شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه پاور دیزاینر PowerDesigner

انجام پروژه پاور دیزاینر – انجام پروژه PowerDesigner – انجام مدل سازی با نرم افزار PowerDesigner –  انجام پروژه با نرم افزار پاور دیزاینر – انجام مدل سازی با نرم افزار پاور دیزاینر – انجام پروژه با نرم افزار PowerDesigner


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار PowerDesigner خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار PowerDesigner خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار PowerDesigner  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های PowerDesigner خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه پاور دیزاینر PowerDesigner

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی پاور دیزاینر PowerDesigner را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    SAP PowerDesigner (PowerDesigner) ابزاری مشترک برای مدل سازی سازمانی است که توسط Sybase تولید می شود و در حال حاضر متعلق به SAP است. این می تواند تحت Microsoft Windows به عنوان یک برنامه محلی یا در یک محیط Eclipse از طریق یک پلاگین اجرا شود. این برنامه از طراحی نرم افزار معماری مبتنی بر مدل پشتیبانی می کند و مدل ها را با استفاده از انواع پسوندهای پرونده مانند .bpm ، .cdm و .pdm ذخیره می کند. ساختار فایل داخلی می تواند XML یا یک قالب فایل باینری فشرده باشد. همچنین می تواند مدل ها را در مخزن پایگاه داده ذخیره کند.

    سهم بازار مدل سازی داده های PowerDesigner در سال 2002 39٪ بود.  قیمت آن از 3000 تا 7،500 دلار برای هر صندلی توسعه دهنده است.

    PowerDesigner شامل پشتیبانی از:

    مدل سازی فرآیند تجارت (ProcessAnalyst) پشتیبانی کننده BPMN
    تولید کد (جاوا ، C # ، VB .NET ، Hibernate ، EJB3 ، NHibernate ، JSF ، WinForm (.NET و .NET CF) ، PowerBuilder ، …)
    مدل سازی داده ها (با اکثر سیستم های مهم RDBMS کار می کند)
    مدل سازی انبار داده (WarehouseArchitect)
    افزونه Eclipse
    مدل سازی شی (نمودارهای UML 2.0)
    گزارش تولید
    از Simul8 برای افزودن توابع شبیه سازی به ماژول BPM برای افزایش طراحی فرآیندهای تجاری پشتیبانی می کند.
    مخزن به مخزنی از مدل ها (سازمانی ، اطلاعاتی ، داده ای) اشاره دارد.
    تجزیه و تحلیل الزامات
    مدل سازی XML با پشتیبانی از XML Schema و استانداردهای DTD
    Visual Studio 2005/2008 افزودنی

    PowerDesigner زندگی خود را به عنوان AMC * Designer در فرانسه و S-Designor در سطح بین المللی آغاز كرد ، كه توسط Xiao-Yun Wang از SDP Technologies نوشته شده است. “یا” در نام محصول به “اوراکل” اشاره دارد ، از آنجا که در ابتدا این محصول برای طراحی پایگاه داده های اوراکل توسعه یافته بود ، اما برای پشتیبانی از تمام RDBMS عمده در بازار بسیار سریع توسعه یافت. SDP Technologies یک شرکت فرانسوی بود که در سال 1983 تاسیس شد. Powersoft SDP را در سال 1995 خریداری کرد و Sybase نیز Powersoft را زودتر در سال 1994 خریداری کرده بود. اندکی پس از خرید ، نام محصول تغییر یافت تا با مارک Powersoft سازگار باشد. Sybase در حال حاضر کلیه حقوق PowerDesigner و PowerAMC ​​(نسخه فرانسوی PowerDesigner) را در اختیار دارد. در ماه مه 2010 ، SAP اعلام كرد كه شركت Sybase را به مبلغ 8/5 میلیارد دلار خریداری می كند.

    ویژگی های مدل سازی داده های نسخه های فرانسوی و انگلیسی در اصل 2 روش مختلف را دنبال می کرد: Merise for PowerAMC ​​و مهندسی فناوری اطلاعات (براساس آثار Yourdon / DeMarco ) برای PowerDesigner. از نسخه 7 ، هر دو نسخه از همه روش ها پشتیبانی می کنند و فقط با زبان کاربری آنها متفاوت هستند. از v16.6 به بعد ، هر دو نسخه PowerDesigner نامیده می شوند و در یک نصب نصب می شوند.

    تاریخچه نسخه
    1989 – اولین نسخه تجاری AMC * Designer (نسخه 2.0) در فرانسه
    1992 – اولین نسخه تجاری S-Designer در ایالات متحده.
    1994 – ProcessAnalyst در سال 1994 به مجموعه اضافه شد.
    1995 – S-Designer به PowerDesigner تبدیل می شود ، AMC * Designer به PowerAMC ​​تبدیل می شود
    1997 – نسخه PowerDesigner 6.0 منتشر شد.
    1998 – WarehouseArchitect اضافه شد.
    1999 – PowerDesigner 7.0 برای استفاده از فناوری های جدید و ایجاد رابط سازگارتر با سایر محصولات Sybase بازنویسی شد.
    دسامبر 2001 – PowerDesigner 9.5 در ابتدا منتشر شد ، با نگهداری تا سال 2003 منتشر شد.
    دسامبر 2004 – نسخه 10.0 (انتشار Minerva)
    2005 – نسخه 11.0
    ژانویه 2006 – PowerDesigner 12.0 با نگاشت فراداده و ویژگی های گزارش منتشر شد
    آگوست 2006 – PowerDesigner 12.1 با پشتیبانی پیشرفته از Microsoft Visual Studio و SQL Server منتشر شد
    جولای 2007 – PowerDesigner 12.5 با مدل سازی جدید ETL (استخراج ، تبدیل ، بارگذاری) و EII (ادغام اطلاعات سازمانی) و پشتیبانی کامل از نمودارهای UML 2.0 منتشر شد
    اکتبر 2008 – PowerDesigner 15.0 با مدل معماری سازمانی جدید ، پشتیبانی از چارچوب های قابل تنظیم (چارچوب Zachman ، FEAF ، …) ، نمودار تجزیه و تحلیل تأثیر و خط ، مدل داده های منطقی ، علامت گذاری Barker’s ، پشتیبانی پروژه و موارد دیگر منتشر شد.
    نوامبر 2011 – PowerDesigner 16.0 با Shell جدید ، رابط کاربری مبتنی بر نقش ، واژه نامه ، تجزیه و تحلیل تأثیر در مخزن ، جادوگر معماری مرجع Sybase IQ ، پشتیبانی از پایگاه داده جدید ، portal پیشرفت های پورتال وب
    ژانویه 2013 – PowerDesigner 16.5 با ویژگی های جدید پشتیبانی از SAP Platform منتشر شد: SAP HANA ، SAP BusinessObjects ، SAP Netweaver و SAP Solution Manager
    مارس 2016 – PowerDesigner 16.6 با پشتیبانی از SAP HANA Calculation Views و SAP HANA Core Data Services (CDS) منتشر شد. PowerDesigner Web اکنون می تواند مدل های معماری و ملزومات سازمانی را ویرایش کند.

    PowerDesigner از استانداردهای زیر پشتیبانی می کند:

    BPEL4WS
    علامت گذاری فرآیند کسب و کار (BPMN)
    تعریف نوع سند (DTD)
    ebXML
    IDEF
    اینترنت اکسپلورر / مهندسی اطلاعات
    ممنون
    RDBMS
    قالب متن غنی (RTF)
    نمودارهای UML 2.0
    XML
    طرحواره XML

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *