شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه زیمنس ان ایکس Siemens NX

انجام پروژه زیمنس ان ایکس – انجام پروژه Siemens NX – انجام مدل سازی با نرم افزار Siemens NX –  انجام پروژه با نرم افزار زیمنس ان ایکس – انجام مدل سازی با نرم افزار زیمنس ان ایکس – انجام پروژه با نرم افزار Siemens NX


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Siemens NX خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Siemens NX خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Siemens NX  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Siemens NX خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه زیمنس ان ایکس Siemens NX

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی زیمنس ان ایکس Siemens NX را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



NX ، که قبلاً با عنوان “unigraphics” شناخته می شد ، پیشرفته پیشرفته CAD / CAM / CAE است که از سال 2007 توسط نرم افزار PLM زیمنس متعلق به آن بوده است.  در سال 2000 ، Unigraphics SDRC I-DEAS را خریداری کرد و تلاش کرد تا جنبه های هر دو بسته نرم افزاری را در یک محصول واحد که Unigraphics NX یا NX شده است ادغام کند.

از جمله وظایف دیگر ، برای موارد زیر استفاده می شود:

طراحی (مدل سازی جامد / سطح پارامتری و مستقیم)
تجزیه و تحلیل مهندسی (استاتیک ؛ پویا ؛ الکترو مغناطیسی ؛ حرارتی ، با استفاده از روش المان محدود و سیال ، با استفاده از روش حجم محدود).
طراحی با استفاده از ماژول های ماشینکاری شامل طرح به پایان رسید.
NX یک رقیب مستقیم برای CATIA ، Creo ، Autodesk Inventor و SolidWorks است.

1972: United Computing، Inc. UNIAPT را که یکی از اولین محصولات CAM در جهان است ، منتشر کرد.

1973: این شرکت در سال 1973 كد نرم افزار Automated Drafting and Machining (ADAM) را از MCS خریداری كرد. این كد پایه ای برای محصولی به نام UNI-GRAPHICS شد ، كه بعداً در سال 1975 به عنوان تجاری به عنوان Unigraphics فروخته شد.

شرکت مک دونل داگلاس در سال 1976 یونایتد رایانه را خریداری می کند.

1983: UniSolids V1.0 منتشر شد ، که نشان دهنده اولین نرم افزار تعامل واقعی Solid Modeling در صنعت است.

1991: در طی دوره ای از مشکلات مالی ، شرکت اتوماسیون مک دونل داگلاس (مک آوتو) سازمان خدمات تجاری خود ، از جمله سازمان و محصول Unigraphics را به EDS می فروشد که در آن زمان متعلق به جنرال موتورز است. Unigraphics به سیستم CAD شرکت GM تبدیل می شود.

1992: بیش از 21000 صندلی Unigraphics در سراسر جهان استفاده می شود.

1996: Unigraphics V11.0 با پیشرفت هایی در طراحی صنعتی و مدل سازی شامل سطح Bridge ، آنالیز انحنای منحنی و سطوح ، مخلوط صورت ، سطح متغیر افست و … در بازار مونتاژ می شود که قابلیتهای جدید شامل فیلترهای کامپوننت ، نمایندگیهای آسان است. ، و تجزیه و تحلیل ترخیص کالا از گمرک بین چندین مؤلفه. یک صفحه گسترده کاملاً یکپارچه مرتبط با مدل سازی مبتنی بر ویژگی نیز درج شده است ..

2002 انتشار اولین نسخه جدید “نسل بعدی” از Unigraphics و I-DEAS با نام NX که آغاز این انتقال است تا عملکردها و قابلیتهای Unigraphics و I-DEAS را به یک محصول واحد تلفیق تبدیل کند.

2007 معرفی فناوری همزمان در NX 5.

انتشار 2011 NX8 در تاریخ 17 اکتبر

2013 انتشار NX9 (فقط x64) در تاریخ 14-2013 اکتبر

طراحی به کمک رایانه (CAD) (طراحی)
مدل سازی جامد پارامتریک (مدل سازی مبتنی بر ویژگی و مستقیم )
مدل سازی سطح Freeform ، سطح A کلاس.
مهندسی معکوس
طراحی صنعتی یک ظاهر طراحی شده و به کمک رایانه
اطلاعات مربوط به محصول و تولید (PMI)
گزارشگری و تجزیه و تحلیل ،  تأیید و اعتبار سنجی
استفاده مجدد از دانش ، از جمله مهندسی دانش محور
طرح ورق فلزی
مدل سازی مونتاژ  و مدل دیجیتالی
مسیریابی سیم کشی برق و لوله کشی مکانیکی
مهندسی رایانه (CAE) (شبیه سازی)
تجزیه و تحلیل استرس / روش المان محدود (FEM)
سینماتیک
دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) و آنالیز حرارتی
تولید به کمک رایانه (CAM) (ساخت)
برنامه نویسی کنترل عددی (NC)

NX بر روی Linux ، Microsoft Windows و Mac OS اجرا می شود.

با شروع نسخه 1847 ، پشتیبانی از نسخه های ویندوز قبل از ویندوز 10 و MacOS کاملاً برداشته شد و رابط کاربری گرافیکی از نسخه لینوکس حذف شد.

NX از Parasolid برای هسته مدل سازی هندسی خود و D-Cubed به عنوان موتور انجمنی برای اسکچر و مونتاژ و همچنین استفاده از JT (قالب تجسم)  برای داده های سبک و Multi-CAD استفاده می کند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *