شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه مایکروسافت دسکتاپ اپتیمیزیشن پک Microsoft Desktop Optimization Pack

انجام پروژه مایکروسافت دسکتاپ اپتیمیزیشن پک – انجام پروژه Microsoft Desktop Optimization Pack – انجام مدل سازی با نرم افزار Microsoft Desktop Optimization Pack –  انجام پروژه با نرم افزار مایکروسافت دسکتاپ اپتیمیزیشن پک – انجام مدل سازی با نرم افزار مایکروسافت دسکتاپ اپتیمیزیشن پک – انجام پروژه با نرم افزار Microsoft Desktop Optimization Pack


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Microsoft Desktop Optimization Pack خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Microsoft Desktop Optimization Pack خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Microsoft Desktop Optimization Pack  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Microsoft Desktop Optimization Pack خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه مایکروسافت دسکتاپ اپتیمیزیشن پک Microsoft Desktop Optimization Pack

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی مایکروسافت دسکتاپ اپتیمیزیشن پک Microsoft Desktop Optimization Pack را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    Microsoft Desktop Optimization Pack (MDOP) مجموعه ای از برنامه های کاربردی برای مشتریان مایکروسافت ویندوز است که در برنامه اطمینان نرم افزار مایکروسافت مشترک شده اند.  هدف این کار مدیریت آسان تر و نظارت بر دسک تاپ های سازمانی ، بازیابی اضطراری ، مجازی سازی دسک تاپ و مجازی سازی برنامه است.

    مجموعه MDOP در 3 فناوری کلی قرار گرفته است: مجازی سازی ، مدیریت و بازیابی

    مجازی سازی کنید
    Microsoft Application Virtualization (App-V)
    یک پلتفرم مجازی سازی برنامه و جریان برنامه که به مشتریان اجازه می دهد برنامه ها را به صورت محلی از طریق پخش درخواستی از سرور متمرکز اجرا کنند. این اطمینان می دهد که همه کلاینت ها برنامه را با همان پیکربندی اجرا می کنند. App-V همچنین به برنامه های مجازی مجزا اجازه می دهد تا به صورت محلی بر روی مشتری اجرا شوند. با شروع به روزرسانی سالگرد ویندوز 10 ، این مورد به بخشی از ویندوز 10 تبدیل شد و دیگر در MDOP موجود نیست.
    مجازی سازی تجربه کاربری مایکروسافت (UE-V)
    جایگزینی برای پروفایل های رومینگ که به تنظیمات و تنظیمات کاربر اجازه می دهد تا در محیط های مختلف و انواع دستگاه ها پرسه بزنند. با شروع به روزرسانی سالگرد ویندوز 10 ، این مورد به بخشی از ویندوز 10 تبدیل شد و دیگر در MDOP موجود نیست.
    مجازی سازی Microsoft Enterprise Desktop (MED-V)
    یک راه حل مجازی سازی دسک تاپ: به یک ایستگاه کاری فیزیکی ویندوز 7 اجازه می دهد تا میزبان یک یا چند ماشین مجازی باشد که سیستم عامل خود را با hypervisor PC Windows Virtual اجرا می کنند ، با یکپارچه سازی شفاف منوی استارت و دسک تاپ ماشین مجازی در میزبان مایکروسافت MED-V را به عنوان یک راه حل سازگاری تبلیغ می کند که به شرکت ها امکان می دهد برنامه های قدیمی را که بطور طبیعی در ویندوز 7 اجرا نمی شوند ، برای میزبانی در یک پلت فرم قدیمی مانند ویندوز XP اجرا کنند ، مانند حالت Windows XP Mode.
    مدیریت کنید
    Microsoft Advanced Group Policy Management (AGPM)
    قابلیت های مدیریتی پیشرفته را برای سیاست های گروه فراهم می کند. این برنامه با Snap-in MMC Group Policy Configuration ادغام می شود و قابلیت کنترل تغییر ، ویرایش آفلاین و تفویض اختیار را به شما می افزاید. آهنگ های کنترل را تغییر دهید و تغییرات را در Group Policy Objects (GPO) مدیریت کنید. این یک خرک مجازی است که GPO ها را در خود جای داده است. برای ایجاد هرگونه تغییر ، یک GPO باید از طاق خارج شده و نسخه تغییر یافته از آن بررسی شود. سیستم آخرین نسخه GPO را اجرا می کند و نسخه قدیمی را بایگانی می کند ، که در صورت لزوم می توان آن را بازیابی کرد. قابلیت ویرایش آفلاین اجازه ویرایش GPO ها بدون اتصال زنده به شبکه و Active Directory را می دهد. تغییرات در اتصال بعدی ادغام می شوند. AGPM همچنین قابلیت تفویض اختیار را اضافه می کند ، جایی که مسئولیت مدیریت خط مشی گروه را می توان بین مدیران مختلف تقسیم کرد. هر مدیر فقط به مجموعه خاصی از GPO مربوط می شود که می تواند پس از آن مستقل از دیگران اداره شود. در صورت تمایل ، می توان آن را پیکربندی کرد تا قبل از اعمال تغییرات توسط سایر سرپرستان بررسی شود. مدیریت خط مشی پیشرفته گروه مبتنی بر GPOVault ، محصولی از شرکت DesktopStandard است که مایکروسافت در اکتبر 2006 خریداری کرد.
    مدیریت و نظارت بر BitLocker مایکروسافت (MBAM)
    ابزاری برای مدیریت ، اجرا و نظارت بر رمزگذاری درایو BitLocker در کل سازمان از یک مکان مرکزی. [8] MBAM شامل کنسول مدیریتی است که با استفاده از یک مرورگر وب و همچنین یک عامل قابل دسترسی است که باید روی هر رایانه در سازمان نصب شود ، چه به صورت دستی و چه با استفاده از Active Directory.
    بازگرداندن

    Microsoft Diagnostics and Recovery Toolset (DaRT) ، که قبلاً اضطراری برای تعمیر دیسک فرمانده (ERD Commander) بود ، مجموعه ای از ابزارها است که به تشخیص کپی آفلاین مایکروسافت ویندوز کمک می کند. این یک دیسک قابل بوت است و در هنگام راه اندازی کامپیوتر اجرا می شود. این برنامه می تواند رفع رفع مشکل نصب سریع ، انجام تجزیه و تحلیل خرابی ، بازیابی پرونده های پاک شده و دسترسی به ایستگاه های بازگرداندن System Restore در سیستم عامل آفلاین در محیطی مشابه رابط کاربری گرافیکی ویندوز.

    Microsoft DaRT جانشین ERD Commander است که بخشی از Winternals Administrator Pack از Winternals بود. بعداً ERD Commander با خرید Winternals در 17 جولای 2006 به دارایی مایکروسافت تبدیل شد.

    Microsoft DaRT مبتنی بر Windows Preinstallation Environment است که اکنون از آن به عنوان Windows Recovery Environment یاد می شود. مجموعه ابزارها شامل:

    ویرایشگر رجیستری: رجیستری ویندوز را ویرایش می کند
    Locksmith: رمزعبور حساب کاربری را بازنشانی می کند
    تجزیه و تحلیل تصادف: تجزیه و تحلیل تصادفات
    File Restore: پرونده های پاک شده را بازیابی می کند
    Disk Commander: حجم ها ، سوابق بوت اصلی و پارتیشن ها را تعمیر می کند
    Disk Wipe: داده ها را از دیسک سخت پاک می کند
    مدیریت رایانه: گروهی از برنامه های کاربردی که به بازیابی اطلاعات سیستم ، فعال ، غیرفعال یا مدیریت درایورهای دستگاه ، خدمات ویندوز و نرم افزارهایی که هنگام راه اندازی رایانه اجرا می شوند ، گزارش رویدادها را در سیستم آفلاین بازرسی می کنند و پارتیشن ها را مدیریت می کنند.
    Explorer: مدیر فایل
    Solution Wizard: ابزاری راهنما که به کاربر در انتخاب ابزار تعمیر مناسب کمک می کند
    TCP / IP Config: پیکربندی TCP / IP را نمایش و اصلاح می کند
    حذف سریع Hotfix: رفع تصحیحات ویندوز را حذف می کند
    SFC Scan: با کپی کردن فایلهای سیستم خراب یا پاک شده از منبع نصب ویندوز
    جستجو: دیسک را برای یافتن پرونده جستجو می کند
    Defender (سابق سیستم مستقل جاروبرقی): آنتی ویروسی است که یک سیستم را برای یافتن بدافزار ، روت کیت ها و نرم افزارهای ناخواسته بالقوه اسکن می کند. از همان موتور Microsoft Security Essentials و سایر محصولات آنتی ویروس مایکروسافت استفاده می کند.
    در ابتدا ERD Commander شامل ابزارهای بیشتری از جمله یک مرورگر وب بود.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *