شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه پی دی ام اس PDMS

انجام پروژه پی دی ام اس – انجام پروژه PDMS – انجام مدل سازی با نرم افزار PDMS –  انجام پروژه با نرم افزار پی دی ام اس – انجام مدل سازی با نرم افزار پی دی ام اس – انجام پروژه با نرم افزار PDMS


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار APDMS خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار APDMS خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار APDMS  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های PDMS خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه پی دی ام اس PDMS

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی پی دی ام اس PDMS را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



PDMS (سیستم مدیریت طراحی گیاهان) همانطور که در صنعت 3D CAD مشهور است ، بسته نرم افزاری طراحی مهندسی و کنترل شده توسط مهندسین برای پروژه های مهندسی ، طراحی و ساخت در پروژه های برون مرزی و دریایی است.

مرکز طراحی رایانه (یا CADCentre همانطور که بیشتر به آن اشاره می شد ، و بعداً به طور رسمی تبدیل شد) در کمبریج ، انگلستان ، انگلستان در سال 1967 توسط وزارت فناوری انگلستان ایجاد شد. مأموریت آن توسعه تکنیک های طراحی به کمک رایانه و ترویج تصاحب آنها توسط صنعت انگلیس بود. این مرکز تحقیقات CAD بسیار پیشگامانه انجام داده است ، و بسیاری از اعضای اولیه کار خود در جامعه جهانی CAD مانند برادران دیک نیول و مارتین نیول برجسته شدند.

دیک نیول بر ایجاد سیستم مدیریت طراحی گیاه (PDMS) برای طراحی بوته فرآیندهای سه بعدی نظارت داشت. وی بعداً دو شرکت نرم افزاری – کمبریج تعاملی سیستم ها (CIS) را که به سیستم Medoza 2D / 3D CAD مشهور بود ، و Smallworld با نام کوچک Smallworld GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) مشهور کرد. مارتین نیول بعداً به دانشگاه یوتا رفت و در آنجا کارهای پیشگویی در مدل سازی سه بعدی انجام داد. او همچنین یکی از سازندگان PostScript بود.

متعاقباً دولت انگلیس از طریق گروه فناوری بریتانیا (BTG) یک شرکت جداگانه ، Compeda Ltd را برای بهره برداری از نرم افزارهای توسعه یافته و متعلق به دولت تأسیس کرد و آنها بازاریابی و پشتیبانی کاربر PDMS را به دست گرفتند ، در حالی که این نرم افزار همچنان توسط توسعه یافت CADCentre ، با بودجه شرکت Compeda.

هنگامی که دولت انگلستان تصمیم گرفت هر آنچه را که نیازی به مالکیت دولت نبود ، خصوصی سازی (فروش) کند ، شرکت Compeda Ltd با مبلغ منفی خالص به شرکت Prime Computer فروخته شد. Prime Computer تصمیم گرفت که PDMS هیچ ارزش تجاری و آینده ای ندارد و حقوق بازاریابی محصول را به CADCentre بازگرداند.

CADCentre خصوصی شد و در سال 2001 نام خود را به AVEVA تغییر داد.

آخرین نسخه ، از ژوئیه سال 2015 ، AVEVA PDMS 12.1.SP4.23 است

AVEVA آخرین نسخه PDMS را معرفی کرده است. AveVA Everything 3D (E3D). نسخه فعلی AVEVA Everything 3D 2.1 است (انتظار می رود خیلی زود 3.1 را راه اندازی کند)

AVEVA Everything 3D با UI جدید و با عملکردهای پیشرفته معرفی شده است. سهولت مدل سازی ، عملکرد مدل سازی سریع ، کاربرپسند تر.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *