
  •  دارای ابزارهای تعاملی مانند I/O Trace و Control
  • ارائه رابط کاربری بین سخت افزار و نرم افزارهای برنامه‌نویسی LabVIEW
  • سازگاری و یکپارچگی با LabWindows/CVI و Measurement Studio
  • شامل کتابخانه‌های متعدد، ابزارهای تعاملی و اتوماسیون برنامه‌نویسی
  • پیکربندی طیف وسیعی از تجهیزات الکترونیکی و عیب‌یابی آن‌ها
  • توسعه نرم افزاری مبتنی بر سخت افزارهای الکترونیکی
  • عیب‌یابی پیشرفته سیستم‌های از پیش طراحی شده
  • بهینه‌سازی و ارائه استراتژی‌های مختلف جهت بهبود پروژه‌های الکترونیکی

کلمات کلیدی : ان‌آی-ویزا – NI-VISA ، دانلود نرم افزار NI-VISA، دانلود نرم افزار ان‌آی-ویزا، آموزش نرم افزار NI-VISA، نرم افزار لب، LabVIEW، دانلود نرم افزار لب ویو 2018، دانلود explorerfab، Labview اندروید