شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه نت بینز NetBeans

انجام پروژه نت بینز – انجام پروژه NetBeans – انجام مدل سازی با نرم افزار NetBeans –  انجام پروژه با نرم افزار نت بینز – انجام مدل سازی با نرم افزار نت بینز – انجام پروژه با نرم افزار NetBeans


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار NetBeans خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار NetBeans خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار NetBeans می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های NetBeans خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه نت بینز NetBeans

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی نت بینز NetBeans را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



NetBeans یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) برای جاوا است. NetBeans اجازه می دهد تا برنامه ها از مجموعه اجزای نرم افزار ماژولار به نام ماژول ها توسعه یابد. NetBeans بر روی Windows ، macOS ، Linux و Solaris اجرا می شود. علاوه بر توسعه جاوا ، این زبان دارای زبانهای دیگری مانند PHP ، C ، C ++ ، HTML5 ،  و JavaScript است. برنامه های مبتنی بر NetBeans ، از جمله NetBeans IDE ، توسط توسعه دهندگان شخص ثالث قابل تمدید هستند.

NetBeans در سال 1996 به عنوان Xelfi (کلمه بازی در دلفی) ،  یک پروژه دانشجویی Java IDE تحت هدایت دانشکده ریاضیات و فیزیک در دانشگاه چارلز در پراگ آغاز شد. در سال 1997 ، رومان استانیک شرکتی را در اطراف این پروژه تشکیل داد و نسخه های تجاری NetBeans IDE را تولید کرد تا اینکه در سال 1999 توسط Sun Microsystems خریداری شد. Sun در ژوئن سال بعد NetBeans IDE را باز کرد. از آن زمان ، جامعه NetBeans به رشد خود ادامه داده است.  در سال 2010 ، Sun (و به همین ترتیب NetBeans) توسط شرکت اوراکل به دست آمد. تحت اوراکل ، NetBeans با JDeveloper ، یک IDE آزمایشی که از نظر تاریخی محصول این شرکت بوده است ، رقابت کرد. در سپتامبر سال 2016 ، اوراکل پیشنهادی را برای اهدای پروژه NetBeans به بنیاد نرم افزار آپاچی ارائه داد ، اظهار داشت که این “در حال باز کردن مدل حاکمیت NetBeans است تا به نمایندگان NetBeans صدای بیشتری در جهت پروژه و موفقیت آینده از طریق انتشار آینده جاوا ارائه دهد. 9 و NetBeans 9 و بعد از آن “. این اقدام توسط خالق جاوا جیمز گوسلینگ تأیید شد.  این پروژه در اکتبر 2016 وارد انکوباتور آپاچی شد.

نسخه های NetBeans IDE

نسخه منتشر شد
NetBeans IDE 6.5 ، منتشر شده در نوامبر 2008 ، ویژگی های موجود Java EE (از جمله پشتیبانی Java persistence ، EJB 3 و JAX-WS) را گسترش داد. علاوه بر این ، NetBeans Enterprise Pack از توسعه برنامه های کاربردی سازمانی جاوا EE 5 از جمله ابزار طراحی بصری SOA ، ابزارهای طرحواره XML ، ارکستراسیون خدمات وب (برای BPEL) و مدل سازی UML پشتیبانی می کند. بسته نرم افزاری IDE NetBeans برای C / C ++ از توسعه C / C ++ و FORTRAN پشتیبانی می کند.

NetBeans IDE 6.8 اولین IDE است که پشتیبانی کاملی از Java EE 6 و GlassFish Enterprise Server v3 ارائه می دهد. توسعه دهندگان میزبان پروژه های منبع باز در kenai.com علاوه بر این از پیام رسانی فوری بهره مند می شوند و موضوع پیگیری ادغام و حق پیمایش را در IDE ، پشتیبانی از توسعه برنامه های وب با PHP 5.3 و چارچوب Symfony و بهبود تکمیل کد ، چیدمان ها ، نکات و پیمایش دریافت می کنند. در پروژه های JavaFX.

NetBeans IDE 6.9 ، منتشر شده در ژوئن سال 2010 ، پشتیبانی از OSGi ، Spring Framework 3.0 ، تزریق وابستگی به Java EE (JSR-299) ، Zend Framework برای PHP و ناوبری کد آسانتر (مانند یادداشت های “Overridden / Implemented”) ، قالب بندی اضافه شده است. ، نکات و پالایش مجدد در چندین زبان.

NetBeans IDE 7.0 در آوریل 2011 منتشر شد. در تاریخ 1 اوت 2011 ، تیم NetBeans NetBeans IDE 7.0.1 را منتشر کرد ، که پشتیبانی کامل از انتشار رسمی پلتفرم Java SE 7 را دارد.

NetBeans IDE 7.3 در فوریه 2013 منتشر شد که به پشتیبانی از HTML5 و فناوری های وب افزوده است.

NetBeans IDE 7.4 در 15 اکتبر 2013 منتشر شد.

NetBeans IDE 8.0 در 18 مارس 2014 منتشر شد.

NetBeans IDE 8.1 در 4 نوامبر 2015 منتشر شد.

NetBeans IDE 8.2 در 3 اکتبر 2016 منتشر شد.

Netbeans 9.0 ، که پشتیبانی از Java 9 و 10 را نیز می افزاید ، در 29 ژوئیه 2018 توسط پروژه Apache Incubator منتشر شد.

NetBeans 10.0 در تاریخ 27 دسامبر 2018 منتشر شد. این پشتیبانی از Java 11 و پشتیبانی بهتر از PHP (7.0-7.3) را به همراه دارد.

NetBeans 11.0 در تاریخ 4 آوریل 2019 منتشر شد.

NetBeans 11.1 در تاریخ 22 ژوئیه 2019 منتشر شد.

NetBeans 11.2 در 25 اکتبر 2019 منتشر شد.

NetBeans 11.3 در 24 فوریه 2020 منتشر شد.

NetBeans 12.0 در تاریخ 04 ژوئن 2020 منتشر شد.

NetBeans IDE یک محیط توسعه یکپارچه منبع باز است. NetBeans IDE از توسعه انواع برنامه های جاوا (Java SE (شامل JavaFX) ، Java ME ، وب ، EJB و برنامه های تلفن همراه) خارج از این پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به سیستم پروژه مبتنی بر مورچه ها ، پشتیبانی از Maven ، refactorings ، کنترل نسخه (پشتیبانی از CVS ، Subversion ، Git ، Mercurial و Clearcase) اشاره کرد.

Modularity: تمام کارکردهای IDE توسط ماژول ها ارائه می شوند. هر ماژول عملکردی تعریف شده مانند پشتیبانی از زبان جاوا ، ویرایش یا پشتیبانی از سیستم نسخه CVS و SVN را ارائه می دهد. NetBeans شامل تمام ماژول های مورد نیاز برای توسعه جاوا در یک بار بارگیری مجزا است و به کاربر امکان می دهد بلافاصله کار خود را شروع کند. ماژول ها همچنین اجازه می دهند NetBeans تمدید شود. با نصب ماژول های اضافی می توان ویژگی های جدیدی مانند پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی دیگر را اضافه کرد. به عنوان مثال ، Sun Studio ، Sun Java Studio Enterprise و Sun Java Studio Creator از Sun Microsystems همه مبتنی بر NetBeans IDE هستند.

مجوز: IDE تحت مجوز Apache 2.0 2.0 دارای مجوز است. پیش از این ، از ژوئیه 2006 تا 2007 ، NetBeans IDE تحت مجوز توسعه و توزیع مشترک Sun (CDDL) ، مجوز مبتنی بر مجوز عمومی موزیلا (MPL) مجاز بود. در اکتبر 2007 ، سان اعلام کرد که از این پس ، NetBeans تحت مجوز دوگانه CDDL و GPL نسخه 2 مجوزها ارائه می شود ، با استثناء GPL برای GNU Classpath. اوراکل NetBeans Platform و IDE را به بنیاد آپاچی اهدا کرده و در آنجا تحت انکوباسیون قرار گرفته و به عنوان یک پروژه سطح برتر در آوریل 2019 فارغ التحصیل شده است.

این ماژول ها بخشی از IDB NetBeans هستند:

NetBeans Profiler
NetBeans Profiler  ابزاری برای نظارت بر برنامه های جاوا است: به توسعه دهندگان کمک می کند نشت حافظه و سرعت بهینه را پیدا کنند. که قبلاً جداگانه بارگیری شده است ، از نسخه 6.0 در IDE اصلی ادغام شده است. Profiler در یک پروژه تحقیقاتی Sun Laboratories است که JFluid نامگذاری شده است. این تحقیق از تکنیک های خاصی که می تواند برای پایین آوردن سربار پروفایل پروفایل Java استفاده کند ، پرده برداشت. یکی از این تکنیک ها ابزار دقیق بایت کد است که مخصوص پروفایل های بزرگ جاوا بسیار مفید است. NetBeans Profiler با استفاده از ابزار دقیق بایت کد و الگوریتم های اضافی قادر به دریافت اطلاعات زمان اجرا در مورد برنامه هایی است که برای سایر نمایندگان بسیار بزرگ یا پیچیده هستند. NetBeans همچنین از نمایه سازی نقاط پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد نقاط دقیق اجرا را مشخص کنید و زمان اجرا را اندازه گیری کنید.

ابزار طراحی GUI

پیش از این به عنوان پروژه ماتیس شناخته می شد ، ابزار طراحی گرافیکی توسعه دهندگان را قادر می سازد با کشیدن و قرار دادن اجزای GUI ، نمونه اولیه و طراحی GUI های نوسان را طراحی کنند.

سازنده GUI از پشتیبانی داخلی JSR 295 (فناوری Beans Binding) پشتیبانی کرده است ، اما پشتیبانی JSR 296 (Swing Application Framework) در 7.1 حذف شد.

ویرایشگر جاوا اسکریپت NetBeans
ویرایشگر JavaScript NetBeans پشتیبانی گسترده ای برای JavaScript ، Ajax و CSS ارائه می دهد.

ویژگی های ویرایشگر جاوا اسکریپت شامل برجسته سازی نحو ، اصلاح مجدد ، تکمیل کد برای اشیاء و توابع بومی ، تولید اسکلت های کلاس JavaScript ، تولید تماس های برگشتی آژاکس از یک الگوی است. و بررسی سازگاری مرورگر خودکار.

ویژگی های ویرایشگر CSS شامل تکمیل کد برای نام های سبک ها ، پیمایش سریع از طریق پانل ناوبری ، نمایش اعلامیه قانون CSS در نمای لیست و ساختار پرونده در نمای درخت ، مرتب سازی نمای کلیه بر اساس نام ، نوع یا دستور اعلام (لیست و درخت) است. ، ایجاد اعلامیه های قانون (فقط درخت) ، بازگرداندن بخشی از نام قانون (فقط درخت).

NetBeans 7.4 و بعد از آن از موتور جدید JavaScript Nashorn استفاده می کند که توسط Oracle ساخته شده است.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *