شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ویژوال پارادیگم Visual Paradigm

انجام پروژه ویژوال پارادیگم – انجام پروژه Visual Paradigm – انجام مدل سازی با نرم افزار Visual Paradigm –  انجام پروژه با نرم افزار ویژوال پارادیگم – انجام مدل سازی با نرم افزار ویژوال پارادیگم – انجام پروژه با نرم افزار Visual Paradigm


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Visual Paradigm خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Visual Paradigm خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Visual Paradigm  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Visual Paradigm خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ویژوال پارادیگم Visual Paradigm

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ویژوال پارادیگم Visual Paradigm را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



ویژوال پارادایم (VP-UML) یک ابزار UML CASE است که از UML 2 ، SysML و نماد مدل سازی فرایندهای تجاری (BPMN) از گروه مدیریت شیء (OMG) پشتیبانی می کند. علاوه بر پشتیبانی از مدل سازی ، تولید گزارش و قابلیت های مهندسی کد از جمله تولید کد را نیز ارائه می دهد. این می تواند نمودارهای مهندس را از کد معکوس کرده و مهندسی سفر دور را برای زبانهای مختلف برنامه نویسی فراهم کند.

نسخه های با قیمت بالاتر ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند.

نسخه های زیر در نوامبر 2010 موجود بودند:

نسخه جامعه
یک نسخه رایگان برای استفاده غیر تجاری. پشتیبانی از 14 نوع نمودار UML.
فقط برای استفاده غیر تجاری
نسخه مدل
نسخه استاندارد
نسخه حرفه ای
نسخه تجاری
پشتیبانی از BPMN 2.0 برای مدل سازی فرایندهای تجاری.

Visual Paradigm از 14 نوع نمودار پشتیبانی می کند:

نمودار کلاس
از نمودار مورد استفاده کنید
نمودار توالی
نمودار ارتباطات
نمودار دستگاه دولت
نمودار فعالیت
نمودار مؤلفه
نمودار استقرار
نمودار بسته بندی
نمودار شی
نمودار ساختار کامپوزیت
نمودار پروفایل
نمودار زمان بندی
نمودار مروری بر تعامل

ویژوال پارادایم از مدیریت نیازها از جمله داستانهای کاربر ، موارد استفاده ، نمودارهای مورد نیاز SysML و تحلیل متنی پشتیبانی می کند.

نمودار مورد نیاز SysML توانایی یا شرایطی را که باید در سیستم مورد نظر تحویل داده شود را مشخص می کند. قابلیت به کارکردهایی اطلاق می شود که سیستم باید از آنها پشتیبانی کند. شرط به این معنی است که سیستم باید با توجه به محدودیت خاصی بتواند نتیجه را اجرا یا تولید کند. ویژوال پارادایم یک نمودار مورد نیاز SysML را برای مشخص کردن و تجزیه و تحلیل الزامات فراهم می کند.

پشتیبانی از BPMN 2.0 برای مدل سازی فرایندهای تجاری. آخرین نسخه (آگوست 2016) همچنین از مدیریت پرونده با CMMN پشتیبانی می کند.

Visual Paradigm از هر دو نمودار نمودار ارتباط با شخصیت (ERD) و نمودار نقشه برداری رابطه ای شیء (ORMD) پشتیبانی می کند. ERD برای مدل سازی بانک اطلاعاتی رابطه ای استفاده می شود. ORMD یکی از ابزارهای نمایش نقشه برداری بین کلاس از دنیای شی گرا و موجودیت در دنیای پایگاه داده رابطه است.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *