شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ای دبلیو آر AWR

انجام پروژه ای دبلیو آر – انجام پروژه AWR – انجام مدل سازی با نرم افزار AWR –  انجام پروژه با نرم افزار ای دبلیو آر – انجام مدل سازی با نرم افزار ای دبلیو آر – انجام پروژه با نرم افزار AWR – انجام پروژه ای دبلیو ار – انجام پروژه با نرم افزار ای دبلیو ار – انجام مدل سازی با نرم افزار ای دبلیو ار


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار AWR خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار AWR خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار AWR  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های AWR خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ای دبلیو آر AWR

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ای دبلیو آر AWR را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



شرکت AWR یک شرکت نرم افزاری طراحی اتوماسیون طراحی الکترونیکی (EDA) است ، که قبلاً با عنوان تحقیقات موج کاربردی شناخته می شد و سپس توسط National Instrument خریداری شده است.

این شرکت نرم افزارهای مهندسی را توسعه ، بازاریابی ، فروش و پشتیبانی می کند ، که محیط رایانه ای را برای طراحی سخت افزار برای محصولات دیجیتال بی سیم و پر سرعت فراهم می کند. از نرم افزار AWR برای فرکانس رادیویی (RF) ، مایکروویو و مدار آنالوگ با فرکانس بالا و طراحی سیستم استفاده می شود. برنامه های معمولی شامل سیستم های ارتباطی تلفن همراه و ماهواره ای و الکترونیک دفاعی شامل رادار ، جنگ الکترونیکی و سیستم های هدایت است.

مجموعه محصولات AWR شامل دفتر مایکروویو ، سیستم ویژوال شبیه ساز (VSS) ، آنالوگ Office ، APLAC ، AXIEM و Analist است. مشتریان AWR شامل شرکت هایی هستند که در طراحی و توسعه نیمه هادی های سیگنال آنالوگ و مختلط ، تجهیزات ارتباطات بی سیم ، هوافضا و سیستم های دفاعی شرکت دارند.

این شرکت در سال 1994 توسط جوزف ا. پكارك  (با تد. میكاسكو و استفان م. ماس) و پاول کامرون از هواپیمای هوز در فولرتون كالیفرنیا تأسیس شد. اولین بار به عنوان تحقیقات موج کاربردی تاسیس شد ، AWR به منظور بهبود راندمان طراحی برای فرکانس رادیویی و مدار مایکروویو و طراحی سیستم ایجاد شد. چشم انداز این شرکت تهیه یک محیط اتوماسیون طراحی الکترونیکی شی گرا مدرن است که می تواند با یکپارچه کردن ورود و طرح شماتیک ، طراحی الکترونیکی با فرکانس بالا را ساده تر کند. الکترومغناطیسی (EM) و تئوری مدار. فرکانس و روش دامنه زمانی.

سرمایه گذاران AWR شامل CMEA Ventures ، Intel Capital و Synopsys Inc. در سال 1998 این شرکت نرم افزار Microwave Office را که شامل EM ، شبیه سازی مدار و ضبط شماتیک است ، در سمپوزیوم بین المللی مایکروویو در بالتیمور ، مریلند نشان داد.

در 2010 ، رقبای اصلی شرکت AWR شامل بخش EEsof EDA از Agilent Technologies ، شرکت Ansoft و سیستم های طراحی Cadence بود.

در سال 1999 AWR شرکت ICUCOM ، تروی ، نیویورک را به دست آورد. با استفاده از این اکتساب ، AWR نرم افزار شبیه سازی سیستم های ارتباطی موسوم به ACOLADE را ، برای تجزیه و تحلیل پیوند ارتباط پیشرفته و محیط طراحی ، به دست آورد. AWR این نرم افزار را مجدداً مهندسی کرد و فناوری و کتابخانه ها را به ابزاری جدید تبدیل کرد: Visual System Simulator (VSS) ، که در سال 2002 معرفی شد.

در سپتامبر 2005 ، AWR APLAC Solutions ، Oy ، از Espoo ، فنلاند را بدست آورد. AWR APLAC را به دست آورد ، که نرم افزار شبیه سازی و آنالیز را برای طراحی آنالوگ و رادیو فرکانس (RF) تهیه کرد. از فناوری طراحی RF APLAC در مدارهای مجتمع RF تلفنی استفاده شده است.

در سال 2008 AWR به دست آورد فن آوری شبیه سازی و تحقیقات کاربردی (STAAR) ، در Mequon ، ویسکانسین. STAAR قابلیت شبیه سازی و تجزیه و تحلیل 3D FEM EM را به صورت موازی توسعه داده و به عنوان نرم افزار Analyst به بازار عرضه شده است.

AWR در سال 2011 با حدود 58 میلیون دلار توسط ملی سازان خریداری شد.

در ژانویه سال 2020 سیستم های طراحی Cadence ، شرکت تملک شرکت AWR از سازهای ملی را به پایان رساند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *