شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه زیمنس تکنومتیکس Siemens Technomatix

انجام پروژه زیمنس تکنومتیکس – انجام پروژه Siemens Technomatix – انجام مدل سازی با نرم افزار Siemens Technomatix –  انجام پروژه با نرم افزار زیمنس تکنومتیکس – انجام مدل سازی با نرم افزار زیمنس تکنومتیکس – انجام پروژه با نرم افزار Siemens Technomatix


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Siemens Technomatix خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Siemens Technomatix خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Siemens Technomatix  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Siemens Technomatix خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه زیمنس Siemens

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی زیمنس تکنومتیکس Siemens Technomatix را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    نرم افزار صنایع دیجیتال زیمنس (قبلاً UGS و سپس زیمنس PLM نرم افزار) یک شرکت نرم افزاری رایانه ای است که در نرم افزار مدیریت چرخه چرخه محصول 3 بعدی و 2 بعدی (PLM) تخصص دارد. این شرکت یک واحد تجاری زیمنس است و مقر آن در شهر پلانو تگزاس است.

    تکامل زیمنس PLM از UGS: 1963-2007
    اولین محصول تجاری ایجاد شده توسط آنچه که اکنون به عنوان نرم افزار PLM زیمنس شناخته می شود ، UNIAPT نامگذاری شد که در سال 1969 توسط یک شرکت نرم افزاری به نام United Computing منتشر شد. UNIAPT یکی از اولین محصولات CAM نهایی در جهان بود. United Computing در سال 1963 در زیر سالن مو در Torrance ، کالیفرنیا ، تاسیس شد و به دنبال تهیه کد نرم افزار Automated Drafting and Machining (ADAM) از MCS در سال 1973 بود. بعداً در سال 1975 بصورت تجاری به عنوان Unigraphics فروخته شد.

    سال بعد ، United Computing توسط شرکت هوافضا مک دونل داگلاس (که اکنون بخشی از بوئینگ است) بدست آمد ، که بخش های جدید CAD / CAM را ایجاد کرد و نام آن گروه Unigraphics بود. سرانجام ، در سال 1980 ، Unigraphics منتشر شد ، که اولین سخت افزار و نرم افزار مدل سازی واقعی مدل 3 گروه را نشان داد. گروه Unigraphics که قبلاً در مک دونل داگلاس واقع شده بود ، در سنت لوئیس ، میسوری ، که به دفتر مرکزی جدید تبدیل شده بود ، رشد کرد.

    در سال 1991 ، گروه های یکپارچه سازی سیستم های مک دونل داگلاس ، از جمله یونیگرافیک ، توسط EDS (سپس بخشی از جنرال موتورز ، بعداً بخشی از خدمات HP Enterprise Services که اکنون بخشی از DXC Technology است) بدست آمد. EDS تجارت کسب شده را با عنوان EDS Unigraphics نامید. سرانجام ، در سال 1997 EDS بخش Unigraphics خود را به عنوان یک شرکت فرعی کاملاً تحت عنوان Unigraphics Solutions راه اندازی کرد. EDS در حالی که همچنان به کنترل اکثر سهام خود در Unigraphics ، راه حل های Unigraphics را علنی کرد. در این مدت ، Unigraphics چند شرکت خاص خود را از جمله مهندسی انیمیشن ، شرکت ، سابق شرکت ایمیس ، مستقر در آیووا ، به دست آورد.

    در سال 1999 این شرکت Applicon ، یک بازیکن بلند مدت در زمینه EDA (طراحی الکترونیکی اتوماسیون) را بدست آورد.

    Unigraphics در سال 2001 نام خود را به شركت UGS تغییر داد. همچنین در آن سال ، EDS كل سهام ممتاز UGS را خریداری كرد و یك رقیب UGS ، SDRC را بدست آورد.  در سال 2003 UGS همچنین مجوز دائمی و بدون حق امتیاز به کد منبع MSC Nastran دریافت کرد. UGS ، SDRC و Nastran در یک خط تجاری واحد (LOB) با نام EDS PLM Solutions ادغام شدند.

    در سال 2004 ، EDS تجارت EDS PLM Solutions را به گروه سهام خصوصی Bain Capital ، Silver Lake Partners و Warburg Pincus فروخت. این شرکت پس از فروش سهام خصوصی ، فعالیت خود را تحت نام UGS از سر گرفت.

    در سال 2005 ، UGS Tecnomatix Technologies Ltd. را خریداری کرد.

    در 24 ژانویه 2007 غول الکترونیک آلمانی زیمنس AG اعلام کرد که UGS را با 3.5 میلیارد دلار خریداری می کنند. هلموت لودویگ به عنوان رئیس جمهور منصوب شد و با تیم مدیریت در ایجاد مسیر استراتژیک بلند مدت همکاری کرد.

    زیمنس PLM: 2007–2019
    کسب UGS در سال 2007 پایه و اساس واحد تجاری استراتژیک بخش اتوماسیون صنعت زیمنس – زیمنس PLM نرم افزار. کل عملیات UGS در گروه Automation & Drives زیمنس به عنوان نرم افزار زیمنس PLM با هم ادغام شدند.

    در اکتبر 2008 ، زیمنس برای گسترش نمونه کارها خود ، Schwelm را با نام “Innotec GmbH” مستقر کرد – یک فروشنده بین المللی نرم افزار و خدمات مهندسی دیجیتال برای صنعت فرآیند ، و به پلت فرم COMOS مشهور است.

    در 9 نوامبر 2011 ، زیمنس اعلام کرد مالکیت ‘Vistagy، Inc.’ – تهیه کننده نرم افزارهای مهندسی و خدمات تخصصی مستقر در ماساچوست با تأکید بر طراحی و ساخت سازه های ساخته شده از مواد کامپوزیت پیشرفته.

    بخش اتوماسیون صنایع زیمنس شرکتهای نرم افزاری UGS (USA ، 2007) ، Innotec (آلمان ، 2008) ، Elan Software Systems (فرانسه ، 2009) ، Active Tecnologia em Sistemas de Automação (برزیل ، 2011) ، Vistagy (ایالات متحده ، 2011) را به دست آورد. ) ، IBS AG (آلمان ، 2012) ، Perfect Costing Solutions GmbH (آلمان ، 2012) ، VRcontext International SA (بلژیک ، 2012) و LMS International (بلژیک ، 2012).

    در دسامبر 2013 ، به منظور تقویت نمونه کارها خود در زمینه ادغام PLM-ERP و فراهم کردن بستر ادغام با سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (مانند SAP ، Oracle و سایر برنامه های سازمانی مانند MES ، CRM و SCM) ، نرم افزار صنعت زیمنس جیامبیایچ و شرکت KG TESIS PLMware GmbH مستقر در مونیخ را در زمینه نرم افزار و خدمات ادغام PLM به دست آورد.

    در ژانویه سال 2016 ، زیمنس قصد خود را برای دستیابی به CD-adaptco با مبلغ 970 میلیون دلار اعلام کرد.

    در اکتبر سال 2016 ، تونی هملگارن رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت شد (سمت قبلی وی معاون اجرایی فروش جهانی ، بازاریابی و ارائه خدمات بود). رئیس جمهور و مدیر عامل قبلی ، چاک گریندستاف ، رئیس اجرایی شد (پیش از این Grindstaff مدیر عامل شرکت زیمنس PLM در سال 2010 منصوب شد ، هنگامی که وی موفق شد رهبر پیشین ، تونی آفوسو را به دست آورد).

    در نوامبر سال 2016 ، زیمنس اعلام كرد قصد دارد شركت EDA Mentor Graphics را با مبلغ 4/4 میلیارد دلار به منظور ادغام مدار مجتمع الکترونیك و طراحی سیستم ها ، شبیه سازی و راه حل های تولید [وزوز] در سبد خود وارد كند.

    در اول اکتبر سال 2018 ، زیمنس اعلام کرد که شرکت نرم افزاری پلت فرم توسعه کم کد Mendix را به دست آورده است تا بتواند راه حل های SaaS را با استفاده از پلت فرم Mendix ایجاد کند.

    نرم افزار صنایع دیجیتال زیمنس: 2019-فعلی
    در 4 سپتامبر 2019 اعلام شد ، در کنفرانس رسانه ای و تحلیلگر زیمنس اعلام شد که نام رسمی این شرکت از نرم افزار PLM زیمنس به نرم افزار صنایع دیجیتال زیمنس تغییر یافته است.

    همراه با این تغییر ، شروع تعمیرات اساسی وب سایتهای اولیه و مصرف کننده آنها ، مانند صفحه اصلی ، وبلاگها  و انجمن آنها بود.

    محصولات نرم افزار صنعت دیجیتال زیمنس شامل NX ، مجموعه نرم افزارهای تجاری CAD / CAM / CAE ، Teamcenter ، مجموعه ای یکپارچه از PLM و ابزارهای همکاری (cPD) ، Tecnomatix ، یک مجموعه ساخت و برنامه ریزی کارخانه و سری Velocity ، بسته نرم افزاری است. در بازار میانه که شامل Solid Edge است متمرکز شد.

    نمونه کارها این شرکت همچنین شامل NX I-deas ، NX Nastran ، Solid Edge ، Imageware ، Tecnomatix ، Femap، D-Cubed، JT، PLM Vis، PLM XML، Simcenter 3D، Simcenter Amesim، Simcenter STAR-CCM + و Parasolid.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *