شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه راینو سروس Rhinoceros

انجام پروژه راینو سروس – انجام پروژه Rhinoceros – انجام مدل سازی با نرم افزار Rhinoceros –  انجام پروژه با نرم افزار راینو سروس – انجام مدل سازی با نرم افزار راینو سروس – انجام پروژه با نرم افزار Rhinoceros


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Rhinoceros خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Rhinoceros خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Rhinoceros  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Rhinoceros خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه راینو سروس Rhinoceros

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی راینو سروس Rhinoceros را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Rhinoceros (به طور معمول مخفف Rhino ، یا Rhino3D) یک نرم افزار کاربردی گرافیکی کامپیوتری و طراحی سه بعدی با کمک رایانه (CAD) تجاری است که توسط Robert McNeel & Associates ، یک شرکت آمریکایی ، خصوصی و دارای کارمندان متعلق به سال 1980 تاسیس شده است. هندسه کرگدن مبتنی بر در مدل ریاضی NURBS ، که بر تولید نمایش دقیق ریاضی منحنی ها و سطوح آزاد در گرافیک رایانه (بر خلاف برنامه های مبتنی بر مش چند ضلعی) تمرکز دارد.

کرگدن در فرآیندهای طراحی به کمک رایانه (CAD) ، ساخت رایانه (CAM) ، نمونه سازی سریع ، چاپ سه بعدی و مهندسی معکوس در صنایعی از جمله معماری ، طراحی صنعتی (به عنوان مثال طراحی خودرو ، طراحی آبراه) ، طراحی محصول (به عنوان مثال طراحی جواهرات) و همچنین برای چندرسانه ای و طراحی گرافیکی.

Rhinoceros برای سیستم عامل ویندوز مایکروسافت و سیستم عامل X ساخته شده است. یک افزودنی زبان برنامه نویسی بصری برای Rhino ، Grasshopper ، توسط رابرت مک نیل و همکاران ساخته شده است.

مشخصات
کرگدن در درجه اول یک مدل ساز سطح آزاد است که از مدل ریاضی NURBS استفاده می کند. معماری برنامه Rhinoceros و SDK باز آن را مدولار می کند و کاربر را قادر می سازد تا رابط را شخصی سازی کند و دستورات و منوهای سفارشی را ایجاد کند. دهها افزونه در دسترس هم از طرف McNeel و هم از دیگر شرکت های نرم افزاری وجود دارد که قابلیت های کرگدن را در زمینه های خاص مانند رندر و انیمیشن ، معماری ، دریایی ، جواهرات ، مهندسی ، نمونه سازی و سایر موارد دیگر تکمیل و گسترش می دهند.

فرمت فایل
فرمت پرونده Rhinoceros (.3DM) برای تبادل هندسه NURBS مفید است. توسعه دهندگان Rhino ابتکار عمل OpenNURBS را برای تهیه برنامه نویسان نرم افزار گرافیک رایانه ای ابزارهایی برای انتقال دقیق هندسه 3 بعدی بین برنامه ها آغاز کردند. یک ابزار ابزار منبع باز ، openNURBS شامل مشخصات قالب 3DM ، اسناد ، کتابخانه های منبع منبع C ++ و مجامع .NET 2.0 برای خواندن و نوشتن قالب پرونده ، بر روی سیستم عامل های پشتیبانی شده – Windows ، Windows x64 ، Mac و Linux است.

سازگاری
Rhinoceros سازگاری با سایر نرم افزارها دارد زیرا بیش از 30 فرمت فایل CAD را برای واردات و صادرات پشتیبانی می کند.

قالبهای CAD و فایل زیر به صورت بومی پشتیبانی می شوند (بدون استفاده از افزونه های خارجی):

DWG / DXF (اتوکد 200x ، 14 ، 13 و 12)
IGES
گام
SolidWorks SLDPRT و SLDASM
SAT (ACIS ، فقط صادرات)
ریزگرداندن DGN
مستقیم X (فرمت پرونده X)
FBX
X_T (پارازولید ، فقط صادرات)
.3 ثانیه
LWO
STL
SLC
OBJ
هوش مصنوعی
دنده
POV
UDO
VRML
CSV (خصوصیات صادراتی و هیدرواستاتیک)
BMP
TGA
TIFF فشرده نشده
VDA
GHS
GTS
KML
PLY
SketchUp
قالب های CAD زیر با استفاده از افزونه های خارجی پشتیبانی می شوند:

3DPDF
ACIS
CATIA V4
CATIA V5
CATIA V6
CGR
مخترع
JT
پارازولید
PLMXML
پارامتر کرئو
جامد لبه
زیمنس NX
هنگام باز کردن فرمت های فایل CAD که در فرمت فایل بکار رفته در آن نیست .3dm ، Rhinoceros هندسه را به قالب بومی خود تبدیل می کند. هنگام وارد کردن پرونده CAD ، هندسه به پرونده فعلی اضافه می شود.

هنگامی که فرمت فایل AutoDesk AutoCAD تغییر می یابد (برای اطلاعات بیشتر به فرمت فایل DWG مراجعه کنید) ، معکوس Open Design Alliance فرمت فایل را مهندسی می کند تا این فایلها توسط نرم افزار فروشندگان دیگر بارگذاری شوند. ماژول های واردات و صادرات کرگدن در واقع پلاگین هایی هستند که می توان آنها را به راحتی از طریق انتشار خدمات به روز کرد. نسخه های سرویس Rhinoceros (SR) مکرر و آزادانه قابل بارگیری هستند. Rhinoceros 5 SR10 می تواند فرمت های فایل DWG / DXF را تا نسخه 2014 وارد و صادر کند.

کرگدن همچنین با تعدادی از برنامه های مبتنی بر طراحی گرافیک سازگار است. از جمله آنها Adobe Illustrator است. این روش بهترین کار هنگام کار با یک فایل پایه وکتور است. با ذخیره کردن پرونده شروع کنید و هنگامی که از Adobe Illustrator (* ai) خواسته شد از آنجا درخواست کنید ، می توانید بردارهای ایجاد شده در Rhinoceros را کنترل کنید و در Adobe Illustrator می توانید بیشتر تقویت کنید.

چاپ سه بعدی
Rhinoceros 3D به چند افزونه متکی است که چاپ سه بعدی را تسهیل می کند  و صادرات فرمت های فایل .STL و .OBJ را امکان پذیر می کند ، که هر دو توسط چاپگرهای سه بعدی و خدمات چاپ سه بعدی پشتیبانی می شوند.

برنامه نویسی و برنامه نویسی
کرگدن از دو زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کند ، Rhinoscript (مبتنی بر VBScript) و پایتون (V5.0 + و Mac). همچنین دارای SDK و سیستم افزونه کاملی است. یکی از افزونه های McNeel ، یک ابزار مدل سازی / برنامه نویسی بصری پارامتری به نام Grasshopper ، به دلیل سهولت در استفاده و توانایی ایجاد ساختارهای پیچیده الگوریتمی ، معماران زیادی را به سمت Rhinoceros جلب کرده است.

افزونه های شخص ثالث تجاری برای کرگدن شامل موارد زیر است:

واردات و صادرات
CrossCad / Plg توسط Datakit – قالب های واردات و صادرات را به Rhino اضافه می کند.
تحلیل و بررسی
اسکن و حل کردن با راه حل های دست نخورده – به طور کامل شبیه سازی ساختاری اساسی مواد جامد کرگدن را خودکار می کند.
DIVA for Rhino توسط Solemma LLC – نورپردازی پیشرفته روز و مدل سازی انرژی.
تفسیر
KeyShot by Luxion – ارائه و انیمیشن.
Octane Render توسط OTOY
Maxwell Render توسط Next Limit Technologies
Thea Render توسط مهندسی Altair
انویدیا ایرای
V-Ray for Rhino توسط Chaos Group
Flamingo nXt توسط رابرت مک نیل و همکاران – nXtRender (سابقا AccuRender nXt) برای Rhino.
RhinoCycles توسط رابرت مک نیل و همکاران – یک ارائه دهنده منبع باز برای WIP Rhino.
Radeon ProRender توسط AMD – یک ارائه دهنده منبع باز برای Rhino WIP.
برزیل برای Rhino توسط رابرت مک نیل و همکاران – موتور ارائه دهنده برزیل برای کرگدن.  (فقط نگهداری)
افزونه Realtime Renderer برای Rhino توسط Autodesk (قطع)
طب مکمل و جایگزین
madCAM توسط madCAM AB – قالب و قالب Die CAM برای ایجاد ابزار ابزار 2.5 ، 3 ، 3 + 2 ، 4 و 5-محور.
RhinoCAM توسط MecSoft – ماشینکاری ، نمونه سازی سریع.
انیمیشن
بونگو توسط رابرت مک نیل و همکاران – انیمیشن یکپارچه برای کرگدن 5.
متفرقه
RhinoGold، RhinoNest، RhinoEmboss، Clayoo توسط TDM Solutions – جواهرات ، ساخت ، مدل سازی.
VisualARQ توسط Asuni CAD – یک ابزار مدل سازی معماری BIM.
RhinoWorks by Bricsys – طراحی پارامتری مبتنی بر محدودیت در کرگدن.
مدل سازی شکل برای Rhino توسط Autodesk – ایجاد ، تجزیه و تحلیل و اصلاح سطوح آزاد (قطع).
T-splines برای Rhino توسط Autodesk – مدل سازی T-splines (توسعه متوقف شد).
تجزیه و تحلیل شبکه شهری توسط مرکز طراحی بین المللی SUTD-MIT ، برای توصیف الگوهای مکانی شهرها با استفاده از روشهای تحلیل شبکه ریاضی
Mindesk توسط Mindesk – مدل سازی سه بعدی در واقعیت مجازی.
کرگدن جایزه رضایت مشتری طلا را از CNCCookbook 2017 CAD Survey CAD دریافت کرد
برای مرور اجمالی افزونه های اضافی ، به Food4Rhino مراجعه کنید

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *