شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه نوت پد پلاس پلاس NotePad++

انجام پروژه نوت پد پلاس پلاس – انجام پروژه NotePad++ – انجام مدل سازی با نرم افزار NotePad++ –  انجام پروژه با نرم افزار نوت پد پلاس پلاس – انجام مدل سازی با نرم افزار نوت پد پلاس پلاس – انجام پروژه با نرم افزار NotePad++


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار NotePad++ خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار NotePad++ خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار NotePad++  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های NotePad++ خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه نوت پد پلاس پلاس NotePad++

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی نوت پد پلاس پلاس NotePad++ را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Notepad ++ یک ویرایشگر متن و منبع کد برای استفاده با Microsoft Windows است. این پشتیبانی از ویرایش جدولبندی شده ، که امکان کار با چندین فایل باز در یک پنجره واحد را فراهم می کند. نام پروژه از اپراتور افزایشی C گرفته شده است.

Notepad ++ به صورت نرم افزار رایگان توزیع می شود. در ابتدا این پروژه در SourceForge.net برگزار شد ، از آنجا که بیش از 28 میلیون بار بارگیری شده است ، و دو بار جوایز SourceForge Community Choice Choice بهترین ابزار توسعه دهنده را بدست آورد.  این پروژه از سال 2010 تا 2015 در TuxFamily [fr] برگزار شد. از سال 2015 Notepad ++ در GitHub میزبانی شده است.  دفترچه یادداشت ++ از مؤلفه ویرایشگر Scintilla استفاده می کند.

دفترچه یادداشت ++ توسط دون هو در سپتامبر 2003 ساخته شد. توسعه دهنده از JEXT (یک ویرایشگر متن مبتنی بر جاوا) در شرکت خود استفاده کرد ، اما از عملکرد ضعیف آن ناراضی ، وی شروع به تدوین ویرایشگر متن نوشت که در C ++ با Scintilla نوشته شده است.  او آن را در اوقات فراغت خود از زمان رد این ایده توسط شرکت خود توسعه داد.  Notepad ++ به عنوان یک برنامه Microsoft Windows ساخته شد. نویسنده ایده استفاده از wxWidgets را برای انتقال آن به سیستم عامل های Mac OS X و یونیکس در نظر گرفته است.

Notepad ++ اولین بار در 25 نوامبر 2003 در SourceForge به عنوان یک برنامه فقط ویندوز منتشر شد. این برنامه بر اساس مؤلفه ویرایشگر Scintilla ساخته شده است و فقط با مکالمات API Win32 با استفاده از فقط STL برای افزایش کارایی و کاهش اندازه برنامه ، در C ++ نوشته شده است.

در ژانویه سال 2010 ، دولت ایالات متحده میزبان پروژه منبع باز مستقر در ایالات متحده را موظف كرد كه دسترسی از كوبا ، ایران ، كره شمالی ، سودان و سوریه را برای پیروی از قانون ایالات متحده منع كنند.  در پاسخ به آنچه توسعه دهنده احساس می کند نقض فلسفه نرم افزار آزاد و منبع باز (FOSS) است ، در ژوئن سال 2010 Notepad ++ با انتشار نسخه ای در TuxFamily ، در فرانسه از حوزه قضایی ایالات متحده خارج شد. برخی از خدمات انجمن Notepad ++ (مانند انجمن ها و ردیاب اشکال) تا زمانی که Notepad ++ Sourceforge را به طور کامل ترک کرد ، تا سال 2015 در Sourceforge باقی ماند.

در سال 2011 ، Lifehacker Notepad ++ را به عنوان “بهترین ویرایشگر متن برنامه نویسی برای ویندوز” توصیف کرد و اظهار داشت که “اگر یک ویرایشگر متن ساده ، سبک و قابل برنامه نویسی را با متن ساده ترجیح می دهید ، اولین انتخاب ما نوتپد منبع آزاد و منبع باز + است”.  Lifehacker با انتقاد از رابط کاربری خود ، اظهار داشت که “این در واقع بسیار زشت است. خوشبختانه شما می توانید کارهای زیادی را برای سفارشی کردن ظاهر آن انجام دهید ، و آنچه در لهستانی وجود ندارد ، باعث می شود عملکرد آن را بهبود بخشید.”

در سال 2014 خوانندگان Lifehacker به Notepad ++ به عنوان “محبوبترین ویرایشگر متن” رای دادند ، که 40٪ از 16294 پاسخ دهندگان آن را به عنوان محبوب ترین ویرایشگر خود معرفی می کردند.  تیم Lifehacker خلاصه برنامه را “سریع ، انعطاف پذیر ، بسته بندی شده با ویژگی و کاملاً رایگان” عنوان کرد.

در سال 2015 ، Stack Overflow یک بررسی برنامه نویسان در سراسر جهان انجام داد ، و Notepad ++ به عنوان ویرایشگر متن مورد استفاده در سراسر جهان با 34.7٪ از 26.086 پاسخ دهندگان که ادعا می کردند از آن استفاده می کنند ، رای داده شد.  Stack Overflow خاطرنشان كرد: “هرچه چیزها بیشتر تغییر كنند ، احتمال بیشتری وجود دارد كه این موارد در جاوا اسكریپت با NotePad ++ روی یك دستگاه ویندوز نوشته شوند”.  نظرسنجی در سال 2016 دارای دفترچه یادداشت ++ با 35.6٪ بود.

در سال 2015 ، در پاسخ به ربودن کارمندان پروژه هایی که در SourceForge میزبان بودند ، Notepad ++ SourceForge را کاملاً با فوروم ها به NodeBB و ردیاب اشکال به GitHub منتقل کرد.

امکانات
Notepad ++ یک ویرایشگر کد منبع است. این ویژگی ها دارای برجسته سازی نحو ، تاشو کد و تکمیل خودکار محدود برای برنامه نویسی ، اسکریپت و زبان های نشانه گذاری است ، اما تکمیل کد هوشمند یا بررسی نحو نیست. به این ترتیب ، ممکن است کد صحیح نوشته شده در یک طرح پشتیبانی را به درستی برجسته کند ، اما این که آیا نحو داخلی است یا تالیف شده ، قابل اثبات نیست.  طبق نسخه 7.6.3 ، دفترچه یادداشت ++ می تواند عناصر 78 نحو را برجسته کند:

ActionScript
آدا
ASN.1
ASP
مونتاژ
خودکار
اسکریپت های AviSynth
BaanC
پرونده های دسته ای
Blitz Basic
ج
C #
C ++
شل
CMake
کبول
CafeScript
Csound
CSS
د
اختلاف
ارلانگ
مقاله
چهارم
فورتان
FreeBASIC
Gui4Cli
هاسکل
HTML
پرونده های INI
اینتل HEX
اسکریپت های راه اندازی Inno
جاوا
جاوا اسکریپت
JSON
JSP
KiXtart
LaTeX
LISP
لوا
درست کردن
متلب
MMIX
نیم
nnCron
اسکریپت های NSIS
هدف-ج
اسکریپت
پاسکال
پرل
PHP
PostScript
PowerShell (شکسته)
PureBasic
پایتون
ر
Rebol
اسکریپت رجیستری (.reg)
پرونده منبع
یاقوت
زنگ
طرح
فیلم نامه Shell
Smalltalk
ادویه
SQL
سریع
S- ضبط
Tcl
Tektronix HEX
TEX
txt2tags
ویژوال بیسیک
مقدمه ویژوال
VHDL
وریلوگ
XML
YAML
در لیست زبانها ، دو مورد خاص برای متن ساده معمولی نیز نمایش داده می شود: “متن عادی” (پیش فرض) یا “سبک MS-DOS” ، که سعی می کند ویرایشگرهای متن دوره DOS را تقلید کند.

دفترچه یادداشت ++ دارای ویژگی هایی برای مصرف و ایجاد فایلهای متنی متقابل پلتفرم است. این سه نمایندگی خط جدید (CR، CR + LF و LF) را تشخیص می دهد و می تواند در پرواز بین آنها تغییر کند. علاوه بر این ، از تفسیر مجدد فایلهای متنی ساده در رمزگذاری های مختلف کاراکتر پشتیبانی می کند و می تواند آنها را به ASCII ، UTF-8 یا UCS-2 تبدیل کند. به این ترتیب ، می تواند متن ساده ای را که به نظر می رسد غمناک باشد ، درست کند زیرا رمزگذاری کاراکتر آنها به درستی تشخیص داده نشده است.

دفترچه یادداشت ++ همچنین دارای ویژگی هایی است که به طور کلی تجربه ویرایش متن را بهبود می بخشد ، مانند:

ذخیره خودکار
یافتن و جایگزین کردن رشته های متن با عبارات منظم
تورفتگی هدایت شده
نشانک خط
ماکرو
ویرایش همزمان
ویرایش صفحه و پیمایش همزمان را تقسیم کنید
عملیات خط ، از جمله مرتب سازی ، تبدیل مورد (حروف بزرگ ، حروف کوچک ، مورد شتر ، مورد حکم) و حذف فضای سفید اضافی
رابط سند زبانه دار
پلاگین ها
Notepad ++ از ماکرو و افزونه ها پشتیبانی می کند ،  و برای معماری افزونه قوی آن مشخص شده است که باعث می شود ویژگی های مختلف جدیدی در برنامه ادغام شوند.  در حال حاضر ، بیش از 140 افزونه سازگار برای Notepad ++ تولید شده است ، که 10 مورد به طور پیش فرض در برنامه گنجانده شده اند.  اولین افزونه ای که در این برنامه گنجانده شد ، “TextFX” بود ، که شامل اعتبار W3C برای HTML و CSS ، مرتب سازی متن ، تغییر پرونده های کاراکتر و نحوه نقل قول است.

بین المللی شدن
Notepad ++ بین المللی شدن را از طریق فایلهای XML در یک قالب خاص برنامه شامل تمام رشته های بین المللی (زیرنویس گفتگو ، عناوین فهرست و موارد و غیره) با یک زبان خاص پشتیبانی می کند. این پرونده از تنظیمات برنامه قابل بارگیری مجدد است. بنابراین ترجمه ها به زبان های جدید را می توان با ویرایش پرونده موجود نوشت.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *