شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اتودسک اتوکد آرشیتکتور Autodesk AutoCAD Architecture

انجام پروژه اتودسک اتوکد آرشیتکتور – انجام پروژه Autodesk AutoCAD Architecture – انجام مدل سازی با نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture –  انجام پروژه با نرم افزار اتودسک اتوکد آرشیتکتور – انجام مدل سازی با نرم افزار اتودسک اتوکد آرشیتکتور – انجام پروژه با نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Autodesk AutoCAD Architecture  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Autodesk AutoCAD Architecture خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اتودسک اتوکد آرشیتکتور Autodesk AutoCAD Architecture

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اتودسک اتوکد آرشیتکتور Autodesk AutoCAD Architecture را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    معماری اتوکد (به اختصار ACA) نسخه ای از محصول پرچمدار Autodesk ، اتوکد است که دارای ابزار و کارکردهایی است که مخصوص کارهای معماری متناسب است.

    اشیاء معماری با یکدیگر ارتباط دارند و هوشمندانه با یکدیگر تعامل دارند. به عنوان مثال ، یک پنجره با دیواری که در آن قرار دارد رابطه دارد. در صورت جابجایی یا حذف دیوار ، پنجره به همین ترتیب واکنش نشان می دهد. اشیاء را می توان در دو بعدی و سه بعدی نشان داد.

    علاوه بر این ، اشیاء معماری هوشمند پیوندهای پویا را با اسناد و مشخصات ساخت و سازها حفظ می کنند و در نتیجه تحویل های دقیق تری از پروژه ارائه می شود. به عنوان مثال وقتی شخصی یک در را حذف یا تغییر دهد ، می توانید به طور خودکار برنامه در را به روز کنید. با تغییر عناصر خاص ، فضا ها و مناطق به صورت خودکار به روز می شوند ، محاسبات مانند فیلم مربع همیشه به روز هستند.

    معماری اتوکد از قالب پرونده DWG استفاده می کند اما برای دسترسی ، نمایش و دستکاری داده های شی در برنامه های مختلف با معماری اتوکد به یک فعال کننده شی نیاز دارد.

    معماری AutoCAD قبلاً با نام AutoCAD Architectural Desktop شناخته می شد (اغلب به اختصار ADT) اما Autodesk نام خود را برای نسخه 2008 تغییر داد. این تغییر به منظور مطابقت بهتر با سایر بسته های خاص رشته نظیر اتودسک مانند اتوکد الکتریک و اتوکد مکانیک ایجاد شده است.

    از زمان اتوکد 2019 تمام بسته های خاص رشته به عنوان ابزار ویژه صنعت با اشتراک اتوکد در نظر گرفته می شوند اما هنوز هم به عنوان نصب کننده های فردی هستند.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *