شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اتودسک مایا Autodesk Maya

انجام پروژه اتودسک مایا – انجام پروژه Autodesk Maya – انجام مدل سازی با نرم افزار Autodesk Maya –  انجام پروژه با نرم افزار اتودسک مایا- انجام مدل سازی با نرم افزار اتودسک مایا – انجام پروژه با نرم افزار Autodesk Maya


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Autodesk Maya خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Autodesk Maya خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Autodesk Maya  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Autodesk Maya خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اتودسک مایا Autodesk Maya

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اتودسک مایا Autodesk Maya را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    Autodesk مایا ، که معمولاً فقط در مایا کوتاه می شود (/ ɪəmaɪə / MY-ə ) ، یک برنامه گرافیکی رایانه ای سه بعدی است که در ویندوز ، macOS و لینوکس اجرا می شود ، در اصل توسط شرکت Alias ​​Systems (که قبلاً نام مستعارها | Wavefront) ساخته شده است. و در حال حاضر متعلق به Autodesk است. برای ایجاد دارایی برای برنامه های سه بعدی تعاملی (از جمله بازی های ویدیویی) ، فیلم های متحرک ، سریال های تلویزیونی و جلوه های بصری استفاده می شود.

    مایا در ابتدا محصولی از انیمیشن بود که بر اساس کدی از Advanced Visualizer توسط Wavefront Technologies ، تصویر دیجیتال Thomson (TDI) کاوش ، PowerAnimator توسط Alias ​​Research، Inc. و Alias ​​Sketch ساخته شده بود. پروژه های مبتنی بر IRIX ترکیب شدند و ویژگی های انیمیشن اضافه شدند. نام کد پروژه مایا بود.  انیمیشن ویژه والت دیزنی در طول تولید دایناسور ، با توسعه مایا همکاری نزدیکی داشت.  دیزنی درخواست کرد که رابط کاربری برنامه قابل تنظیم باشد تا بتواند یک گردش کار شخصی ایجاد شود. این تأثیر خاصی در معماری باز مایا داشت و تا حدودی مسئول محبوبیت آن در صنعت انیمیشن بود.

    پس از اینکه شرکت Silicon Graphics Inc. Alias ​​و Wavefront Technologies Inc. را به دست آورد ، فناوری Wavefront (سپس تحت توسعه) به مایا ادغام شد. کسب SGI واکنشی بود برای شرکت مایکروسافت که نرم افزاری سه بعدی را بدست آورد. این شرکت تابعه جدید کاملاً متعلق به “Alias ​​{\ displaystyle |} | Wavefront” نامگذاری شده است.

    در اوایل توسعه ، مایا با استفاده از Tcl به عنوان زبان برنامه نویسی ، به منظور بهره گیری از شباهت خود به یک زبان پوسته یونیکس ، شروع به کار کرد. اما پس از ادغام با Wavefront ، سوفیا ، زبان برنامه نویسی در Wavefront’s Dynamation ، به عنوان پایه MEL (زبان تعبیه شده مایا) انتخاب شد.

    مایا 1.0 در فوریه 1998 آزاد شد. به دنبال یک سری از مالکیت ، مایا در سال 2005 توسط Autodesk خریداری شد. تحت نام شرکت مادر جدید ، مایا به Autodesk مایا تغییر نام داد. با این حال ، نام “مایا” همچنان به عنوان نامی اصلی است که برای محصول استفاده می شود.

    جوایز
    در تاریخ 1 مارس 2003 ، Alias ​​برای پیشرفت علمی و فنی برای توسعه نرم افزار مایا ، یک جایزه آکادمی برای پیشرفت فنی از طرف آکادمی هنر تصاویر متحرک و علوم به دست آورد.

    در سال 2005 ، در حالی که برای Alias ​​| Wavefront کار می کرد ، جوس استام یک جایزه آکادمی برای پیشرفت فنی را با ادوین کاتمول و تونی دیروز به دلیل اختراع و کاربرد سطوح زیربخش تقسیم کرد.

    در 8 فوریه 2008 ، دانکن برینزدم ، جوز استم ، جولیا پاکالنز و مارتین ورنر برای طراحی و اجرای سیستم مایعات مایعات مایعات جایزه اسکار را برای دستیابی فنی دریافت کردند.

    استفاده از صنعت
    استفاده گسترده از مایا در صنعت فیلم سازی معمولاً با پیشرفت آن در فیلم Dinosaur ، منتشر شده توسط دیزنی در سال 2000 همراه است.  در سال 2003 ، هنگامی که این شرکت برای دستیابی فنی ، جایزه اسکار را دریافت کرد ، گفته شد که در فیلم هایی مانند The Lord of Rings: The Two Towers ، Spider-Man (2002) ، Ice Age و Star Wars: Episode II استفاده می شود. – حمله به کلون ها.  تا سال 2015 ، مجله VentureBeat اظهار داشت که هر ده فیلم مورد نظر برای دریافت جایزه بهترین اسکار آکادمی جلوه های تصویری از Autodesk Maya استفاده کرده اند و از سال 1997 تاکنون از این فیلم استفاده شده است.

    مایا برنامه ای است که برای تولید دارایی های سه بعدی برای استفاده در فیلم ، تلویزیون ، توسعه بازی و معماری استفاده می شود. این نرم افزار ابتدا برای سیستم عامل IRIX منتشر شد. با این حال ، این پشتیبانی در آگوست 2006 پس از انتشار نسخه 6.5 متوقف شد. مایا تا اوت 2008 ، در هر دو نسخه “کامل” و “نامحدود” در دسترس بود.

    کاربران برای پیاده سازی و ویرایش رسانه های یک پروژه خاص ، یک فضای کاری (صحنه) مجازی را تعریف می کنند. صحنه ها را می توان در قالب های مختلف ذخیره کرد ، پیش فرض آن بودن .mb (مایا D) است. مایا معماری نمودار گره را در معرض دید قرار می دهد. عناصر صحنه مبتنی بر گره هستند ، هر گره دارای ویژگی ها و سفارشی سازی های خاص خود است. در نتیجه ، نمایش بصری یک صحنه کاملاً براساس شبکه ای از گره های به هم پیوسته ، بسته به اطلاعات یکدیگر است. برای سهولت در مشاهده این شبکه ها ، یک وابستگی و یک نمودار چرخشی کارگردانی وجود دارد.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *