شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop

انجام پروژه ادوبی فتوشاپ – انجام پروژه Adobe Photoshop – انجام مدل سازی با نرم افزار Adobe Photoshop –  انجام پروژه با نرم افزار ادوبی فتوشاپ – انجام مدل سازی با نرم افزار ادوبی فتوشاپ – انجام پروژه با نرم افزار Adobe Photoshop


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Adobe Photoshop خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Adobe Photoshop خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Adobe Photoshop  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Adobe Photoshop خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Adobe Photoshop ویرایشگر گرافیک شطرنج است که توسط Adobe Inc. برای ویندوز و macOS تهیه و منتشر شده است. در ابتدا در سال 1988 توسط توماس و جان نول ساخته شد. از آن زمان ، این نرم افزار نه تنها در ویرایش گرافیک شایع بلکه در کل هنرهای دیجیتال به استاندارد صنعت تبدیل شده است. بنابراین نام نرم افزار به یک علامت تجاری عمومی تبدیل شده است و منجر به استفاده از آن به عنوان یک فعل می شود (به عنوان مثال “به فتوشاپ یک تصویر” ، “فتوشاپ” و “مسابقه فتوشاپ”) اگرچه Adobe از استفاده از این امر دلسرد می کند.  فتوشاپ می تواند تصاویر شطرنجی را در چند لایه ویرایش و تنظیم کند و از ماسک ، ترکیب آلفا و چندین مدل رنگی از جمله RGB ، CMYK ، CIELAB ، رنگ لکه و دوتایی پشتیبانی می کند. Photoshop از قالب های PSD و PSB مخصوص خود برای پشتیبانی از این ویژگی ها استفاده می کند. علاوه بر گرافیک های raster ، Photoshop از قابلیت های محدودی برای ویرایش یا ارائه متن و گرافیک های برداری (خصوصاً از طریق مسیر کلیپ برای دومی) ، و همچنین گرافیک و فیلمبرداری سه بعدی برخوردار است. مجموعه ویژگی های آن توسط افزونه ها قابل گسترش است. برنامه هایی بطور مستقل از Photoshop که درون آن اجرا می شوند تهیه و توزیع می شوند و ویژگی های جدید یا پیشرفته ای را ارائه می دهند.

طرح نامگذاری فتوشاپ در ابتدا بر اساس شماره نسخه ها بود. با این حال ، در اکتبر 2002 (به دنبال معرفی برندهای Creative Suite) ، هر نسخه جدید از Photoshop با “CS” به علاوه تعداد مشخص شد. به عنوان مثال ، هشتمین نسخه اصلی Photoshop ، Photoshop CS و نهمین نسخه ، Photoshop CS2 بود. Photoshop CS3 از طریق CS6 نیز در دو نسخه مختلف توزیع شد: استاندارد و Extended. با معرفی مارک تجاری Creative Cloud در ژوئن 2013 (و به نوبه خود ، تغییر پسوند “CS” به “CC”) ، طرح مجوز Photoshop به عنوان یک مدل اجاره خدمات به نرم افزار تغییر یافت. از نظر تاریخی ، Photoshop با نرم افزارهای دیگری مانند Adobe ImageReady ، Adobe Fireworks ، Adobe Bridge ، Adobe Device Central و Adobe Camera RAW همراه شد.

در کنار فتوشاپ ، Adobe همچنین توسعه و انتشار عناصر فتوشاپ ، فتوشاپ لایت روم ، فتوشاپ اکسپرس ، فتوشاپ فیکس ، فتوشاپ اسکچ و فتوشاپ میکس. از نوامبر سال 2019 ، Adobe همچنین نسخه کاملی از Photoshop را برای iPad منتشر کرده است ، و در حالی که در ابتدا محدود بود ، Adobe قصد دارد ویژگی های بیشتری را برای iPad برای Photoshop به ارمغان آورد. در مجموع ، آنها با عنوان “خانواده Adobe Photoshop” شناخته می شوند.

فتوشاپ در سال 1987 توسط دو برادر توماس و جان نول ، که مجوز توزیع را به Adobe Systems Incorporated در سال 1988 فروختند ، ساخته شد. توماس نول ، دکتری. دانشجو در دانشگاه میشیگان ، شروع به نوشتن برنامه ای در Macintosh Plus خود برای نمایش تصاویر خاکستری در یک صفحه نمایش تک رنگ کرد. این برنامه (در آن زمان به نام Display) توجه برادرش جان ، کارمند Industrial Light & Magic را به خود جلب کرد ، و توصیه کرد که توماس آن را به یک برنامه ویرایش تصویر کامل تبدیل کند. توماس در سال 1988 یک استراحت شش ماهه از تحصیل گرفت تا با برادرش در این برنامه همکاری کند. توماس به برنامه ImagePro تغییر نام داد ، اما این نام قبلاً گرفته شده بود.  بعداً در همان سال ، توماس به برنامه خود فتوشاپ تغییر نام داد و با توزیع اسکنر Barneyscan برای توزیع نسخه های این برنامه با اسکنر اسلاید ، معامله ای کوتاه مدت انجام داد. “در حدود 200 نسخه از فتوشاپ به این روش ارسال شد.

در این مدت ، جان به سیلیکون ولی سفر کرد و نمایشی از برنامه را به مهندسان اپل و راسل براون ، مدیر هنری ادوبی داد. هر دو نمایشگاه موفقیت آمیز بودند و Adobe تصمیم گرفت مجوز توزیع را در سپتامبر 1988 خریداری کند.  در حالی که جان در کالیفرنیا روی افزونه ها کار می کرد ، توماس در کد نوشتن آن در اربور ماند. فتوشاپ 1.0 در 19 فوریه 1990 به طور انحصاری برای Macintosh منتشر شد. نسخه Barneyscan شامل ویژگی های ویرایش رنگ پیشرفته ای است که از اولین نسخه حمل شده Adobe حذف شده است. استفاده از رنگ به آرامی با هر نسخه از Adobe بهبود یافت و فتوشاپ به سرعت تبدیل به استاندارد صنعت در ویرایش رنگ دیجیتال شد. در زمان انتشار Photoshop 1.0 ، روتوش دیجیتالی روی سیستمهای اختصاصی رده بالا (مانند Scitex) برای روتوش اولیه عکس حدود 300 دلار در ساعت هزینه داشت. لیست لیست Photoshop 1.0 برای Macintosh در سال 1990 895 دلار بود.

فتوشاپ در ابتدا فقط در Macintosh موجود بود. در سال 1993 ، معمار ارشد Adobe Seetharaman Narayanan فتوشاپ را به مایکروسافت ویندوز منتقل کرد. درگاه ویندوز منجر به گسترش فتوشاپ به مخاطبان گسترده تری در بازار انبوه شد زیرا دسترسی جهانی مایکروسافت طی چند سال آینده گسترش یافت.

فایلهای فتوشاپ دارای پسوند پرونده پیش فرض به عنوان .PSD است که مخفف “سند PhotoShop” است. یک پرونده PSD تصویری را با پشتیبانی از اکثر گزینه های تصویربرداری موجود در فتوشاپ ذخیره می کند. اینها شامل لایه هایی با ماسک ، شفافیت ، متن ، کانال های آلفا و رنگ نقطه ، مسیرهای قطع و تنظیمات دوتایی است. این برخلاف بسیاری از قالبهای پرونده دیگر (به عنوان مثال .JPG یا. GIF) است که محتوا را برای ارائه عملکردهای ساده و قابل پیش بینی محدود می کند. یک پرونده PSD دارای حداکثر ارتفاع و عرض 30،000 پیکسل و محدودیت طول دو گیگ است.

فایلهای فتوشاپ گاهی اوقات دارای پسوند .PSB هستند ، که مخفف عبارت “PhotoShop Big” است (همچنین به عنوان “قالب بزرگ اسناد” نیز شناخته می شود). یک پرونده PSB فرمت پرونده PSD را گسترش می دهد ، حداکثر ارتفاع و عرض را به 300000 پیکسل و حد مجاز حدود 4 Exabytes افزایش می دهد. محدودیت ابعاد ظاهرا توسط Adobe به طور دلخواه انتخاب شده است ، نه بر اساس محدودیت های حسابگر رایانه (تقریباً به قدرت دو برابر نیست ، همانند 30،000) بلکه برای سهولت در تست نرم افزار. قالب های PSD و PSB ثبت شده است.

به دلیل محبوبیت فتوشاپ ، فایلهای PSD توسط اکثر نرم افزارهای رقیب ، از جمله نرم افزارهای منبع باز / آزاد مانند GIMP ، تا حدودی مورد استفاده قرار گرفته و پشتیبانی می شوند. فرمت پرونده .PSD را می توان به برنامه های دیگر Adobe مانند Adobe Illustrator ، Adobe Premiere Pro و After Effects از طریق Adobe Illustrator و از آن صادر کرد.

قابلیت Photoshop را می توان با برنامه های الحاقی به نام پلاگین های Photoshop (یا افزونه ها) افزایش داد. Adobe برخی از افزونه ها مانند Adobe Camera Raw ایجاد می کند ، اما شرکت های شخص ثالث طبق مشخصات Adobe اکثر افزونه ها را توسعه می دهند. برخی از آنها رایگان و برخی دیگر نرم افزارهای تجاری هستند. اکثر افزونه ها فقط با هاست سازگار با فتوشاپ یا سازگار با فتوشاپ کار می کنند ، اما تعدادی از این برنامه ها به صورت برنامه های مستقل نیز قابل اجرا هستند.

انواع مختلف پلاگین مانند فیلتر ، صادرات ، واردات ، انتخاب ، تصحیح رنگ و اتوماسیون وجود دارد. محبوب ترین افزونه ها افزونه های فیلتر هستند (همچنین به عنوان پلاگین های 8bf نیز شناخته می شوند) که در زیر منوی Filter در Photoshop موجود است. افزونه های فیلتر می توانند تصویر فعلی را تغییر دهند یا محتوا ایجاد کنند. در زیر انواع پلاگین های محبوب و برخی از شرکت های مشهور مرتبط با آنها وجود دارد:

پلاگین های تصحیح رنگ (نرم افزار بیگانه پوست ،  نرم افزار نیک ،  نرم افزار OnOne ،  نرم افزار آزمایشگاه های Topaz ، سایت افزونه ها ،  و غیره)
افزونه های جلوه های ویژه (نرم افزار پوست بیگانه ، نرم افزار خودکار FX ،  AV Bros. ،  نرم افزار Flaming Pear ،  و غیره)
پلاگین های جلوه های سه بعدی (نرم افزار Andromeda ،  Strata ،  و غیره)
Adobe Camera Raw (همچنین با نام ACR و Camera Raw نیز شناخته می شود) یک افزونه ویژه است که توسط Adobe بصورت رایگان تهیه می شود و در درجه اول برای خواندن و پردازش فایل های خام تصویر استفاده می شود تا تصاویر بدست آمده توسط Photoshop پردازش شود.  همچنین می تواند از داخل Adobe Bridge استفاده شود.

پس از بارگذاری فتوشاپ ، نوار کناری با انواع ابزارها با عملکردهای مختلف ویرایش تصویر در سمت چپ صفحه ظاهر می شود. این ابزارها معمولاً در رده های نقاشی قرار می گیرند. رنگ آمیزی؛ اندازه گیری و ناوبری؛ انتخاب؛ تایپ کردن؛ و روتوش کردن.  برخی از ابزارها حاوی مثلث کوچک در پایین سمت راست نماد جعبه ابزار هستند. اینها می توانند گسترش یابند تا ابزارهای مشابه را آشکار سازند.  در حالی که نسخه های جدید Photoshop به روز شده اند تا ابزارها و ویژگی های جدیدی را در بر گیرند ، چندین ابزار تکراری که در اکثر نسخه ها وجود دارد ، در زیر بحث شده است.

ابزار قلم
Photoshop شامل چند نسخه از ابزار قلم است. ابزار قلم مسیرهای دقیقی ایجاد می کند که با استفاده از نقاط لنگر قابل دستکاری است. ابزار قلم فرم آزاد به کاربر اجازه می دهد تا مسیرها را به صورت رایگان بکشاند ، و با ابزار قلم مغناطیسی ، مسیر ترسیم شده به مجسمه های اشیاء در یک تصویر نزدیک می شود ، که برای جداسازی آنها از یک پس زمینه مفید است.

ابزار تمبر کلون
ابزار Clone Stamp با استفاده از یک برس ، یک بخش از تصویر را به قسمت دیگری از همان تصویر کپی می کند. تکثیر بسته به حالت کامل یا جزئی است. کاربر همچنین می تواند بخشی از یک لایه به لایه دیگر را کلون کند. ابزار Clone Stamp برای کپی کردن اشیاء یا از بین بردن نقص در یک تصویر مفید است.

ابزارهای شکل
Photoshop مجموعه ای از ابزارهای شکل از جمله مستطیل ، مستطیل گرد ، بیضی ، چند ضلعی و خط را فراهم می کند. این شکل ها را می توان با استفاده از ابزار قلم ، ابزار انتخاب مستقیم و غیره دستکاری کرد تا گرافیک های برداری ساخته شود. علاوه بر این ، فتوشاپ اشکال خاص خود را مانند حیوانات ، علائم و گیاهان فراهم می کند.

اندازه گیری و پیمایش
ابزار eyedropper از ناحیه ای از تصویر که روی آن کلیک می شود ، رنگی را انتخاب می کند و آن را برای استفاده بعدی نمونه می کند. ابزار دستی با حرکت دادن آن از هر جهت ، یک تصویر را هدایت می کند ، و ابزار بزرگنمایی بخشی از تصویری را که با کلیک بر روی آن بزرگ شده است ، امکان مشاهده دقیق تر را فراهم می کند.

ابزار انتخاب
از ابزارهای انتخاب برای انتخاب کلیه یا هر قسمت از تصویر برای انجام کارهای برش ، کپی ، ویرایش یا روتوش استفاده می شود.

برداشت
از ابزار crop می توان برای انتخاب قسمت خاصی از تصویر استفاده کرد و بخش هایی را در خارج از بخش انتخاب شده دور ریخت. این ابزار در ایجاد یک نقطه تمرکز بر روی یک تصویر و فضای غیرضروری یا اضافی کمک می کند.  برش امکان افزایش ترکیب عکس را در حالی که اندازه پرونده کاهش می دهد فراهم می کند. ابزار crop در پالت ابزارها قرار دارد که در سمت راست سند قرار دارد. با قرار دادن مکان نما روی تصویر ، کاربر می تواند مکان نما را به قسمت مورد نظر بکشاند. پس از فشردن کلید Enter ، ناحیه خارج از مستطیل بریده می شود. منطقه خارج از مستطیل داده های دور انداخته شده است ، که باعث می شود اندازه پرونده کاهش یابد. با استفاده از ابزار crop می توانید با کلیک کردن و کشیدن به خارج از مرزهای تصویر موجود ، سایز بوم را افزایش دهید.

برش

ابزار انتخاب برش و برش ، مانند ابزار برش ، در جداسازی قسمت های تصاویر استفاده می شود. از ابزار برش می توان برای تقسیم یك تصویر به بخش های مختلف استفاده كرد و این قسمت های جداگانه پس از اعمال HTML و CSS می توانند به عنوان قطعاتی از طراحی صفحه وب استفاده شوند.  ابزار انتخاب برش اجازه می دهد بخش های بریده شده از تصویر را تنظیم و تغییر دهید.

در حال حرکت
در صورت انتخاب ، می توان از ابزار move برای کشیدن کلیت یک لایه یا بیشتر استفاده کرد. از طرف دیگر ، هنگامی که یک قسمت از یک تصویر برجسته شد ، می توان از ابزار حرکت برای جابجایی دستی قطعه انتخاب شده به هر جای بوم استفاده کرد.

مارک
marquee ابزاری است که می تواند انتخاب هایی را ایجاد کند که یک ردیف ، تک ستون ، مستطیل و بیضوی باشند. ناحیه ای که انتخاب شده است بدون اینکه روی بقیه تصویر اثر بگذارد قابل ویرایش است. این ابزار همچنین می تواند یک تصویر را برش دهد. این امکان کنترل بهتر را فراهم می آورد. در مقایسه با ابزار زراعی ، ابزار marquee اجازه می دهد تا قبل از برداشت ، تنظیم بیشتری در منطقه انتخاب شده انجام شود. تنها ابزار حاشیه ای که امکان برداشت محصول را نمی دهد ، بیضوی است. اگرچه ابزارهای تک ردیف و ستون حاشیه امکان برداشت محصول را فراهم می آورند ، اما ایده آل نیستند ، زیرا آنها فقط یک خط را برش می دهند. ابزار مستطیل شکل مارکی گزینه ارجح است. پس از انتخاب ابزار ، با کشیدن ابزار در ناحیه مورد نظر ، آن را انتخاب خواهید کرد. منطقه انتخاب شده توسط خطوط نقطه دار ، که به آن “مورچه های راهپیمایی” گفته می شود ، تشریح می شود. برای تنظیم اندازه یا نسبت خاص ، نوار گزینه های ابزار این تنظیمات را ارائه می دهد. قبل از انتخاب منطقه ، با تنظیم عرض و ارتفاع ، اندازه یا نسبت مورد نظر باید تنظیم شود. هرگونه تغییر مانند رنگ ، فیلتر ، محل و غیره باید قبل از برداشت انجام شود. برای برش انتخاب ، کاربر باید به برگه تصویر رفته و محصول را انتخاب کند.

کمند

ابزار lasso شبیه به ابزار marquee است ، با این حال کاربر می تواند با ترسیم آن به صورت رایگان انتخاب دلخواه خود را انجام دهد.  برای ابزار lasso سه گزینه وجود دارد – منظم ، چند ضلعی و مغناطیسی. ابزار معمولی lasso به کاربر اجازه می دهد تا از قابلیت های ترسیم استفاده کند. پس از انتشار دکمه ماوس ، فتوشاپ انتخاب را کامل می کند. همچنین ممکن است کاربر با اتصال نقطه پایان به نقطه شروع ، انتخاب را کامل کند. “مورچه های راهپیمایی” نشان می دهد که آیا انتخاب شده است. ابزار چند ضلعی لاسو فقط خطوط مستقیم را ترسیم می کند ، که این امر گزینه ای ایده آل برای تصاویر با بسیاری از خطوط مستقیم است. بر خلاف ابزار معمولی lasso ، کاربر باید به طور مداوم روی تصویر کلیک کند تا شکل را مشخص کند. برای تکمیل انتخاب ، کاربر باید همانند ابزار معمولی lasso ، نقطه پایان را به نقطه شروع وصل کند. ابزار لزوی مغناطیسی ابزاری هوشمند محسوب می شود. این کار می تواند مانند دو مورد دیگر انجام دهد ، اما می تواند لبه های یک تصویر را همزمان با انتخاب یک نقطه شروع ، تشخیص دهد. با حرکت پیکسل ها هنگام حرکت مکان نما بر روی ناحیه مورد نظر ، آن را تشخیص می دهد. بستن انتخاب همان دو انتخاب دیگر است که پس از بسته شدن انتخاب باید “مورچه های راهپیمایی” نیز نمایش داده شود.

ابزار انتخاب سریع ، مناطقی را بر اساس لبه ها ، مشابه ابزار مغناطیسی لسو ، انتخاب می کند. تفاوت این ابزار با ابزار lasso در این است که نقطه شروع و پایان وجود ندارد. به همین دلیل ، منطقه انتخاب شده را می توان تا حد امکان و بدون شروع کار به آن اضافه کرد. با کشیدن مکان نما روی ناحیه مورد نظر ، ابزار انتخاب سریع لبه های تصویر را تشخیص می دهد. “مورچه های راهپیمایی” به کاربر اجازه می دهد تا آنچه را که در حال حاضر انتخاب می شود بداند. پس از اتمام کار ، ناحیه انتخاب شده بدون تأثیر بقیه تصویر قابل ویرایش است. یکی از ویژگی هایی که این ابزار را به خصوص کاربر پسند می کند اینست که برای افزودن بیشتر به انتخاب ، نیازی به کلید SHIFT نیست. به طور پیش فرض ، کلیک های ماوس اضافی به جای ایجاد انتخاب جدید ، به انتخاب اضافه می شوند.

گرگ جادویی
ابزار wand magic بر اساس پیکسل های مقادیر مشابه مناطقی را انتخاب می کند. با یک کلیک تمام پیکسل های همجوار با مقدار مشابه در یک سطح تحمل تعیین شده توسط کاربر انتخاب می شود. اگر ابزار eyedropper در نوار گزینه ها انتخاب شود ، آنگاه گرز جادویی می تواند مقدار مورد نیاز برای ارزیابی پیکسل ها را تعیین کند. این براساس تنظیم اندازه نمونه در ابزار eyedropper است. این ابزار نسبت به ابزار انتخاب سریع که بسیار مشابه است اما با نتایج بسیار بهتر و کنترل های بصری بیشتر ، پایین است. کاربر باید تصمیم بگیرد که از چه تنظیماتی استفاده کند یا تصویر مناسب این ابزار است.

پاک کن

ابزار Eraser محتوا را بر اساس لایه فعال پاک می کند. اگر کاربر در لایه متن باشد ، هر متنی که در آن ابزار بکشید پاک می شود. پاک کن پیکسل ها را به شفاف تبدیل می کند ، مگر اینکه لایه پس زمینه انتخاب شود. اندازه و سبک پاک کن را می توان در نوار گزینه ها انتخاب کرد. این ابزار از این نظر منحصر به فرد است که می تواند به شکل ابزارهای قلم مو و مداد بکشد. علاوه بر ابزار پاک کن مستقیم ، دو گزینه دیگر نیز وجود دارد – پاک کن پس زمینه و پاک کن جادویی. پاک کن پس زمینه هر بخشی از تصویر را که در لبه یک شی قرار دارد حذف می کند. این ابزار اغلب برای استخراج اشیاء از پس زمینه استفاده می شود. ابزار پاک کن جادویی بر اساس پیکسل های رنگی مشابه حذف می شود. بسیار شبیه ابزار جادوی گرگ است. این ابزار برای پاک کردن نواحی با همان رنگ یا لحنی که در تضاد با بقیه تصویر است ، ایده آل است.

ویرایش ویدئو
در نسخه Adobe CS5 Extended ، ویرایش ویدیو با سازگاری گسترده فرمت های فایل های ویدئویی مانند فرمت های MOV ، AVI و MPEG-4 و گردش کار آسان ، جامع و کارآمد است. با استفاده از ترکیب های ساده لایه های ویدیویی با کلیدها می توان به راحتی اصلاح کرد ، با ویژگی های دیگری مانند اضافه کردن متن و ایجاد انیمیشن با استفاده از تصاویر واحد.

اکستروژن سه بعدی
با نسخه گسترده Photoshop CS5 ، عناصر 2D یک اثر هنری با کلیک یک دکمه به راحتی می توانند سه بعدی شوند. اکستروژن متن ها ، کتابخانه ای در دسترس از مواد برای سه بعدی و حتی بسته بندی تصاویر دو بعدی در اطراف هندسه سه بعدی.

ادغام موبایل
افزونه های شخص ثالث همچنین به جدیدترین نسخه فتوشاپ اضافه شده است که در آن فناوری هایی مانند iPad با نرم افزارهای مختلف با انواع مختلف برنامه ها ادغام شده اند. برنامه هایی مانند برنامه نقاشی Adobe Eazel به کاربر اجازه می دهد تا با ایجاد انگشت خود به راحتی نقاشی هایی را ایجاد کند و از رنگهای مختلفی از خشک تا مرطوب استفاده کند تا از ترکیب رنگی غنی استفاده کند.  در اکتبر سال 2018 اعلام شد که موتور کامل فتوشاپ سال آینده برای iPad منتشر خواهد شد. این برنامه دارای همگام سازی ابری با سایر دستگاه ها و رابط کاربری ساده تر از نسخه دسک تاپ خواهد بود.

دوربین خام
با افزونه Camera Raw ، تصاویر خام بدون استفاده از Adobe Photoshop Lightroom به همراه سایر فرمت های فایل تصویری مانند JPEG ، TIFF یا PNG قابل پردازش هستند. این افزونه به کاربران اجازه می دهد تا بدون تأثیر تیز شدن بیش از حد ، نویز را حذف کنند ، دانه را اضافه کنند ، و حتی عملکرد رنگ آمیزی پس از محصول را انجام دهند.

ابزار چاپ سه بعدی
از نسخه 14.1 ، کاربران می توانند طرح هایی را برای چاپ سه بعدی ایجاد و ویرایش کنند. هنرمندان می توانند رنگ را اضافه کنند ، شکل را تنظیم کنند یا زوایای مدل های وارد شده را بچرخانند ، یا مدل های اصلی 3D را از ابتدا طراحی کنند.

ابزار جایگزینی رنگ
ابزار جایگزینی رنگ به کاربر امکان می دهد ضمن حفظ برجسته ها و سایه های تصویر اصلی ، قسمت هایی از تصویر را تغییر دهد. با انتخاب براش و کلیک راست ، گزینه Color Replacing Tool گزینه سوم پایین است. آنچه که با این ابزار قابل توجه است رنگ پیش زمینه است. رنگ پیش زمینه همان چیزی است که هنگام نقاشی در طول قسمت منتخب تصویر با ابزار Color Replaction اعمال می شود.

فتوشاپ و مشتقات آن مانند Photoshopped (یا فقط Shopped) به فعلهایی تبدیل شده اند که بعضی اوقات برای اشاره به تصاویر ویرایش شده توسط Photoshop ،  یا هر برنامه دستکاری تصویر استفاده می شود. چنین مشتقاتی توسط Adobe دلسرد می شوند ، زیرا برای حفظ اعتبار و محافظت از علامت تجاری از عمومی بودن ، باید از علائم تجاری به عنوان اسمهای مناسب استفاده شود.

نسخه های قدیمی تر
طرح نامگذاری فتوشاپ در ابتدا بر اساس شماره نسخه ها ، از نسخه 0.07 (نام خانوادگی “باند” ؛ دو برابر او-هفت) ، از طریق نسخه 0.87 (رمزگذاری شده “Seurat” که اولین نسخه تجاری بود ، با عنوان “Barneyscan XP” فروخته شد) ، نسخه 1.0 (فوریه 1990) تمام راه نسخه 7.0.1 است. ادوبی قبل از معرفی نسخه 8.0 اکتبر 2003 7 نسخه اصلی و بسیار جزئی را منتشر کرد که با آن نام تجاری Creative Suite را به همراه داشت.

از ویژگی های قابل توجه نقاط عطف می توان به موارد زیر اشاره کرد: فیلترها ، جداسازی رنگ ، حافظه مجازی (1.0) ، مسیرها ، رنگ CMYK (2.0) ، پشتیبانی 16 بیتی در هر کانال ، در دسترس بودن در مایکروسافت ویندوز (2.5) ، لایه ها ، پالت های زبانه دار (3.0) تنظیمات ، عملکردها ، تبدیل Freeform ، پشتیبانی از PNG (4.0) ، قابل ویرایش نوع ، لاسو و قلم مغناطیسی ، قلم Freeform ، چند واگرد ، جلوه های لایه (5.0) ، صرفه جویی در وب (5.5) ، شکل های برداری ، رابط کاربری تجدید نظر شده (6.0) ، متن وکتور ، برس شفابخش ، بررسی طلسم (7.0) ، دوربین RAW (7.0.1).

در فوریه 2013 ، Adobe کد منبع نسخه 1.0.1 فتوشاپ را به موزه تاریخ رایانه اهدا کرد.

CS (نسخه 8)
اولین فتوشاپ CS در اکتبر 2003 به عنوان هشتمین نسخه اصلی Photoshop به صورت تجاری منتشر شد. Photoshop CS با استفاده از مرورگر فایل اصلاح شده ، قابلیت تطبیق پذیری جستجو ، مرتب سازی و قابلیت اشتراک گذاری و پالت Histogram را که نظارت بر تغییرات در تصویر در ساخت آنهاست ، کنترل کاربر را افزایش داده است. رنگ بازی همچنین در CS معرفی شده است ، که داده های رنگ را می خواند تا در یک سری از تصاویر به یکنواختی برسد.

CS2 (نسخه 9)
Photoshop CS2 ، که در ماه مه 2005 منتشر شد ، با مجموعه جدیدی از ابزارها و ویژگیها روی سلف خود گسترش یافت. این دستگاه شامل یک برس برس شفاف به روز شده است ، که عمدتاً برای مقابله با مشکلات عکاسی رایج مانند لکه ها ، قرمزی چشم ، سر و صدا ، تار شدن و تحریف لنزها استفاده می شود. یکی از مهمترین گنجینه های موجود در CS2 ، اجرای Smart Objects است که به کاربران امکان می دهد بدون از دست دادن کیفیت تصویر ، تصاویر و تصاویر برداری را مقیاس و تبدیل کنند و همچنین نسخه های متفاوتی از گرافیک های تعبیه شده را ایجاد کنند تا یک ویرایش واحد در چندین تکرار به روز شود.

ادوبی با اجرای ویرایش غیر مخرب و همچنین تولید و اصلاح تصاویر 32 بیتی High Dynamic Range (HDR) ، که برای رندر سه بعدی و ترکیب پیشرفته مناسب است ، به بازخورد صنعت رسانه حرفه ای پاسخ داد. پیش نمایش FireWire همچنین می تواند از طریق ویژگی صادرات مستقیم روی مانیتور مشاهده شود.

Photoshop CS2 ابزارهای Vanishing Point و Image Warping را آورد.  Vanishing Point با اجازه دادن به کاربران برای کلون ، رنگ آمیزی و تغییر شکل اشیاء تصویر در عین حفظ چشم انداز تصویری ، کارهای گرافیکی و عکس خسته کننده را بسیار ساده تر می کند. Image Warping باعث می شود که با انتخاب ایستگاه های از پیش تقاضا یا با کشیدن نقاط کنترل ، تحریف دیجیتالی یک تصویر را به یک شکل آسان کنید.

مرورگر File به Adobe Bridge ارتقاء یافت ، كه به عنوان یك قطب برای بهره وری ، تصویر سازی و خلاقیت ، فراهم كردن مرور فایل های چند نمایه و یکپارچه سازی محصولات متقابل صاف در نرم افزار Adobe Creative Suite 2 بود. Adobe Bridge همچنین امکان دسترسی به Adobe Stock Photos را فراهم کرده است ، یک سرویس جدید عکاسی سهام که به کاربران ارائه می دهد خرید یک مرحله ای را از طریق پنج ارائه دهنده تصویر نخبه سهام برای ارائه تصاویر با کیفیت بالا و حق امتیاز رایگان برای طرح و طراحی ارائه می دهند.

Camera Raw نسخه 3.0 علاوه بر این جدید در CS2 بود و باعث می شود چندین فایل خام به طور همزمان اصلاح شوند. علاوه بر این ، پردازش چندین فایل خام به سایر قالب ها از جمله JPEG ، TIFF ، DNG یا PSD ، می تواند در پس زمینه بدون اجرای خود فتوشاپ انجام شود.

Photoshop CS2 رابط کاربری ساده ای را به ارمغان آورد و دسترسی به ویژگی های خاص را آسان تر می کند. در CS2 به کاربران امکان ایجاد پیش تنظیم های سفارشی خود نیز داده شد ، این به معنای صرفه جویی در وقت و افزایش بهره وری بود.

خاموش کردن سرورهای فعال سازی CS2: در ژانویه 2013 ، Adobe Photoshop CS2 (9.0) به همراه برخی دیگر از محصولات CS2 با شماره سریال رسمی منتشر شد که دلیل آن درخشش فنی در سرورهای فعال سازی CS2 Adobe بود (رجوع کنید به Creative Suite 1 and 2).

CS3 (نسخه 10)

CS3 ویژگی های نسخه های قبلی فتوشاپ را بهبود می بخشد و ابزارهای جدیدی را معرفی می کند. یکی از مهمترین رابط کاربری ساده است که امکان افزایش کارایی ، سرعت و کارایی را فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از فایلهای Camera RAW بهبود یافته است که به کاربران امکان پردازش تصاویر با سرعت بالاتر و کیفیت تبدیل را می دهد. CS3 بیش از 150 فرمت RAW و همچنین JPEG ، TIFF و PDF را پشتیبانی می کند. پیشرفت های مربوط به ابزارهای ماژول تبدیل سیاه و سفید ، روشنایی و کنتراست و ابزار از بین رفتن نقطه انجام شد. گزینه تنظیم سیاه و سفید کنترل بر روی تبدیل مقیاس خاکستری دستی با یک کادر گفتگوی مشابه با کانال میکسر را بهبود می بخشد. کنترل بیشتری روی گزینه های چاپ و مدیریت بهتر با Adobe Bridge وجود دارد. پالت Clone Source معرفی شده است و گزینه های بیشتری را به ابزار clone stamp اضافه می کند. سایر ویژگی ها عبارتند از: فیلترهای هوشمند غیر مخرب ، بهینه سازی گرافیک برای دستگاه های تلفن همراه ،  ابزارهای پرتاب نور و گرد و غبار پر کردن.  آهنگسازی با ابزار جدید انتخاب سریع و پالایش لبه فتوشاپ و فن آوری پیشرفته دوخت تصویر کمک می شود.

CS3 Extended شامل همه چیز در CS3 و ویژگی های اضافی است. ابزارهایی برای قالبهای فایلهای گرافیکی سه بعدی ، تقویت فیلم و انیمیشن و ابزارهای اندازه گیری و تحلیل جامع تصویر با پشتیبانی از فایل DICOM وجود دارد.  قالب های گرافیکی 3D اجازه می دهد تا محتوای 3D در ترکیبات 2D گنجانیده شود. در مورد ویرایش ویدیو ، CS3 از لایه ها و قالب بندی ویدیو پشتیبانی می کند تا کاربران بتوانند فایل های ویدیویی را در هر فریم ویرایش کنند.

CS3 و CS3 Extended در آوریل 2007 به ایالات متحده و کانادا عرضه شدند. آنها همچنین از طریق فروشگاه اینترنتی Adobe و فروشندگان مجاز Adobe در دسترس قرار گرفتند. CS3 و CS3 Extended به صورت یک برنامه مستقل یا ویژگی Adobe Creative Suite ارائه می شوند. هر دو محصول با Mac ها و PowerPC های مبتنی بر Intel سازگار هستند و از Windows XP و Windows Vista پشتیبانی می کنند.  CS3 اولین نسخه از Photoshop است که بصورت بومی روی مکینتاش با پردازنده های اینتل اجرا می شود: نسخه های قبلی فقط می توانند از طریق لایه ترجمه Rosetta اجرا شوند ، و به هیچ وجه روی مکینتاش های Mac OS X 10.7 یا بالاتر اجرا نمی شوند.

CS4 (نسخه 11)

ویژگی های CS4 ، برنامه نویسی و بزرگنمایی را نرم تر می کند و امکان ویرایش سریعتر تصویر را با بزرگنمایی بیشتر فراهم می کند. رابط کاربری با رابط کاربری مبتنی بر زبانه  ساده تر شده و کار را با آن تمیز تر می کند. Photoshop CS4 دارای یک موتور 3D جدید است که امکان تبدیل نقشه های شیب را به اشیاء سه بعدی ، اضافه کردن عمق به لایه ها و متن ، و دریافت خروجی با کیفیت چاپ با موتور جدید ردیابی ردیابی را می دهد. این پشتیبانی از فرمت های سه بعدی معمولی. تنظیمات جدید و پانل های ماسک. مقیاس بندی آگاهی از محتوا (حک کردن درز )؛ گزینه های چرخش بوم سیال و نمایشگر فایل.  مقیاس بندی آگاهی از محتوا به کاربران امکان می دهد تصاویر را با اندازه و مقیاس هوشمندانه انجام دهند ، و ابزار چرخش بوم باعث می شود چرخش و ویرایش تصاویر از هر زاویه آسان تر شود.

Adobe Photoshop CS4 Extended را منتشر کرد که دارای ویژگی های Adobe Photoshop CS4 ، به علاوه امکاناتی برای تصویربرداری علمی ، سه‌بعدی ، گرافیک حرکت ، تحلیل دقیق تصویر و کاربران فیلم و فیلمبرداری با رده بالا است. موتور سه بعدی سریعتر به کاربران این امکان را می دهد تا مستقیماً بر روی مدل های سه بعدی نقاشی کنند ، تصاویر 2D را به شکل های سه بعدی بپیچانند و اشیاء سه بعدی را زنده کنند.  به عنوان جانشین Photoshop CS3 ، Photoshop CS4 اولین نسخه x64 از Photoshop در رایانه های مصرفی برای ویندوز است.  ابزار تصحیح رنگ نیز به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

CS4 و CS4 Extended در 15 اکتبر 2008 منتشر شدند. آنها همچنین از طریق فروشگاه اینترنتی Adobe و فروشندگان مجاز Adobe در دسترس قرار گرفتند. CS4 و CS4 Extended به صورت یک برنامه مستقل یا ویژگی Adobe Creative Suite ارائه می شوند. هر دو محصول با Mac OS X و PowerPC های مبتنی بر Intel سازگار هستند ، ویندوز XP و Windows Vista را پشتیبانی می کنند.

CS5 (نسخه 12)

Photoshop CS5 در 12 آوریل 2010 راه اندازی شد.  تیم ویدئویی در ویدئویی که در صفحه رسمی فیس بوک خود منتشر کرده است ، فناوریهای جدید در دست ساخت را کشف کرد ، از جمله برس های سه بعدی و ابزارهای تابشی.

در ماه مه سال 2011 ، Adobe Creative Suite 5.5 (CS5.5) منتشر شد ، با نسخه های جدید برخی از برنامه های کاربردی. نسخه آن از Photoshop ، 12.1 ، با به روزرسانی همزمان منتشر شده برای Photoshop CS5 ، نسخه 12.0.4 ، به جز پشتیبانی از قیمت گذاری اشتراک جدید که با CS5.5 معرفی شده ، یکسان است.

CS5 ابزارهای جدیدی مانند Content-Aware Fill ، Refine Edge ، برس میکسر ، نکات مویی و Puppet Warp را معرفی می کند. این انجمن همچنین در افزودنیهای CS5 به عنوان 30 ویژگی جدید و پیشرفتهای درخواستی ، دست داشته است. این موارد عبارتند از صاف کردن خودکار اتوماتیک ، ابزار برش Rule-of-Thirds ، وانت رنگ و ذخیره یک تصویر 16 بیتی به عنوان JPEG. ویژگی دیگر شامل Adobe Mini Bridge است که امکان مرور و مدیریت پرونده ها را فراهم می کند.

CS5 Extended شامل همه چیز در ویژگی های CS5 به علاوه در ویرایش سه بعدی و ویدیویی است. یک کتابخانه مواد جدید اضافه شد که گزینه های بیشتری مانند Chrome ، Glass و Cork را ارائه می دهد. از ابزار جدید Shadow Catcher می توان برای تقویت بیشتر اشیاء سه بعدی استفاده کرد. برای گرافیک حرکت ، ابزارها را می توان در بیش از بیش از یک فریم در یک دنباله ویدیویی اعمال کرد.

CS5 و CS5 Extended از طریق فروشگاه اینترنتی Adobe ، فروش مجاز Adobe و فروش مستقیم Adobe در دسترس قرار گرفتند. هر دو محصول CS5 و CS5 Extended به صورت یک برنامه مستقل یا یک ویژگی Adobe Creative Suite 5 ارائه می شوند. هر دو محصول با Mac OS X و Windows XP ، Windows Vista و Windows 7. سازگار هستند.

CS6 (نسخه 13)
Photoshop CS6 که در ماه مه 2012 منتشر شد ، ابزارهای جدید طراحی خلاق را اضافه کرد و یک رابط کاربری مجدد  با تمرکز بر عملکرد پیشرفته ارائه داد. ویژگی های جدیدی به ابزار Content-Aware مانند Content-Aware Patch و Content-Aware Move اضافه شده است.

Adobe Photoshop CS6 مجموعه ای از ابزارها را برای ویرایش ویدئو به ارمغان آورد. تنظیمات رنگ و نوردهی و همچنین لایه ها از معدود مواردی هستند که در این ویرایشگر جدید به نمایش در آمده است. پس از اتمام ویرایش ، کاربر تعداد معدود گزینه هایی برای صادرات به چند قالب محبوب ارائه می شود.

CS6 ابزار “صاف کردن” را به فتوشاپ می آورد ، جایی که یک کاربر به راحتی خط را در هر نقطه بر روی یک تصویر می کشد ، و بوم خود را مجدداً مجدداً تغییر می دهد تا خط ترسیم شود. این به این منظور ایجاد شده است که کاربران خط را به موازات هواپیما در تصویر بکشند ، و تصویر را مجدداً به آن صفحه تغییر مسیر دهند تا بتوانند راحت تر به چشم اندازهای خاصی برسند.

CS6 اجازه می دهد تا پس زمینه ذخیره شود ، به این معنی که در حالی که یک سند دیگر در حال گردآوری و بایگانی کردن خود است ، امکان ویرایش همزمان یک تصویر نیز وجود دارد. CS6 همچنین دارای یک ویژگی صرفه جویی در خودکار است و از دست رفتن کار جلوگیری می کند.

با نسخه 13.1.3 ، Adobe پشتیبانی از Windows XP (از جمله Windows XP Professional x64 Edition) را کاهش داد. بنابراین ، آخرین نسخه ای که در ویندوز XP کار می کند ، 13.0.1 است. ادوبی همچنین اعلام کرد CS6 آخرین مجموعه ای است که با مجوزهای دائمی به نفع اشتراک های جدید Creative Cloud به فروش می رسد ، اگرچه آنها به پشتیبانی سازگاری سیستم عامل و همچنین رفع اشکال و به روز رسانی های امنیتی در صورت لزوم ادامه خواهند داد.

با شروع ژانویه 9 ، 2017 ، CS6 دیگر برای خرید در دسترس نیست و مجوز Creative Cloud تنها گزینه خرید پیش رو است.

CC (نسخه 14)
Photoshop CC (14.0) در تاریخ 18 ژوئن 2013 راه اندازی شد. به عنوان نسخه اصلی بعدی پس از CS6 ، فقط به عنوان بخشی از اشتراک Creative Cloud در دسترس است. از ویژگی های مهم این نسخه می توان به شارپن هوشمند جدید ، هوشمند سازی مجدد هوشمند و کاهش لرزش دوربین جهت کاهش تاری در اثر لرزش دوربین اشاره کرد. مستطیل های گرد قابل ویرایش و به روزرسانی Adobe Camera Raw (8.0) نیز گنجانده شده است.

از زمان عرضه اولیه ، Adobe دو به روزرسانی دارای ویژگی های اضافی را منتشر کرده است. اولین نسخه ، نسخه 14.1 ، در تاریخ 9 سپتامبر 2013 راه اندازی شد. عمده ویژگی های این نسخه Adobe Generator ، یک بستر مبتنی بر Node.js برای ایجاد افزونه ها برای Photoshop بود. Photoshop 14.1 با دو افزونه ارسال شده است ، یکی برای تولید خودکار دارایی های تصویر بر اساس پسوند نام لایه و دیگری برای تولید خودکار دارایی برای Adobe Edge Reflow.

نسخه 14.2 در 15 ژانویه 2014 منتشر شد. از مهمترین ویژگی های آن می توان به پرسپکتیپ Warp ، اشیاء هوشمند پیوند یافته و پشتیبانی از چاپ سه بعدی اشاره کرد.

CC 2014 (نسخه 15)

Photoshop CC 2014 (15.0) در تاریخ 18 ژوئن 2014 منتشر شد. CC 2014 شامل پیشرفت در ابزارهای آگاهی از محتوا ، دو ابزار جدید blur (blur spur and blur path) و یک ویژگی جدید mask mask است که به کاربر امکان می دهد بخش هایی از یک تصویر مبتنی بر اینکه آیا آنها در کانون توجه قرار دارند یا خیر. پیشرفت های جزئی دیگری نیز انجام شده است ، از جمله افزایش سرعت برای کارهای خاص.

CC 2015 (نسخه 16 و نسخه 17)
Photoshop CC 2015 در 15 ژوئن 2015 منتشر شد. Adobe ویژگی های مختلف خلاقیتی از جمله Adobe Stock را اضافه کرد ، که یک کتابخانه از تصاویر بصورت سفارشی است. همچنین دارای بیش از یک سبک لایه ای است. به عنوان مثال ، در نسخه های قدیمی فتوشاپ ، فقط می توان از یک سایه برای یک لایه استفاده کرد اما در CC 2015 ، تا ده موجود است. سایر ویژگی های جزئی دیگر مانند Export As که نوعی از Save For Web در CC 2014 است نیز اضافه شد. رابط کاربر به روز شده در تاریخ 30 نوامبر 2015 ، ظاهری تمیز تر و مداوم تر در سراسر Photoshop ارائه می دهد ، و کاربر می تواند با استفاده از مجموعه جدیدی از حرکات در دستگاه های دارای لمس مانند Microsoft Surface Pro ، به سرعت کارهای مشترک را انجام دهد. CC 2015 همچنین 25مین سالگرد فتوشاپ را جشن می گیرد.

CC 2017 (نسخه 18)
Photoshop CC 2017 در تاریخ 2 نوامبر 2016 منتشر شد. این نرم افزار هنگام ایجاد اسناد جدید ، امکان جستجوی ابزارها ، پنل ها و مقالات راهنما برای Photoshop ، پشتیبانی از قلم های SVG OpenType و سایر پیشرفت های کوچک ، انتخاب کننده قالب جدیدی را معرفی کرد. در دسامبر سال 2016 ، یک به روزرسانی جزئی منتشر شد که شامل پشتیبانی از MacBook Pro Touch Bar می باشد.

CC 2018 (نسخه 19)
Photoshop CC 2018 (نسخه 19) در تاریخ 18 اکتبر 2017 منتشر شد. این سیستم دارای یک تعمیرات اساسی در سیستم سازمان دهی قلم مو است ، این امکان را می دهد تا در هر قلم موی بیشتری از خواص (مانند رنگ و opacity) ذخیره شود و برس ها در پوشه ها طبقه بندی شوند. و زیر پوشه ها. این نرم افزار همچنین باعث صاف شدن سکته مغزی با قلم مو و بیش از 1000 برس ایجاد شده توسط کایل T. وبستر (به دنبال کسب Adobe از وب سایت خود ، KyleBrush.com ) شد. یک ابزار قلم Curvature ، شبیه به ابزار موجود در Illustrator ، اضافه شده است که امکان ایجاد سریع تر مسیرهای بزیر را فراهم می آورد. سایر موارد اضافی عبارتند از: دسترسی به عکس Lightroom ، پشتیبانی از فونت متغیر ، انتخاب موضوع ، لایه های رونوشت کپی ، راهنمای ابزار پیشرفته ، 360 پانوراما و پشتیبانی HEIF ، فشرده سازی PNG ، افزایش حداکثر سطح زوم ، حالت تقارن ، بهبود الگوریتم در ابزارهای آگاه و انتخاب ، رنگ و پوشش سطح روشنایی ، بهبود اندازه تغییر اندازه تصویر و بهبود عملکرد در باز کردن پرونده ها ، فیلترها و سکته مغزی برس.

CC 2019 (نسخه 20)

Photoshop CC 2019 در 15 اکتبر 2018 منتشر شد. با شروع با Photoshop CC 2019 (نسخه 20.0) ، نسخه 32 بیتی ویندوز دیگر پشتیبانی نمی شود. در این نسخه ابزاری جدید با نام Frame Tool معرفی شده است تا فریم های مکان نگهدارنده برای تصاویر ایجاد شود. همچنین اضافه شده است حالت خنثیسازی چندگانه ، تعهد خودکار ، جلوگیری از حرکت تصادفی پانل با فضای کار قفل. پیش نمایش حالت ترکیب زنده اضافه شده است که امکان پیمایش سریع تر بر روی گزینه های مختلف حالت ترکیب در پنل لایه ها را فراهم می کند. سایر موارد اضافی عبارتند از: چرخ چرخشی ، تبدیل متناسب بدون کلید Shift ، توزیع فاصله مانند در Illustrator ، امکان دیدن نامهای لایه های طولانی تر ، فونت مطابقت با قلم های ژاپنی ، نمای سند تلنگر ، UI مقیاس به فونت ، نقطه مرجع پنهان به طور پیش فرض ، موتور آهنگساز جدید ، که یک معماری کامپوزیت مدرن تر را اضافه می کند ، که بهینه سازی آن در همه سیستم عامل ها آسان تر است.

2020 (نسخه 21)
Photoshop 2020 در 4 نوامبر 2019 منتشر شد. نسخه 21 دارای بسیاری از ویژگی های جدید و پیشرفته مانند ابزار انتخاب شی جدید برای انتخاب بهتر مجموعه های پیچیده ، پنل خصوصیات جدید ، افزایش پیچ و تاب تبدیل ، میانبرهای صفحه کلید جدید برای رنگ و قلم مو و گزینه حذف تصویر پس زمینه . این چندین پیشرفت به محتوای جدید آگاهانه و در برگه سند جدید افزود. همچنین به پشتیبانی GIF متحرک ، بهبود عملکرد تاری لنز و بزرگنمایی یک کلیک به محتویات یک لایه اضافه شده است. این مجموعه ، طرح های جدید ، شیب ها ، الگوهای ، شکل ها و مجموعه های سبک برای قلم های OpenType را معرفی کرد. با استفاده از این نسخه اکنون کاربران به راحتی می توانند اشیاء هوشمند را به لایه ها تبدیل کنند و همچنین می توانند لایه های 32 بیتی را برای روشنایی / کنتراست و منحنی ها تنظیم کنند. اکنون ایستگاه از پیش تنظیم بصری تر برای استفاده و سازماندهی آسان تر هستند.

با به روزرسانی فوریه 2020 (نسخه 21.1) اکنون فتوشاپ می تواند چندین مکان از یک تصویر را بدون نیاز به ترک فضای کاری آگاهانه از محتوای پر کند. این نسخه کیفیت تاری لنز مبتنی بر GPU را بهبود بخشیده و باعث بهبود عملکردهایی نظیر تسریع در گردش کار شما با اسکنهای نرم افزاری ، زوم و پیمایش نرم افزار می شود.

نسخه 21 اولین نسخه ای بود که نسخه iPad منتشر شد. با استفاده از Photoshop در iPad ، همراه با فرمت فایل جدید Cloud PSD ، کاربر می تواند اسناد ابری را ذخیره کرده و در ویندوز ، مک و آیپد کار کند. فتوشاپ در iPad تمام ویژگی های دسک تاپ فتوشاپ را ندارد.  Adobe قول می دهد Photoshop را بر روی iPad با سرعت بسیار تهاجمی نسبت به برنامه های Creative Cloud فعلی خود برای دسکتاپ به روز کند.  Adobe یک جدول زمانی برای بهبود فتوشاپ در iPad ارائه داده است تا بیشتر از ویژگی های دسک تاپ فتوشاپ را داشته باشد.

با بروزرسانی دسکتاپ ژوئن 2020 (نسخه 21.2) ، فتوشاپ به انتخاب پرتره سریعتر ، پیشرفت های خام Adobe Camera ، فونت های فعال شده خودکار Adobe ، الگوهای قابل چرخش و بهبود فونت مطابقت افزود.

میکس فتوشاپ
Photoshop Mix برنامه ای است که به عنوان جایگزینی برای Photoshop Touch مخصوص تبلت ها و دستگاه های لمسی طراحی شده است. این شامل بسیاری از ویژگی های نسخه رایانه شخصی ، از جمله لایه ها ، ابزار انتخاب ، تنظیمات و فیلترها است. پرونده های ویرایش شده می توانند با Adobe Creative Cloud همگام شوند. Photoshop Mix در iOS و Android موجود است. این برنامه دارای 2 خواهر و برادر ، Photoshop Fix (یک برنامه تصحیح عکس) و Photoshop Sketch (ابزاری برای طراحی نور) است. همه به iOS 9.0 یا بالاتر نیاز دارند. نسخه های Android روی هر گوشی Android (4.0 و بالاتر) و تبلت ها (3.1 و بالاتر) قابل نصب است.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *