5/5 - (10 امتیاز)
کتیا کامپوزر - CATIA Composer

CATIA Composer

CATIA Composer

CATIA Composer نرم افزار مستندسازی و تصویرسازی قدرتمند برای محصولات دو بعدی و سه بعدی است.

این نرم افزار به شما امکان شبیه سازی داده های CAD و طراحی های 2 بعدی و 3 بعدی محصول، شبیه سازی تمامی مراحل اعم از مونتاژ، راه اندازی و غیره را می دهد.

می تواند دوباره برای مشتریان و مشتریان فعال شود. علاوه بر این، می توانید انواع اسناد و دایرکتوری ها را ایجاد کنید.
یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های هر تولیدکننده در بازارهای رقابتی و رو به رشد امروزی، ارائه محصولات خود در برابر مشتریان و خریداران است.

اما از آنجایی که زمان تولید محصول ممکن است بیش از حد انتظار طول بکشد، بهتر است قبل از تولید، مستندات و تصاویر محصول را در اختیار بازارها قرار دهید تا بازار آمادگی بیشتری برای ورود محصول داشته باشد.
CATIA Composer نرم افزاری برای نمایش و توضیح محصولات در نقاشی ها و انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی است.

با استفاده از این نرم افزار می توانید محصول مورد نظر خود را با استفاده از نقشه های دو بعدی و سه بعدی ارائه دهید و به جداول و داده های واقعی دسترسی داشته باشید.

همچنین از طریق انیمیشن های تعاملی می توان عملکرد محصول را از دیدگاه های مختلف نشان داد که داده های بسیار ارزشمندی را قبل از تولید فیزیکی محصول ارائه می دهد.

CATIA Composer در واقع محصولی است که به افراد غیر حرفه ای کمک می کند تا محصولات خود را در کمترین زمان ممکن ارائه دهند.

در این نرم افزار می توانید از انواع فرمت های داده مانند گرافیک های دو بعدی و سه بعدی، انیمیشن های تعاملی و سه بعدی، تصاویر برداری، SVG، CGMT، EPS و تصاویر بیت مپ یا پیکسلی مانند BMP، JPG، BMP استفاده کنید.

PNG، TIF و .. معمولاً ارائه اطلاعات محصول در قالب گرافیک و انیمیشن واقعی تر از اطلاعات متنی خشک و بی روح است که کاربران حرفه ای را نیز ترغیب به استفاده از این برنامه ها برای درک بهتر محصولات و ارتباطات دقیق تر می کند.

این نرم افزار توانایی ارائه لیست دقیقی از مواد مورد نیاز، مشخصات مورد نیاز، مقادیر و قیمت ها را در صفحات گسترده قابل اعتماد برای تخمین مواد مصرفی و هزینه های نهایی ارائه می دهد.

CATIA Composer قبلا با نام 3DVIA Composer شناخته می شد، اما در سال 2015 این شرکت تصمیم گرفت نام محصول را به CATIA Composer تغییر دهد و به طور خاص بر روی برند CATIA تمرکز کند.

در حال حاضر این دو شرکت ارتباط خوبی با یکدیگر دارند و محصول تولیدی با نسخه های جدید CATIA به روز می شود.

کتیا کامپوزر - CATIA Composer
DS CATIA Composer  نام یک نرم افزار قدرتمند جدید در زمینه مستندسازی برای کاربرد محصولات تولیدی است که امکانات زیادی را برای مبتدیان در این زمینه ارائه می دهد.

تصور کنید سازنده یک محصول صنعتی هستید یا صاحب یک شرکت معتبر و شناخته شده قطعه سازی در این صنعت هستید.

مهمترین نکته برای شهرت و سودآوری شرکت شما، ارائه مفهومی محصولات و اجزای سازنده به گروه ها و بازارهای هدف است.

بسیاری از شرکت ها تمام سرمایه خود را صرف می کنند و روی کارمندان و تولید تمرکز می کنند. اما در نهایت، هر چقدر هم که قطعات شما خوش ساخت باشند، در بازار موفق نخواهند شد.

امروزه تبلیغات نقش بسیار مهمی در موفقیت محصولات دارد. اگر شما نیز به دنبال راه حلی برای ارائه بهینه محصولات خود به مردم هستید، توصیه می کنیم از روش مستندسازی CATIA استفاده کنید.

به لطف این برنامه، کاربران می توانند مدل های سه بعدی مختلف نرم افزارهای خاص یا فرمت های گرافیکی مختلف را برای استفاده از روش بهینه ارائه محصول در محیط کار آورده و ادغام کنند.

با این برنامه شما قادر خواهید بود تبلیغات موثری برای نمایش محصول خود در تمام ابعاد ایجاد کنید. همچنین دارای ویژگی هایی مانند کار با انیمیشن ها و حرکت اجسام در جهات مختلف است.

ویژگی های DS CATIA Composer:

  • مناسب برای شرکت های تولید کننده محصولات صنعتی و قطعات یدکی.
  • توانایی مستندسازی موثر توصیفات محصول برای نشان دادن بهترین بازار هدف.
  • سازگاری با برنامه های کامپیوتری و کدهای طراحی (CAD).

کتیا کامپوزر - CATIA Composer

کلمات کلیدی : کتیا کامپوزر – CATIA Composer ، دانلود کتیا کامپوزر، دانلود CATIA Composer، نرم افزار CATIA Composer، کاربرد کتیا کامپوزر، کاربرد CATIA Composer، نرم افزار کتیا کامپوزر، آموزش نصب نرم افزار کتیا کامپوزر، Ds catia composer، خرید نرم افزار catia v5r21 نرم افزار اورجینال کتیا، Catia composer چیست، نرم افزار کتیا، بهترین ورژن کتیا، نصب نرم افزار catia v5r21، دانلود کتیا v5r21