شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه مینی تب Minitab

انجام پروژه مینی تب – انجام پروژه Minitab – انجام مدل سازی با نرم افزار Minitab –  انجام پروژه با نرم افزار مینی تب – انجام مدل سازی با نرم افزار مینی تب – انجام پروژه با نرم افزار Minitab


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Minitab خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Minitab خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Minitab  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Minitab خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه مینی تب Minitab

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی مینی تب Minitab را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Minitab یک بسته آماری است که در سال 1972 توسط محققان باربارا اف. رایان ، توماس A. رایان ، جونیور و برایان لاینر در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا تهیه شده است. این نسخه به عنوان نسخه سبک OMNITAB 80 ، یک برنامه تحلیل آماری توسط NIST آغاز شد. . نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری مانند Minitab ، محاسبات و ایجاد نمودار را خودکار می کند و به کاربر امکان می دهد تا بیشتر روی تجزیه و تحلیل داده ها و تفسیر نتایج متمرکز شود. با سایر نرم افزارهای Minitab، LLC سازگار است.

Minitab یک بسته آماری است که در سال 1972 توسط محققان باربارا اف. رایان ، توماس A. رایان ، جونیور و برایان لاینر در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا تهیه و ساخته شد. این نسخه به عنوان نسخه سبک OMNITAB 80 ، یک برنامه تحلیل آماری توسط NIST آغاز شد. ، که در سالهای 1962-1964 توسط جوزف هیلسنرات به عنوان برنامه OMNITAB برای IBM 7090 تصور شد.  اسناد مربوط به OMNITAB 80 آخرین بار در سال 1986 منتشر شد ، و از آن زمان تاکنون هیچ پیشرفت مهمی صورت نگرفته است.

Minitab توسط Minitab ، LLC ، یک شرکت خصوصی مستقر در کالج ایالتی ، پنسیلوانیا توزیع می شود.

Minitab، LLC همچنین نرم افزارهای دیگری را تولید می کند که می تواند در رابطه با Minitab مورد استفاده قرار بگیرد ؛  Quality Trainer یک بسته الکترونیکی است که eLearning را آموزش می دهد و ابزارها و مفاهیم آماری را در زمینه ارتقاء کیفیت و همراهی توسط Minitab ابزاری برای مدیریت شش سیگما و ناب است. تولید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *