شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اتودسک والت AutoDesk Vault

انجام پروژه اتودسک والت – انجام پروژه AutoDesk Vault – انجام مدل سازی با نرم افزار AutoDesk Vault –  انجام پروژه با نرم افزار اتودسک والت – انجام مدل سازی با نرم افزار اتودسک والت – انجام پروژه با نرم افزار AutoDesk Vault


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار AutoDesk Vault خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار AutoDesk Vault خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار AutoDesk Vault  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های AutoDesk Vault خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اتودسک والت AutoDesk Vault

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اتودسک والت AutoDesk Vault را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Autodesk Vault ابزاری برای مدیریت داده است که با محصولات Autodesk Inventor Series ، Autodesk Inventor Professional ، AutoCAD Mechanical ، AutoCAD Electric ، Autodesk Revit و Civil 3D محصولات یکپارچه شده است. این کمک می کند تا تیم های طراحی به دنبال کار در حال انجام و کنترل نسخه در محیط های چند کاربره باشند. این امکان را به آنها می دهد تا با تلفیق اطلاعات مربوط به محصول و کاهش نیاز به ایجاد مجدد طرح ها از ابتدا ، طرح ها را سازماندهی و استفاده مجدد کنند. کاربران می توانند داده های CAD (مانند پرونده های Autodesk Inventor ، DWG و DWF) و اسناد غیر CAD (مانند پرونده های Microsoft Word و Microsoft Excel) را ذخیره و جستجو کنند.

محیط Vault به عنوان یک برنامه سرور مشتری با بانک اطلاعاتی مرکزی SQL و برنامه های مدیریت سرور داده Autodesk (ADMS) نصب شده بر روی سرور مبتنی بر ویندوز با دسترسی مشتری اعطا شده از طریق مشتری های مختلفی مانند: Thick Client (Vault Explorer) و Integrations Application کار می کند. ADMS به عنوان واسطه عمل می کند که معاملات مشتری با بانک اطلاعات SQL را انجام می دهد. Vault Explorer به عنوان برنامه مشتری عمل می کند و در نظر گرفته شده است که در کنار نرم افزار همراه CAD اجرا شود. Vault Explorer UI (User Interface) قرار است ظاهری شبیه به Microsoft Outlook داشته باشد و می تواند ساختار پوشه Vault ، پرونده ابرداده را به صورت یک شبکه و یک صفحه پیش نمایش برای اطلاعات دقیق تر نمایش دهد.

Autodesk Vault یک سیستم نسخه نویسی پرونده است که پیشرفت همه ویرایش های یک پرونده را “ثبت” می کند. کلیه پرونده ها و ابرداده های مرتبط با آنها در سیستم مدیریت داده پایه SQL فهرست بندی می شوند و از رابط مشتری Vault قابل جستجو هستند. اطلاعات دیگر در مورد پرونده ها شامل تاریخچه نسخه ، موارد استفاده (متشکل از لیستی از کودکان) ، “Where used” (لیستی از همه والدین) و همچنین یک وزن سبک قابل مشاهده در قالب فایل قالب وب Autodesk (DWF) است. که بطور خودکار هنگام ورود به سیستم منتشر می شود. هنگامی که کاربران قصد ویرایش یک پرونده را دارند ، پرونده بررسی می شود و ویرایش ها انجام می شوند. هنگامی که کاربر از تغییرات راضی شد ، پرونده بررسی شده و نسخه جدید فایل ، شامل تغییرات جدید ، پس از آن در دسترس برای سایر کاربران در گروه کاری قرار می گیرد. تغییرات پرونده در فرآیند (ذخیره فایل) تا زمان بررسی تغییرات ، از سایر کاربران پنهان می شود. با ویرایش ، تغییر نام و تغییر نام پرونده ها در ساختار پوشه ، پایگاه داده Vault به طور خودکار تمام منابع پرونده را در پرونده های مرتبط به روز می کند.

Vault برای استراتژی های اصلی مدیریت داده برای محصولات طراحی Autodesk در نظر گرفته شده است و بنابراین افزودنی های بسیاری از راه حل های طراحی Autodesk دارد.

ADMS همچنین نقش مهمی را برای میزبان مرکز Content Inventor Autodesk (کتابخانه قطعات استاندارد) برای استفاده توسط Inventor در صورت تمایل که در یک مکان مرکزی میزبان باشد ، ایفا می کند.

Autodesk Vault در ابتدا با عنوان truEVault شناخته می شد. بخشی از کسب یک شرکت به نام truEInnovations، Inc مستقر در ایگان ، مینسوتا. truEInovations توسط دو کارآفرین به نام های برایان Roepke و دین Brisson در سال 1999 آغاز شده است.

پس از کسب دارایی truEInovations توسط Autodesk در سال 2003 ، Autodesk با ادغام Autodesk Inventor شروع به ادغام بیشتر محصول در خط تولید محصولات نمود.

خانواده محصولات Autodesk Vault یک دسته از محصولاتی هستند که هر یک عملکرد افزایشی نسبت به محصول قبلی ارائه می دهند. در حالی که پایه “خرک Autodesk” با بسیاری از برنامه های طراحی Autodesk درج شده است. عملکرد اضافی بر اساس نیاز سازمان در دسترس است. محصولات زیر بخشی از Autodesk Vault Family است.

Vault – مدیریت داده های کار در فرایند
کارگروه Vault – شخصی سازی ، مدیریت تجدیدنظر و امنیت
Vault Professional – توانایی های سطح حرفه ای مانند ادغام ERP ، استاد مورد و موارد دیگر
توجه: برای نسخه 2011 ، تولید خرک Autodesk به Autodesk Vault Professional تغییر نام داد. این همچنین در نسخه های قبلی با عنوان Autodesk Productstream شناخته می شد. پس از آن ، خانواده با بازنشستگی همکاری Autodesk Vault ، برای نسخه 2014 ساده شدند

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *