شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه آلتیوم دیزاینر altium designer

انجام پروژه آلتیوم دیزاینر – انجام پروژه altium designer – انجام مدل سازی با نرم افزار altium designer –  انجام پروژه با نرم افزار آلتیوم دیزاینر – انجام مدل سازی با نرم افزار آلتیوم دیزاینر – انجام پروژه با نرم افزار altium designer


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار altium designer خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار altium designer خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار altium designer  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های altium designer خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه آلتیوم دیزاینر altium designer

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی آلتیوم دیزاینر altium designer را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Altium Designer یک بسته نرم افزاری اتوماسیون PCB و طراحی الکترونیکی برای تابلوهای مدار چاپی است. توسط شرکت نرم افزاری استرالیایی Altium Limited توسعه یافته است.

در سال 1985 ، Protel Systems Pty Ltd ابزار طراحی PCB مبتنی بر DOS را با نام Protel PCB (که بعداً در Autotrax و Easytrax پدیدار شد) راه اندازی کرد. در اصل فقط در استرالیا فروخته می شد.  Protel PCB از سال 1986 توسط HST Technology Pty Ltd. بین المللی به بازار عرضه شد. در اکتبر 1986 ، ACCEL Technologies ، مستقر در سن دیگو ، مسئولیت بازاریابی و پشتیبانی برنامه PCB را برای ایالات متحده ، کانادا و مکزیک تحت عنوان Tango PCB به دست آورد.  در سال 1987 ، Protel ویرایشگر نمودار مدار Protel Schematic را برای DOS راه اندازی کرد.

در سال 1991 ، Protel Advanced Schematic و Advanced PCB 1.0 را برای ویندوز (1991-1993) منتشر کرد ، و پس از آن Advanced Schematic / PCB 2.x (1993-1995) و 3.x (1995-1998). در سال 1998 ، Protel 98 تمام مؤلفه ها ، از جمله Advanced Schematic و PCB Advanced را در یک محیط واحد ادغام کرد. Protel 99 در سال 1999 اولین تجسم 3D یکپارچه مونتاژ PCB را ارائه داد. در سال 2000 توسط Protel 99 SE دنبال شد.

Protel DXP در سال 2003 ، Protel 2004 در سال 2004 ، Altium Designer 6.0 در سال 2005 صادر شد.

Altium Designer نسخه 6.8 از سال 2007 اولین کسی بود که تجسم سه بعدی و بررسی ترخیص از PCB ها را مستقیماً در ویرایشگر PCB ارائه می داد.

در ماه مه 2014 ، آلتیم دفتر مرکزی شرکت خود را به سن دیگو ، کالیفرنیا منتقل کرد.

مجموعه Altium Designer شامل چهار حوزه اصلی عملکردی است: ضبط شماتیک ، طراحی PCB سه بعدی ، توسعه آرایه دروازه قابل برنامه ریزی درست (FPGA)  و مدیریت انتشار / داده ها. از ویژگی های قابل توجه در این بررسی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ادغام با توزیع کنندگان چندین مؤلفه امکان جستجوی مؤلفه ها و دسترسی به داده های سازنده را فراهم می آورد
ویرایش سه بعدی تابلو و صادرات MCAD به STEP
انتشار ابر از داده های طراحی و ساخت
شبیه سازی و اشکال زدایی از FPGA با استفاده از زبان VHDL و بررسی اینکه برای مجموعه ای از سیگنال های ورودی ، سیگنال های خروجی مورد انتظار تولید می شود ، حاصل می شود.  ابزارهای توسعه نرم افزار پردازنده نرم FPGA (کامپایلر ، دیباگر ، پروفیلیر) برای پردازنده های تعبیه شده انتخاب شده در داخل FPGA در دسترس هستند.

2 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *