شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه تبلو Tableau

انجام پروژه تبلو – انجام پروژه Tableau – انجام مدل سازی با نرم افزار Tableau –  انجام پروژه با نرم افزار تبلو – انجام مدل سازی با نرم افزار تبلو – انجام پروژه با نرم افزار Tableau


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Tableau خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Tableau خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Tableau  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Tableau خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه تبلو Tableau

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی تبلو Tableau را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    Tableau Software (/ tæbˈloʊ / tab-LOH) یک شرکت نرم افزاری تجسم داده های تعاملی است  که در ژانویه 2003 توسط کریستین چابوت ، پت هانراهان و کریس استولته در مونت ویو ، کالیفرنیا تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در حال حاضر در سیاتل ، واشنگتن ، ایالات متحده است  با تمرکز بر هوش تجاری.  در اول آگوست 2019 ، Salesforce Tableau را با قیمت 15.7 میلیارد دلار خریداری کرد.

    Chabot ، Hanrahan و Stolte محققان گروه علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد  بودند که در تکنیک های تجسم برای کاوش و تجزیه و تحلیل پایگاه داده های رابطه ای و مکعب های داده تخصص داشتند.  این شرکت به عنوان یک مرکز تجاری برای تحقیقات تولید شده در استنفورد بین سالهای 1999 تا 2002 آغاز به کار کرد.

    محصولات Tableau از پایگاه داده رابطه ای پرس و جو ، مکعب های پردازش تحلیلی آنلاین ، پایگاه داده های ابری و صفحات گسترده برای تولید تجسم داده های نوع گراف استفاده می کنند. این محصولات همچنین می توانند اطلاعات را از یک موتور داده در حافظه استخراج ، ذخیره و بازیابی کنند.

    محصولات تابلو شامل:

    Tableau Desktop (هر دو نسخه حرفه ای و شخصی)
    سرور Tableau
    تابلو آنلاین
    Tableau Prep Builder  (منتشر شده در سال 2018)
    Tableau Vizable  (برنامه موبایل تجسم داده های مصرف کننده که در سال 2015 منتشر شد)
    Tableau Public (استفاده رایگان)
    تابلوخوان (استفاده رایگان)
    تابلو موبایل

    Tableau از قابلیت نقشه برداری برخوردار است ،  و می تواند مختصات عرض و طول را ترسیم کرده و برای نمایش جغرافیای سفارشی به پرونده های فضایی  مانند Esri Shapefiles ، KML و GeoJSON متصل شود.  کدگذاری جغرافیایی داخلی امکان مکان های اداری (کشور ، ایالت / استان ، شهرستان / منطقه) ، کد پستی ، مناطق کنگره ایالات متحده ، CBSA / MSA ، کد منطقه ، فرودگاه ها و مناطق آماری اتحادیه اروپا (کدهای NUTS) را برای به صورت خودکار نقشه برداری شود برای ایجاد مناطق سفارشی می توانید جغرافیاها را گروه بندی کنید  یا از کدگذاری جغرافیایی سفارشی برای گسترش نقش های جغرافیایی موجود در محصول استفاده کنید.

    Tableau در سال 2003 توسط پت هانراهان ، کریستین شابوت و کریس استولته تاسیس شد و سال بعد دفتر مرکزی خود را به محله Fremont در سیاتل ، واشنگتن منتقل کرد.  این شرکت از آن زمان دفتر مرکزی خود را در Fremont گسترش داده و برنامه های خود را برای یک پردیس کمکی در حومه شهر Kirkland ، واشنگتن در سال 2016 اعلام کرده است.  یک ساختمان جدید دفتر مرکزی در نزدیکی پارک Gas Works در والینگفورد در مارس 2017 افتتاح شد و پس از آن یک ساختمان جدید در Fremont در سال 2018 افتتاح شد.

    در آگوست 2016 ، تابلو انتصاب آدام سلیپسکی را به عنوان رئیس جمهور و مدیرعامل اعلام کرد ، از 16 سپتامبر 2016 ، به جای م coسس مسیحی کریستین چابوت به عنوان مدیر عامل شرکت.

    در ژوئن 2018 ، Tableau با برنامه هایی برای ادغام فناوری این شرکت در پلتفرم Tableau ، Empirical Systems ، یک شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی در کمبریج ، ماساچوست را خریداری کرد. تابلو همچنین از برنامه ریزی برای ایجاد دفتر در کمبریج به عنوان نتیجه معامله خبر داد.

    در 10 ژوئن 2019 ، Tableau توسط Salesforce در یک معامله سهام با ارزش بیش از 15 میلیارد دلار خریداری شد.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *