5/5 - (3 امتیاز)
استاد فاندیشن - STAAD Foundation

STAAD Foundation

STAAD Foundation

STAAD Foundation یکی از محصولات شرکت Bentley و زیر مجموعه نرم افزارهای آنالیز سازه بوده که به طور تخصصی برای طراحی و آنالیز انواع پی‌ها و فوندانسیون‌های ترکیبی ذوزنقه‌ای، کلاف‌دار، مستطیلی تحت بارگذاری‌های چندگانه، مرکب و عمیق توسعه یافته است.
از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به مواردی همچون ابزار طراحی متناسب با کاربری سازه، دارا بودن چندین کدهای طراحی با واحدهای متریک و آمریکایی، بهینه‌سازی طراحی‌ها و تولید خودکار طرح‌ها اشاره نمود.
این نرم افزار با یکپارچه‌سازی جریان کاری به مهندسین این امکان را می‌دهد تا از پی‌های ساده تا پیچیده را به راحتی طراحی کرده و مورد آنالیز قرار دهند.
STAAD Foundation نرم افزاری پیشرفته برای تجزیه و تحلیل، آنالیز و طراحی انواع فوندانسیون‌ است. برنامه STAAD Foundation شامل انواع فوندانسیون‌ عمومی مانند فوندانسیون‌ های جدا شده، ترکیبی، درپوش شمع، دال روی پایه یا روی شمع (پایه های حصیری)، هشت ضلعی، تسمه ای و پایه های گیاهی مانند پایه های مخزن عمودی و مبدل حرارتی است.
STAAD Foundation Advanced که بخشی از خانواده محصولات STAAD است، می‌تواند هندسه، بارها و واکنش‌ها را از یک مدل STAAD.Pro وارد و به‌روزرسانی کند و پس از آن، نوع فوندانسیون‌ را که می‌خواهیم در آن پشتیبانی‌ها طراحی کند. اگر نوع شمعی باشد، می تواند تعدادی آرایش شمع را تعیین کند و برای چیدمانی که انتخاب می کنیم، شمع را طراحی کند.
همچنین می‌توان داده‌ها را از صفحات گسترده (مثلاً در Microsoft Office Excel) به STAAD Foundation Advanced آورد.
خروجی برنامه شامل گزارش‌های قابل تنظیم از محاسبات انجام شده، نقشه‌های چیدمان کلی و نقشه‌های زمان‌بندی است. گزارش ها ابزار مفیدی برای بررسی خط به خط هستند تا در صورت تمایل مهندس، صحت محاسبات را تعیین کنند.
رابط گرافیکی این برنامه کاربران را قادر می سازد تا اشکال جابجا شده، نمودارهای برشی و لحظه ای، توزیع تنش و طرح تقویتی را مشاهده کنند. برای طرح‌های فونداسیون حصیر، STAAD Foundation Advanced یک مدل المان محدود از دال حصیر روی درجه ایجاد می‌کند.
خاک به عنوان تکیه گاه فنری در نظر گرفته می شود که سفتی آن بر اساس اندازه عناصر مش FE تعیین می شود. سپس مدل با استفاده از STAAD.Pro تجزیه و تحلیل می‌شود و طراحی دال با تجمیع نتایج در میان عناصری که در نوارهای طراحی خوشه‌بندی شده‌اند، انجام می‌شود.
استاد فاندیشن - STAAD Foundation

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Bentley STAAD Foundation Advanced:

– طراحی انواع پی‌های صنعتی، مسکونی، اداری و تجاری
– پشتیبانی از پی‌های مرکب، عمیق، ذوزنقه‌ای و کلاف‌دار
– بهینه‌سازی طرح‌ها و خروجی حرفه‌ای Excel و CAD
– شخصی‌سازی ابزارهای طراحی متناسب با کاربری سازه
– دارا بودن کدهای طراحی مختلف و مناسب سیستم متریک
– یکپارچه با STAAD.Pro یا فعالیت به صورت مستقل
– سازگاری با سایر محصولات شرکت Bentley
– سازگاری با سیستم عامل ویندوز
استاد فاندیشن - STAAD Foundation

کلمات کلیدی : استاد فاندیشن – STAAD Foundation ، دانلود نرم افزار STAAD Foundation، نرم افزار استاد فاندیشن ، دانلود استاد فاندیشن