شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اتودسک رویت مپ AutoDesk Revit MEP

انجام پروژه اتودسک رویت مپ – انجام پروژه AutoDesk Revit MEP – انجام مدل سازی با نرم افزار AutoDesk Revit MEP –  انجام پروژه با نرم افزار اتودسک رویت مپ – انجام مدل سازی با نرم افزار اتودسک رویت مپ – انجام پروژه با نرم افزار AutoDesk Revit MEP


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار AutoDesk Revit MEP خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار AutoDesk Revit MEP خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار AutoDesk Revit MEP می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های AutoDesk Revit MEP خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اتودسک رویت مپ AutoDesk Revit MEP

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اتودسک رویت مپ AutoDesk Revit MEP را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Autodesk Revit یک نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان برای معماران ، معماران منظر ، مهندسان سازه ، مهندسین مکانیکی ، برق و لوله کشی (MEP) ، طراحان و پیمانکاران است. این نرم افزار اصلی توسط Charles River Software ساخته شده است ، که در سال 1997 تاسیس شد ، در سال 2000 با تغییر نام شرکت Revit Technology و در سال 2002 توسط Autodesk خریداری شد. عناصر و دسترسی به اطلاعات ساختمان از بانک اطلاعاتی مدل ساختمان. Revit یک مدل سازی اطلاعات ساختمان 4D است که با ابزارهایی برای برنامه ریزی و ردیابی مراحل مختلف چرخه عمر ساختمان ، از مفهوم گرفته تا ساخت و ساز و بعد تعمیر و نگهداری و / یا تخریب قادر است.

Charles River Software در نیوتن ماساچوست ، در 31 اکتبر 1997 ، توسط لئونید رئیز و ایروین جونگریس ، توسعه دهندگان اصلی نرم افزار PTC’s Pro / Engineer برای طراحی مکانیکی ، با هدف آوردن قدرت مدل سازی پارامتری به صنعت ساختمان تاسیس شد ( PTC قبلاً سعی کرده بود که نتواند نرم افزار Reflex را که اخیراً خریداری شده بود به بخش ساخت و ساز بازاریابی کند. با بودجه سرمایه گذاران سرمایه گذار Atlas Venture و North Bridge Venture Partners ، Raiz و Jungreis چندین توسعه دهنده نرم افزار و معمار را استخدام کردند و شروع به تولید Revit در C ++ روی پلت فرم مایکروسافت ویندوز کردند. در سال 1999 آنها دیو لمونت را به عنوان مدیرعامل استخدام كردند و اعضای هیئت مدیره را استخدام كردند جان هیرشتك ، بنیانگذار SolidWorks ، و Arol Wolford ، بنیانگذار CMD Group.

از ابتدا قرار بود Revit به معماران و دیگر متخصصان ساختمان اجازه دهد تا با ایجاد یک مدل سه بعدی پارامتری که هم شامل هندسه و هم طراحی و غیر هندسی طراحی و ساخت و ساز است ، یک ساختمان را طراحی و مستند سازند ، که به عنوان مدل سازی اطلاعات ساختمان نیز شناخته می شود. یا BIM (1975 Eastman C.). در آن زمان ، چندین بسته نرم افزاری دیگر – مانند ArchiCAD و Reflex – یک مدل ساختمان مجازی سه بعدی ارائه می دادند و به کاربر اجازه می دادند تا اجزای جداگانه را از طریق پارامترها (مؤلفه های پارامتری) کنترل کند. دو تفاوت اساسی در Revit این بود که کاربران به جای یک زبان برنامه نویسی ، اجزای پارامتری را در “ویرایشگر خانواده” گرافیکی ایجاد می کردند ، و مدل تمام روابط بین اجزا ، نماها و حاشیه نویسی ها را ضبط می کرد به گونه ای که تغییری در هر عنصر به طور خودکار تبلیغ می شود تا مدل حفظ شود. سازگار است. به عنوان مثال ، جابجایی یک دیوار به روزرسانی شده دیوارها ، کفها و سقفهای همسایه ، اصلاح قرارگیری و مقادیر ابعاد و یادداشت ها ، تنظیم قسمتهای کف گزارش شده در برنامه ها ، نمایش قسمتهای redrew ، و غیره. — به گونه ای که مدل بهم متصل شود و تمام مستندات. هماهنگ مفهوم ارتباط دو طرفه  بین مؤلفه ها ، نماها و حاشیه نویسی ها یکی از ویژگی های متمایز Revit برای بسیاری از نسخه ها بود. سهولت در ایجاد تغییر باعث الهام بخشیدن به نام Revit ، انقباضی از Revise-Instantly. در قلب Revit یک موتور انتشار پارامتری تغییر است که به یک فناوری جدید ، پارامترهای محور محتوا وابسته است ، که مقیاس پذیرتر از پارامترهای متغیر و تاریخ محور است که در نرم افزار CAD مکانیکی استفاده می شود.  اصطلاح ساختمان ساختمان پارامتری به تصویب رسید که تغییرات در پارامترها کل مدل ساختمان و مستندات مرتبط را هدایت می کند ، نه فقط اجزای فردی.

این شرکت در ژانویه سال 2000 به Revit Technology Corporation تغییر نام یافت. Revit نسخه 1.0 در 5 آوریل 2000 منتشر شد. این نرم افزار به سرعت پیشرفت کرد و نسخه های 2.0 ، 3.0 ، 3.1 ، 4.0 و 4.1 در آگوست 2000 منتشر شد. اکتبر 2000؛ فوریه 2001؛ ژوئن 2001؛ نوامبر 2001؛ و به ترتیب ژانویه 2002.

این نرم افزار در ابتدا فقط به عنوان اجاره ماهیانه ارائه می شد و امکان خرید آن وجود ندارد. مجوزها توسط یک فرآیند کاملاً خودکار کنترل می شدند ، نوآوری در زمانی که مداخله انسانی و انتقال دستی کدهای مجوز برای خرید انواع دیگر نرم افزارهای طراحی لازم بود.

Autodesk که به دلیل خط تولید اتوکد مشهور است ، شرکت بازسازی فناوری مستقر در ماساچوست را با قیمت 133 میلیون دلار در سال 2002 خریداری کرد. خرید امکان تحقیق ، توسعه و بهبود بیشتر نرم افزار را فراهم کرد. Autodesk نسخه های مختلف Revit را از سال 2004 منتشر کرده است. در سال 2005 ساختار Revit معرفی شد ، سپس در سال 2006 Revit MEP. پس از انتشار 2006 ، ساختمان Revit به Revit Architecture تغییر نام داد.

از Revit 2013 ، رشته های مختلف در یک محصول قرار گرفته اند ، به سادگی Revit نامیده می شود.

در سال 2012  Revit LT  جدیدترین نسخه Revit در بازار شد. این نسخه Lite از Revit است با تعدادی از ویژگی های مانند رندر و محیط های چند کاربر حذف شده است.

Autodesk با داشتن بستر Revit خود ، در بازار BIM به همراه Nemetschek (سازندگان ArchiCAD ، AllPlan] و Vectorworks) و Gehry Technologies با پروژه دیجیتال مبتنی بر CATIA بازیگر مهمی است.

از آنجا که Revit 2013 تمام عملکردهای Revit در یک محصول موجود است.

در سال 2013 ، Autodesk ویژگی محدود Revit LT را برای بازار سطح ورود در کنار نسخه کامل Revit 2013 منتشر کرد.  در همان سال ، Autodesk شروع به معرفی مجوز اجاره برای برخی از محصولات خود از جمله Revit کرد.

Autodesk بسته های مختلفی را می نامد که آنها را با نام ساختمان طراحی سوئیت به فروش می رساند و سوئیت های Premium و Ultimate شامل Revit می شوند.

Revit در محلی سازی های چند زبان موجود است: انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، ایتالیایی ، روسی ، لهستانی ، چک ، چینی ، ژاپنی و کره ای.

با انتشار Revit 2006 Autodesk پشتیبانی از ویندوز 32 بیتی را کاهش داد.

Revit می تواند به عنوان یک ابزار همکاری بسیار قدرتمند بین رشته های مختلف در حوزه طراحی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. رشته های مختلفی که از Revit استفاده می کنند از منظر منحصر به فرد به برنامه نزدیک می شوند. هریک از این دیدگاه ها در تکمیل وظیفه آن رشته متمرکز شده است. شرکتهایی که این نرم افزار را پذیرفته اند ابتدا روند جریان کاری موجود را بررسی می کنند تا مشخص کنند آیا چنین ابزار همکاری مفصلی لازم است یا خیر.

علاوه بر این اخیر در موارد استفاده و اجرای رابط برنامه نویسی گرافیکی Apache دارای مجوز Dynamo است. دینامو شبیه به زبان و محیط برنامه نویسی بصری Grasshopper برای Rhino است. علاوه بر رابط مبتنی بر گره ، دینامو را می توان با زبان Design Script و Python نوشتاری کرد.

محیط کار Revit به کاربران امکان می دهد کل ساختمان ها یا مجامع (در محیط پروژه) یا اشکال سه بعدی فردی (در محیط ویرایشگر خانواده) را دستکاری کنند. از ابزارهای مدل سازی می توان با اجسام جامد از پیش ساخته یا مدل های هندسی وارد شده استفاده کرد. با این حال ، Revit یک مجری NURBS نیست و همچنین توانایی دستکاری چند ضلعی های فردی یک شیء را ندارد ، مگر در بعضی از انواع خاص اشیاء مانند سقف ، اسلب و زمین یا در محیط ماساژ.

Revit شامل دسته بندی اشیاء (“خانواده ها” در اصطلاحات Revit). اینها در سه گروه قرار می گیرند:

خانواده های سیستم ، مانند دیوارها ، کفها ، سقفها و سقفها که در داخل یک پروژه ساخته شده اند
خانواده ها / اجزای قابل بارگیری ، که با بدوی (اکستروژن ، رفتگر و غیره) ساخته شده اند جدا از این پروژه و برای استفاده در پروژه بارگیری می شوند.
In-Place Families ، که در داخل یک پروژه با همان ابزار ابزار به عنوان اجزای قابل بار در داخل ساخته می شوند
یک کاربر با تجربه می تواند خانواده های واقع بینانه و دقیقی ایجاد کند ، از مبلمان  گرفته تا وسایل روشنایی ،  و همچنین وارد کردن مدل های موجود از دیگر برنامه ها. خانواده های Revit می توانند به عنوان مدلهای پارامتری با ابعاد و خصوصیات ایجاد شوند. این به کاربران امکان می دهد با تغییر پارامترهای از پیش تعریف شده از قبیل قد ، عرض یا شماره در مورد آرایه ، یک مؤلفه خاص را تغییر دهند. در این روش یک خانواده هندسی را تعریف می کند که توسط پارامترها کنترل می شود ، هر ترکیبی از پارامترها می تواند به عنوان یک نوع ذخیره شود و هر یک از وقایع (به عنوان مثال در Revit) یک نوع نیز می تواند شامل تغییرات دیگری باشد. به عنوان مثال ، درب در نوسان ممکن است یک خانواده باشد. این ممکن است دارای انواع مختلفی باشد که اندازه های مختلف را توصیف می کند و مدل ساختمان واقعی نمونه هایی از این نوع را در دیوارها قرار می دهد که پارامترهای مبتنی بر نمونه می توانند سخت افزار درب را برای هر یک از درب های منحصر به فرد مشخص کنند.

با توجه به حق چاپ در کار پروژه ، نادیده گرفتن و غیر عملی بودن امکان تهیه مدل های پروژه Revit کاملاً مدل سه بعدی به ندرت و غیر عملی است. در واقع با توجه به اینکه اکثر پروژه ها دارای خاص بودن سایت هستند و موافق هستند ، به دست آوردن مدل موجود در بسیاری از موارد نامناسب است. با این حال ، شرایطی وجود دارد که شیوه های جدید یا دانش آموزانی که در حال یادگیری Revit هستند ، نیاز به مراجعه به مدل های کامل دارند. منابع برای این محدود است ، با این حال ، آنها را می توان در وب سایتهایی مانند BIMGallery خریداری کرد و از وب سایت هایی مانند GrabCad بارگیری کرد. فایلهای مدل Revit همچنین با استفاده از رشته “جستجوی گوگل” “فهرست” + rvt “+” مرکزی “-html -htm -php قرار گرفته اند.

اگرچه نرم افزار Revit با تعداد زیادی خانواده در خارج از جعبه (OOTB) همراه است ، اما محدود هستند ، بنابراین کاربران می توانند نیاز به ایجاد خانواده های خود یا خرید آنها از فروشگاه های آنلاین مانند Plansort ، Bimbandit یا Andekan پیدا کنند. تعدادی وب سایت به صورت رایگان خانواده ها را ارائه می دهند از جمله Revit City ، AUGI ، BIMobject ، BIMsmith ، کتابخانه ملی Bim و BIM & CO.

در سال 2011 ، دینامو  به صورت بتا منتشر شد که به اولین اجازه می دهد برنامه نویسی مستقیم از رفتار اجزای میزبان از طریق رابط گره کشیدن و رها کردن برنامه نویسی کند. این شبیه به روشی است که زبان برنامه نویسی بصری Grasshopper 3D روی اشیاء موجود در Rhinoceros 3D کار می کند.

هنگامی که کاربر یک ساختمان ، مدل یا هر نوع شیء دیگری را در Revit ایجاد می کند ، ممکن است از موتور ارائه دهنده Revit برای ایجاد تصویر واقعی تر از آنچه در غیر اینصورت یک مدل بسیار نمودار است استفاده کند. این یا با استفاده از مدل premade ، دیوار ، کف و غیره ، ابزار ، یا ساخت مدل ، دیوار ، مواد و غیره انجام می شود. Revit 2010 همراه با یکسری از مواد از پیش تعریف شده است که هر یک از آنها قابل تغییر است. خواسته های کاربر کاربر همچنین می تواند با یک ماده “عمومی” شروع کند. با این کار کاربر می تواند چرخش ، اندازه ، روشنایی و شدت بافت ها ، نقشه های براق (همچنین به نام های shinemaps نیز شناخته شود) ، نقشه های شفافیت ، نقشه های بازتاب ، نقشه های بازتابی مور ، نقشه های سوراخ و نقشه های دست انداز را تنظیم کرده و از آن خارج شود. بخشی از نقشه را و فقط با استفاده از لغزنده ها برای هر یک (یا همه یا هیچ) ویژگی های فوق الذکر بافت.

رندر مبتنی بر ابر با افزونه آزمایشی لقب Project Neon ، واقع در Autodesk Labs در مراحل بتا است و به کاربر این امکان را می دهد تا به جای محلی از طریق رایانه های شخصی خود ، تصاویر خود را از طریق حساب Autodesk ارائه دهد. مدل های Revit همچنین ممکن است برای پروژه های پیشرفته تر رندر و پویانمایی که بیشتر اطلاعات مربوط به مواد و شیء آنها حفظ می شود ، مستقیماً به Autodesk 3ds Max (نسخه 2013 و بعد از آن) وصل شوند. نیاز به اصلاح

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *