شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ام اس سی مارک MSC MARC

انجام پروژه ام اس سی مارک – انجام پروژه MSC MARC – انجام مدل سازی با نرم افزار MSC MARC –  انجام پروژه با نرم افزار ام اس سی مارک – انجام مدل سازی با نرم افزار ام اس سی مارک – انجام پروژه با نرم افزار MSC MARC


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار MSC MARC خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار MSC MARC خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار MSC MARC  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های MSC MARC خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ام اس سی مارک MSC MARC

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ام اس سی مارک MSC MARC را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



MSC Marc یک نرم افزار تجزیه و تحلیل عناصر محدود غیرخطی است که برای شبیه سازی رفتار مواد پیچیده و تعامل تحت تغییر شکل ها و سویه های بزرگ استفاده می شود. همچنین می تواند سناریوهای چند فیزیکی را در رفتارهای ساختاری ، حرارتی ، پیزوالکتریک ، الکترواستاتیک ، مغناطیسی و الکترومغناطیسی شبیه سازی کند. برای تجزیه و تحلیل ساختارهای متحمل تحریفات بزرگ ، و انتشار ترک ، از ریمشینگ اتوماتیک دو بعدی و سه بعدی استفاده می کند.

مارک اولین نرم افزار تجاری اجزای محدود غیرخطی تجاری بود که توسط شرکت تحقیقاتی تجزیه و تحلیل مارک ایجاد شد و در سال 1971 توسط دکتر پدرو مارکال تأسیس شد. در سال 1999 توسط شرکت نرم افزار MSC خریداری شد. Mentat یک پردازنده اختصاصی قبل و بعد از پردازش است که برای پشتیبانی از مارک استفاده می شود.

سازه ها و سیستم های مهندسی غالباً از مواد غیرخطی استفاده می کنند و تعاملات پیچیده ای را بین قسمت های مختلف تجربه می کنند. به عنوان مثال ، منحنی استرس کرنش یک الاستومر بسیار غیرخطی است.  در حین نصب ، اجزای الاستومری می توانند بر روی خود قرار بگیرند و می توانند تحت فشار قرار گیرند. خاصیت آنها با توجه به دما و زمان تغییر می کند. این غیرخطی ها غالباً به سه دسته عمده تقسیم می شوند ، یعنی غیر خطی بودن شرایط هندسی ، ماده ای و مرزی. مارک برای انجام تجزیه و تحلیل عناصر محدود سازه ها حساب می کند که تمام این غیرخطی ها را در یک ، دو و سه بعد حساب می کند.

از مارک می توان برای اجرای انواع مختلف شبیه سازی مکانیکی استفاده کرد.

استاتیک خطی
دینامیک خطی
آمار غیرخطی
پویایی غیرخطی
زحمت کشیدن
انتقال حرارت
انتشار
الکترومغناطیس
الکترواستاتیک
مغناطیسی
مارك همچنين مي تواند پديده هاي جسمي زوجي را شبيه سازي كند:

فنی
برق-حرارتی-مکانیکی
پیزوالکتریک
گرمایش القایی
حرارتی-برقی (گرمایش ژول)
مگنتودینامیک-حرارتی
مغناطیسی- ساختاری
مغناطیسی – حرارتی
فرمولاسیون سازنده مختلفی در طول شبیه سازی ها به کار می رود تا رفتار مواد مورد استفاده در طرح ها را نشان دهد. از مارک می توان برای مدل سازی موادی مانند:

فلزات ، زیر و بالاتر از نقطه عملکرد
مواد کامپوزیت
واشر
آلیاژهای حافظه شکل ترمومکانیکی
خاکها
فلزات پودر
بتن
الاستومرها
پلاستیک

مارک در صنایع مختلفی از جمله خودرو ، هوافضا ، ماشین آلات ، الکترونیک ، زیست پزشکی ، نفت و گاز ، کالاهای مصرفی و بسته بندی ، ساخت ، مهندسی عمران و معدن مورد استفاده قرار می گیرد تا مشکلات غیرخطی پیچیده ای را شامل شود که شامل تغییر شکل ها و فشارهای زیاد ، تعامل با مخاطب ، آسیب ، شکستگی و شکست

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *