شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اس پی اس اس مدلر SPSS Modeler

انجام پروژه اس پی اس اس مدلر – انجام پروژه SPSS Modeler – انجام مدل سازی با نرم افزار SPSS Modeler –  انجام پروژه با نرم افزار اس پی اس اس مدلر – انجام مدل سازی با نرم افزار اس پی اس اس مدلر – انجام پروژه با نرم افزار SPSS Modeler


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار SPSS Modeler خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار SPSS Modeler خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار SPSS Modeler  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های SPSS Modeler خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اس پی اس اس مدلر SPSS Modeler

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اس پی اس اس مدلر SPSS Modeler را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    IBM SPSS Modeler یک نرم افزار داده کاوی و تجزیه و تحلیل متن از IBM است. این برای ساخت مدل های پیش بینی و انجام سایر کارهای تحلیلی استفاده می شود. این یک رابط بصری است که به کاربران اجازه می دهد بدون استفاده از برنامه نویسی ، از الگوریتم های آماری و داده کاوی استفاده کنند.

    یکی از اهداف اصلی آن از همان ابتدا خلاص شدن از پیچیدگی های غیر ضروری در تبدیل داده ها و استفاده از مدل های پیش بینی پیچیده بسیار آسان بود.

    نسخه اول شامل درختان تصمیم (ID3) و شبکه های عصبی (backprop) بود که هر دو می توانند بدون دانش زیربنایی از نحوه کار این تکنیک ها آموزش ببینند.

    IBM SPSS Modeler در ابتدا توسط سازندگان آن ، Integral Solutions Limited ، Clementine نامگذاری شد. این نام مدتی پس از کسب محصول توسط SPSS ادامه یافت. SPSS بعداً نام خود را به SPSS Clementine تغییر داد و سپس بعداً به PASW Modeler تغییر یافت.  به دنبال خریداری SPSS توسط IBM در سال 2009 ، این محصول به IBM SPSS Modeler تغییر نام داد ، نام فعلی آن است.

    از SPSS Modeler در این صنایع و سایر صنایع استفاده شده است:

    تجزیه و تحلیل مشتری  و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
    کشف و پیشگیری از تقلب
    بهینه سازی ادعاهای بیمه
    مدیریت ریسک
    بهبود کیفیت ساخت
    بهبود کیفیت بهداشت و درمان
    پیش بینی تقاضا یا فروش
    اجرای قانون  و امنیت مرزها
    آموزش
    ارتباطات از راه دور
    سرگرمی: به عنوان مثال ، پیش بینی رسیدهای گیشه فیلم

    IBM نسخه فعلی SPSS Modeler (نسخه 18.2.1) را در دو بسته ویژگی جداگانه به فروش می رساند. IBM این دو بسته را “ویرایش” می نامد:

    SPSS Modeler Professional: برای داده های ساخت یافته مانند پایگاه داده ، سیستم داده اصلی ، پرونده های تخت یا سیستم های BI استفاده می شود
    SPSS Modeler Premium: شامل تمام ویژگی های Modeler Professional ، با افزودن موارد زیر است:
    – تجزیه و تحلیل متن
    هر دو نسخه در پیکربندی های دسک تاپ و سرور در دسترس هستند.

    علاوه بر نصب دسک تاپ IBM SPSS Modeler سنتی ، اکنون IBM رابط SPSS Modeler را به عنوان گزینه در خط تولید Watson Studio که شامل Watson Studio (cloud) ، Watson Studio Local و Watson Studio Desktop است ، ارائه می دهد.

    مستندات دسکتاپ Watson Studio: https://www.ibm.com/support/ Knowledgecenter/SSBFT6_1.1.0/mstmap/kc_welcome.html

    Clementine 1.0 – ژوئن 1994 توسط ISL
    کلمنتاین 5.1 – ژانویه 2000
    کلمنتین 12.0 – ژانویه 2008
    PASW Modeler 13 (کلمنتین سابق) – آوریل 2009
    IBM SPSS Modeler 14.0 – 2010
    IBM SPSS Modeler 14.2 – 2011
    IBM SPSS Modeler 15.0 – ژوئن 2012
    IBM SPSS Modeler 16.0 – دسامبر 2013
    IBM SPSS Modeler 17.0 – مارس 2015
    IBM SPSS Modeler 18.0 – مارس 2016
    IBM SPSS Modeler 18.1 – ژوئن 2017
    IBM SPSS Modeler 18.2 – مارس 2019

    نسخه های اولیه این نرم افزار Clementine نام داشت و مبتنی بر یونیکس بود. اولین نسخه پس از آزمایش بتا در 6 سایت مشتری در 9 ژوئن 1994 منتشر شد. کلمنتین در اصل توسط یک شرکت انگلیسی به نام Integral Solutions Limited (ISL) ،  در همکاری با محققان هوش مصنوعی در دانشگاه ساسکس ساخته شد. کلمنتاین اصلی در Poplog اجرا شد که ISL برای دانشگاه ساسکس به بازار عرضه کرد.

    کلمنتین عمدتاً از زبانهای Poplog ، Pop11 ، با بعضی قسمتها برای C (مانند موتور شبکه عصبی) به زبان C نوشته شده است ، همراه با ابزارهای اضافی ارائه شده به عنوان بخشی از Solaris ، VMS و نسخه های مختلف Unix ، با زبان C استفاده می شود. این ابزار به سرعت توجه جامعه داده کاوی را جلب کرد (در آن زمان در ابتدای راه).

    به منظور دستیابی به بازار بزرگتر ، ISL سپس Poplog را با استفاده از بسته NutCracker به مایکروسافت ویندوز منتقل کرد ، بعداً MKS Toolkit نامگذاری شد تا امکانات گرافیکی Unix را فراهم کند. از بسیاری جهات ، Clementine اولین ابزار داده کاوی بود که به جای اینکه کاربران را مجبور به نوشتن به زبان برنامه نویسی کند ، از رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر یک آیکون استفاده می کند ، اگرچه این گزینه در دسترس کاربران خبره باقی مانده است.

    در سال 1998 ISL توسط SPSS Inc خریداری شد ، وی پتانسیل توسعه گسترده را به عنوان ابزاری برای استخراج داده تجاری می دانست. در اوایل سال 2000 این نرم افزار به معماری کلاینت / سرور توسعه یافت و اندکی بعد م componentلفه رابط جلویی کلاینت کاملاً مجدداً نوشته شد و با جلوی جدید جاوا جایگزین شد ، که امکان ادغام عمیق تر با سایر ابزارهای ارائه شده توسط SPSS را فراهم می آورد. .

    SPSS Clementine نسخه 7.0: جلوی سرویس گیرنده تحت ویندوز اجرا می شود. سرورهای پشتیبان یونیکس (سان ، HP-UX ، AIX) ، لینوکس و ویندوز. رابط کاربری گرافیکی به زبان جاوا نوشته شده است.

    IBM SPSS Modeler 14.0 اولین نسخه Modeler توسط IBM بود.

    IBM SPSS Modeler 15 ، که در ژوئن 2012 منتشر شد ، قابلیت جدید قابل توجهی را برای تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل نهادها ارائه داد.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *