شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه لایوت ادیتور LayOut Editor

انجام پروژه LayOut Editor – انجام پروژه لایوت ادیتور – انجام مدل سازی با نرم افزار لایوت ادیتور –  انجام پروژه با نرم افزار لایوت ادیتور – انجام مدل سازی با نرم افزار LayOut Editor – انجام پروژه با نرم افزار LayOut EditorADS – انجام پروژه لی اوت ادیتور – انجام مدل سازی با نرم افزار لی اوت ادیتور –  انجام پروژه با نرم افزار لی اوت ادیتور


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار LayOut Editor خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار LayOut Editor خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار LayOut Editor  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های LayOut Editor خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.



چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی لایوت ادیتور LayOut Editor را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



ویرایشگر چیدمان مدار مجتمع یا ویرایشگر طرح بندی IC یک ابزار نرم افزاری اتوماسیون طراحی الکترونیکی است که به کاربر اجازه می دهد اشکال و الگوهای شکل دهنده یک مدار مجتمع را دیجیتالی کند. به طور معمول نمای شامل قطعات (معمولاً به صورت pcell) ، مسیرهای مسیریابی فلزی ، ویاس و پین های برقی است. نرم افزارهایی از این نوع شبیه به نرم افزارهای تهیه پیش نویس رایانه ای هستند ، اما برای کار طرح بندی مدار یکپارچه تخصصی است. جریان معمولی برای چیدمان مدارهای آنالوگ ممکن است:

1. مهندس چیدمان شماتیک را از طریق طراح به صورت الکتریکی دریافت می کند
2. یا ابزار یا مهندس چیدمان یک نمای فیزیکی از مدار شامل تمام اجزای مورد نیاز ، سیم ، لایه و لنت ایجاد می کند.
3. مهندس طرح ، اجزای سازنده را به حداقل می رساند تا هم ناحیه مورد نیاز و هم اثرات منفی انگل طرح را بر عملکرد مدار به حداقل برساند و همچنین مسیریابی کارآمد را به قطعات منتقل کند.
4- مهندس چیدمان در بعضی مواقع از مسیریابی فلز و سایر لایه ها برای اتصال همه اجزا استفاده می کند ، مجدداً برای جلوگیری از انگل های طرح ناخواسته از مراقبت مجدد مراقبت می کند.
5- مهندس چیدمان از چک های DRC و LVS استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که مدار هم ساخته شده و هم عملکردی دارد. ابزارهای دیگر شامل تأیید حل مسئله برای بررسی مشخصات مهم از قبیل مقاومت در برابر دستگاه و منشأاتی از قبیل الکترومغالی یا سیمهای خیلی نازک و در نتیجه سوزاندن سیمها باعث ایجاد شورت یا مدارهای باز می شوند.
6. سایر چک ها شامل ESD ، XOR ، EOS و تأیید با ریخته گری به نام Mebes check هستند تا از الگوریتم های بولی تولید لایه های ماسک اطمینان حاصل شود. تولید بولی تقریباً در ویرایشگر طرح انجام می شود.
چیدمان قبلاً روی چوبها و حیاط رشته ها برای اجزای بسیار اساسی انجام می شد. ظهور رایانه ها به ویژه مادربردهای رایانه ای و مینی رایانه ها باعث شد تا چیدمان به دنیای دیجیتال رایانه ها بیاید. در دهه 80 و 90 کاملاً ویرایش چیدمان روی رایانه شخصی با استفاده از ابزارهایی مانند IC Edators ، L-Edit و دیگران انجام شد. سایر ویرایشگران طرح از توپ های بزرگ مانند دستگاه با کلیک استفاده می کنند. ویرایشگرهای چیدمان بیشتر از طریق امثال Cadence Virtuoso و Mentor به دنیای سرور منتقل شده اند ، گرچه برخی از آنها هنوز از طریق ابزارهای رایانه ای از طریق ابزارهایی مانند L-Edit انجام می شوند اما متأسفانه انتخاب چندانی در بازار رایانه های شخصی وجود ندارد هر چند چند استثنا وجود دارد. به عنوان سحر و جادو و Klayout اما اینها بیشتر برای ابزارهایی استفاده می شوند از جمله برای مشاهده فایل های GDS که ویرایشگرهای کامل طرح ندارند همانطور که در دهه 90 وجود داشت.
ویرایشگرهای چیدمان برای مقابله با تعداد روز افزون دستگاه و مواردی که قبل از زمانی که تعداد دستگاه ها کوچکتر بودند و هندسه ها بسیار بزرگتر بودند ، در پیچیدگی و عملکردی رشد کرده اند.
از زمان معرفی RF و هندسه های کوچکتر ، ویرایشگران چیدمان شروع به ترکیب سایر ابزارها برای دیدن انگل ها کرده اند. مهندسین چیدمان بعضا طراحان فیزیکی خوانده می شوند زیرا طرح زیادی در دستگاه در بلوک های دیجیتال ایجاد می شود. این کار با ابزارهایی مانند Cadence Encounter یا Synopsys انجام می شود. از آنجا که سیم کشیده شده در ویرایشگر طرح کاملاً ایده آل است که واقعیت هندسه های تراشه فیزیکی را نشان نمی دهد. سیم ها در واقع بیشتر شبیه رشته های ناقص هستند که برخی از مناطق نازک تر و ضخیم تر از مناطق دیگر هستند. به جای اینکه کاملاً مربع روی ویرایشگر طرح باشد ، انتهای آن گردتر است. بعضی اوقات این نواقص باید توسط ویرایشگر طرح منعکس یا استخراج شود و به طراح مدار برگردانده شود تا آنها بتوانند آنچه را که شبیه سازی RCX نامیده می شود را اجرا کنند تا این پارازیت های فیزیکی را در نظر بگیرند.
در بعضی موارد ، مهندس طرح برای ساده کردن طرح درخواست تغییرات جزئی در شماتیک می دهد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *